hoe belangrijk is het uiterlijk van je partner?

27-05-2010 19:04 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe belangrijk is het uiterlijk van je partner en waar knap jij op af?
Ik vind uiterlijk erg belangrijk (daar kijk je namelijk nogal tegenaan), maar ben niet zo kortzichtig dat ik uiterlijk boven innerlijk zet.

Ik knap af op openingsposts die ineens verdwijnen. Dat in ieder geval.
Als je hem ook al niet aantrekkelijk genoeg vindt, zou ik helemaal kappen met deze nieuwe relatie (even aanhakend op je vorige topic).
In het begin gaf zijn uiterlijk de doorslag om dat Cola'tje aan te nemen. Nu is uiterlijk van ondergeschikt belang, maar wél mooi meegenomen!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Belangrijk! Ik knap af op onverzorgde mannen. Uiteraard ook op lelijke.
GB hoeveel topics ga je hier nog over openen?

Is toch voor iedereen anders?

JIJ bent de enige die kan bepalen of je met deze man/jongen een relatie wil beginnen...

Je ziet toch zelf ook vaak zat een koppel lopen waarvan de ene duidelijk knapper is dan de ander?

Maar je hoort daarentegen toch ook vaak zat dat iemand geen relatie wil met iemand omdat hij/zij niet voldoet??

Trek je eigen conclusie!

Wat wil JIJ??
Ik knap af op een slecht gebit en bovenal een dikke laag aanslag op de tong :puke:

Ook houd ik niet van lang haar - maakt niet uit of het verzorgd of onverzorgd is.

Sommige mensen zien er van nature wat slaperig uit of hebben een zogenaamd 'out of bed' look. Ranzig vind ik dat. Chris Zegers is er zo een.
Voor mij is het totaal onbelangrijk hoe mooi mijn partner objectief gezien is, als ik hem zelf maar aantrekkelijk vind.

Ik kan mannen mooi vinden die door veel vrouwen niet mooi gevonden worden, en omgekeerd kan ik afknappen op het uiterlijk van mannen die door veel vrouwen wel mooi gevonden worden.

Bijvoorbeeld Leonardo di Caprio, die vind ik verschrikkelijk lelijk...

Voorts knap ik af op superkort haar - genre varkenshaar - of haar à la Balkenende. En op dikke mannen. (Mollige vrouwen daarentegen kan ik wel mooi vinden...).
Het belangrijkst is dat er chemie is, aantrekkingskracht.
quote:Reiger100 schreef op 27 mei 2010 @ 19:12:

Voor mij is het totaal onbelangrijk hoe mooi mijn partner objectief gezien is, als ik hem zelf maar aantrekkelijk vind.

Ik kan mannen mooi vinden die door veel vrouwen niet mooi gevonden worden, en omgekeerd kan ik afknappen op het uiterlijk van mannen die door veel vrouwen wel mooi gevonden worden.

Hier kan ik me volledig bij aansluiten.

Over het algemeen vind ik lange mannen (boven 1.85) aantrekkelijker, maar ik heb ook wel eens een relatie gehad met iemand die kleiner was dan ik.

Afknappers vind ik; dikke mannen, ijdele mannen en mannen zonder lichaamsbeharing (met name borsthaar is onmisbaar)
The time is now
Wat ik echt onaantrekkelijk vind, en wel een grote afknapper , is dat een man die nooit de moeite heeft genomen zichzelf een beetje in model te houden en er maar op los heeft gevreten en gezopen,met een ontplofte alcoholneus en een uitgeplopte navel, in de veronderstelling leeft een goed verzorgde vrouw aan te mogen spreken. Dan heb ik zoiets van, zoek er maar lekker één van je eigen soort.
quote:Zamirah schreef op 27 mei 2010 @ 19:14:

Het belangrijkst is dat er chemie is, aantrekkingskracht.en daar is alles mee gezegt.
Ik heb wel 's chemie gehad met een langharige rocker. Ik dacht zijn lange haar te kunnen tolereren. Voor een tijdje is dat ook gelukt. Daarna kwam de ontnuchterende fase.

Sindsdien ga ik voor kort of nog liever: helemaal kaal.
Ik knap af op mannen met borsten.
Zeeeer belangrijk! Ik vind het ook belangrijk dat hij zijn best blijft doen om er leuk uit te zien... zichzelf niet laat verslonzen, etc.

Als hij bv. een dikke bierbuik zou krijgen dan zou ik daar zeker wat van zeggen (heeft hij andersom net zo goed het ' recht' toe bij mij) en hem niet aantrekkelijk vinden.

Verder vind ik uiterlijk niet belangrijk in de zin van ' modellenmooi' (kan ik vaak niks mee), maar wel in de zin hoe ik het mooi vindt.

Ik hou van een bepaalt soort type eigenzinnige, zelfverzekerde man met levenservaring die er ook nog eens lekker uitziet.
[quote]Cateautje schreef op 27 mei 2010 @ 19:25:

Wat ik echt onaantrekkelijk vind, en wel een grote afknapper , is dat een man die nooit de moeite heeft genomen zichzelf een beetje in model te houden en er maar op los heeft gevreten en gezopen,met een ontplofte alcoholneus en een uitgeplopte navel, in de veronderstelling leeft een goed verzorgde vrouw aan te mogen spreken. Dan heb ik zoiets van, zoek er maar lekker één van je eigen soort.[/quote]

Ja hahaha, dan heb ik soms echt zoiets van ' zie je niet dat ik ietsje te hoog gegrepen ben voor jou?' Arrogant, ik weet het!!!
Tja, wat is lelijk, onaantrekkelijk of een afknapper? Ik vind hele ijdele mannen een afknapper.
Heel belangrijk.

*slaat zichzelf nog maar eens voor het hoofd*
quote:Faye_C schreef op 27 mei 2010 @ 19:54:

Tja, wat is lelijk, onaantrekkelijk of een afknapper? Ik vind hele ijdele mannen een afknapper.Grote ijdelheid en arrogantie zijn voor mij ook absoluut de grootste afknappers.
Yup... belangrijk. Hij moet gewoon leuk, goed verzorgd en goed gekleed zijn. In mijn ogen dan. *call me superficial*
Verzorgd is een vereiste, slank ook en chemie, ja!! Zonder chemie, geen relatie.
Ik vind uiterlijk niet het allerbelangrijkste.Ik ben verliefd geworden op het hele pakket.Zijn ogen,zijn manier van praten,de uitdrukking op zijn gezicht als hij een boek leest,zijn kwetsbaarheid maar niet de losse elementen.
Totale afknapper: domme mannen. Kan hij nog zo mooi zijn, als er geen hersens in zitten, laat dan maar.
Afknapper: egoistische en arrogante mannen. Brrr.
Ik heb geen motto.
anderen zullen mijn vent misschien wel geen lekker ding vinden, maar ik vind hem wel aantrekkelijk. ook met zijn kilo's te veel, en ook als ie zich niet geschoren heeft en in joggingbroek door het huis slentert.

afknapper vind ik wel als iemand echt onverzorgt is, met gore tanden e.d. en dat ie meurt. En egoistische arogante en domme mannen vind ik ook 10 x niks. Dan verdwijnt die hele knapheid als sneeuw voor de zon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven