Hoe aan pakken?

11-04-2019 00:10 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even wat advies nodig.
De moeder van mijn tante is vorige week overleden. Nu is mijn tante uiteraard nog middenin het rouwproces.

Volgende week is mijn tante jarig en eigenlijk wil ze het niet vieren, wat ik uiteraard heel goed begrijp. Ze heeft nu voor haar verjaardag alleen haar kinderen, kleinkinderen en mijn oma (de moeder van mijn oom) uitgenodigd.

Ik heb hier alle respect en begrip voor, toch wil ik haar die dag laten weten dat ik aan haar denk.

Ikzelf zat te denken om een mooie bos bloemen en een kaart te laten bezorgen.

Wat zouden jullie in deze situatie doen?
Ik vind dat een mooi idee.. En dan niet echt feliciteren maar gewoon een tekst als "dikke knuffel, liefs Tattoo" of iets. Dat maakt het wat zachter.
Wat een lief idee, ik denk dat ze het erg gaat waarderen. Inderdaad, zeg er bij dat je aan haar denkt. Met veel liefs en een kus. Hartstikke lief.
GinnyJones schreef:
11-04-2019 00:14
Ik vind dat een mooi idee.. En dan niet echt feliciteren maar gewoon een tekst als "dikke knuffel, liefs Tattoo" of iets. Dat maakt het wat zachter.
Ja daar zat ik ook ongeveer aan te denken.. niet hiep hiep hoera en dat soort overdreven vrolijke gedoe, maar gewoon een lieve zachte kaart met tekst
Gewoon een kaart kan ook hoor. Bloemen ook. Net wat je leuk vind.
Heel lief. Gewoon doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven