hoe belangrijk is het uiterlijk van je partner?

27-05-2010 19:04 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe belangrijk is het uiterlijk van je partner en waar knap jij op af?
Ik knap erg af op haren uit de oren of neus.
Qua uiterlijk iemand die stinkt, onfris is, ongewassen dus.
Ik hou van flinke mannen, niet van tengere mannen. Tenger staat bij mij voor vrouwelijk.

En natuurlijk niet te veel vet eraan, want dat maakt ze ook vrouwelijk.

Ik zie dus graag mannen met een mannelijke uitstraling. Als ik op een vrouwelijke uitstraling viel, was ik misschien wel lesbisch geweest.

Verzorgd is natuurlijk belangrijik. Prettige luchtjes trekken mij aan, stinken stoot mij af.
Ik moet hem wel aantrekkelijk vinden anders val ik niet

op hem.

Ik knap af op vieze tanden.
1x is genoeg :-)
Voor mij is uiterlijk belangrijk in de zin van een goede verzorging en kledingkeuze.. Ik val niet zozeer op de standaard knappe man, maar inderdaad is uitstraling veel belangrijker.
Uitstraling, goede lichamelijke en uiterlijke verzorging en er moet een soort chemie zijn en hij moet mij de allermooiste vinden, zoe iets?
Ik vond mijn man altijd heel leuk en aantrekkelijk, met hippe kleding, leuk haar, lekker brede armen en niet te dun.

Nu is hij fanatiek aan het wielrennen geslagen, van de brede schouders blijft weinig over en hij heeft zijn benen geschoren.

Serieus. Afknappert van jewelste.

Jammer, echt.
quote:nell schreef op 31 mei 2010 @ 10:43:

Ik vind het wel charmant dat mijn geliefde niet zo met zijn uiterlijk bezig is en of hij wel goed overkomt, hij heeft iets heel ontwapenends.

Hij is compleet zichzelf, een man waar ik ook compleet mezelf kan zijn.

O ja, geweldig!!! Echt mooi als een man niet weet dat ie leuk is en gewoon zichzelf is... bijna niks aantrekkelijkers dan dat!!
[quote]verredevin schreef op 31 mei 2010 @ 15:25:

Ik vond mijn man altijd heel leuk en aantrekkelijk, met hippe kleding, leuk haar, lekker brede armen en niet te dun.

Nu is hij fanatiek aan het wielrennen geslagen, van de brede schouders blijft weinig over en hij heeft zijn benen geschoren.

Serieus. Afknappert van jewelste.

Jammer, echt.[/quote]

Begrijpelijk... ik zou het bv. heel erg vinden als ie ene bierbuik zou krijgen... je moet iemand toch wel fysiek ook lekker vinden! Ik wel hoor
Klopt, ik vind het ook serieus een afknapper, en het is notabene niet een wildvreemde man, maar mijn eigen man, al 7 jaar. Ik heb hem altijd aantrekkelijk gevonden, natuurlijk, maar ik vind deze punten nu echt zodanig niét aantrekkelijk, dat ik er echt moeite mee heb.
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven