hoe belangrijk is het uiterlijk van je partner?
donderdag 27 mei 2010 om 21:22
mag ik even heel off-topic gaan, nu we het toch over afknappers hebben?
die donkere man uit over de kook.. goooood wat is hij vol van zichzelf bah bah bah :puke:
sorry dat ik het woord donker gebruik maar aangezien er daar meerdere mannen zijn weet ik niet hoe ik hem anders moet omschrijven.. bedoel er niks mee
die donkere man uit over de kook.. goooood wat is hij vol van zichzelf bah bah bah :puke:
sorry dat ik het woord donker gebruik maar aangezien er daar meerdere mannen zijn weet ik niet hoe ik hem anders moet omschrijven.. bedoel er niks mee
donderdag 27 mei 2010 om 21:25
donderdag 27 mei 2010 om 21:59
Ik vind uiterlijk in zoverre belangrijk dat ik me wel sexueel tot iemand aangetrokken moet voelen. Soms sta ik in de kroeg met iemand te kletsen die ik qua uiterlijk helemaal niet zo bijzonder vind, maar die qua persoonlijkheid zo leuk is dat tie ineens ontzettend knap wordt. Of andersom; klets ik met een ontzettend lekkere vent die zo stom blijkt dat tie spontaan lelijk wordt. Ik denk dat het door iemands uitstraling komt.
Ik knap af op onverzorgde mannen en slecht geklede mannen. Aan de anadere kant, nieuwe kleren heb je zo voor hem gekocht
Ik knap af op onverzorgde mannen en slecht geklede mannen. Aan de anadere kant, nieuwe kleren heb je zo voor hem gekocht
donderdag 27 mei 2010 om 22:00
donderdag 27 mei 2010 om 22:00
Als ik van iemand houd is die persoon mooi in mijn ogen, hoe negatief anderen misschien ook over het uiterlijk van die persoon denken.
In je andere topic schrijf je dat je twijfelt aan je relatie omdat hij je type niet is. Als je daarmee zijn uiterlijk bedoelt vind ik dat behoorlijk oppervlakkig. Aan een mooi innerlijk heb je veel meer!
In je andere topic schrijf je dat je twijfelt aan je relatie omdat hij je type niet is. Als je daarmee zijn uiterlijk bedoelt vind ik dat behoorlijk oppervlakkig. Aan een mooi innerlijk heb je veel meer!
donderdag 27 mei 2010 om 22:22
[quote]Capibara schreef op 27 mei 2010 @ 22:00:
Als ik van iemand houd is die persoon mooi in mijn ogen, hoe negatief anderen misschien ook over het uiterlijk van die persoon denken.
In je andere topic schrijf je dat je twijfelt aan je relatie omdat hij je type niet is. Als je daarmee zijn uiterlijk bedoelt vind ik dat behoorlijk oppervlakkig. Aan een mooi innerlijk heb je veel meer![/quote]
Dat is per persoon verschillend... ik zal dan behoorlijk oppervlakkig zijn, maar ik word echt niet opgewonden van een mooi innerlijk
In je andere topic schrijf je dat je twijfelt aan je relatie omdat hij je type niet is. Als je daarmee zijn uiterlijk bedoelt vind ik dat behoorlijk oppervlakkig. Aan een mooi innerlijk heb je veel meer![/quote]
Dat is per persoon verschillend... ik zal dan behoorlijk oppervlakkig zijn, maar ik word echt niet opgewonden van een mooi innerlijk
donderdag 27 mei 2010 om 22:26
Ik vind het leuk dat mijn vriend voor mij behoorlijk aantrekkelijk is.
Maar dat gaat naturlijk niet boven het innerlijk, daarop moet je een stabiele en langdurige relatie opbouwen.
Met een mooi lichaam alleen kom je niet ver, al is het altijd leuk meegenomen natuurlijk als het op uiterlijk gebied ook klikt met elkaar.
Maar dat gaat naturlijk niet boven het innerlijk, daarop moet je een stabiele en langdurige relatie opbouwen.
Met een mooi lichaam alleen kom je niet ver, al is het altijd leuk meegenomen natuurlijk als het op uiterlijk gebied ook klikt met elkaar.
donderdag 27 mei 2010 om 22:52
Een knappe partner is natuurlijk heel leuk, maar je zou iemand als partner moeten hebben waar je ook nog blij van wordt als
- morgen door een toevallig overvliegende hondsdolle vleermuis je ogen worden uitgestoken
-je vriend bij het parachutespringen met zijn gezicht op een grindtegel valt.
- morgen door een toevallig overvliegende hondsdolle vleermuis je ogen worden uitgestoken
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 27 mei 2010 om 22:52
na 2 hele knappe mannen (1 liegende vreemdganger en 1 psychoot) ben ik als een blok gevallen voor een man die helemaal bij me past, maar precies even groot is (weg hoge hakken), beetje wijkende haarlijn heeft en groeiend buikje en nou ja.... niet helemaal van het doek spettert laten we maar zeggen. Beetje jammer maar meer ook niet.
Wel belangrijk: hij is heel netjes op zichzelf en onze bio-chemie matcht wel heel goed. Hij ruikt altijd lekker
Wel belangrijk: hij is heel netjes op zichzelf en onze bio-chemie matcht wel heel goed. Hij ruikt altijd lekker
donderdag 27 mei 2010 om 23:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 mei 2010 @ 22:52:
Een knappe partner is natuurlijk heel leuk, maar je zou iemand als partner moeten hebben waar je ook nog blij van wordt als
donderdag 27 mei 2010 om 23:08
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 mei 2010 @ 22:52:
Precies, en als
- al zijn haar uitvalt
- hij een stoma krijgt
- hij in een rolstoel terechtkomt
- hij overal littekens heeft van derdegraadsverbrandingen
- hij negentig wordt en zijn huid eruit ziet als de schil van een appel die een paar eeuwen op zolder gelegen heeft
Als je dan nog helemaal week wordt als je naar hem kijkt, is het liefde.
Precies, en als
- al zijn haar uitvalt
- hij een stoma krijgt
- hij in een rolstoel terechtkomt
- hij overal littekens heeft van derdegraadsverbrandingen
- hij negentig wordt en zijn huid eruit ziet als de schil van een appel die een paar eeuwen op zolder gelegen heeft
Als je dan nog helemaal week wordt als je naar hem kijkt, is het liefde.
vrijdag 28 mei 2010 om 08:32
Liefde op het eerste gezicht, was het, tussen ons. (bijna 23 jr geleden)
Mijn toen nog vriend, nu man, was slank, heel slank, had een mooie bos dik haar en een leuke kop. Verder was ie beetje new-wave gekleed, zeg maar de gothic van vandaag.
Nu heeft ie een bierbuikje en een kale kop. En ik vind hem nog steeds een lekker ding.
Ik weet niet, als ik hem nu tegen zou komen en ik was vrijgezel of ik dan niet ff verder zou zoeken.
Mijn toen nog vriend, nu man, was slank, heel slank, had een mooie bos dik haar en een leuke kop. Verder was ie beetje new-wave gekleed, zeg maar de gothic van vandaag.
Nu heeft ie een bierbuikje en een kale kop. En ik vind hem nog steeds een lekker ding.
Ik weet niet, als ik hem nu tegen zou komen en ik was vrijgezel of ik dan niet ff verder zou zoeken.
vrijdag 28 mei 2010 om 09:55
Ook ik knap af van ijdele mannen. Van die (sportschool)types die geen spiegel voorbij kunnen lopen onder zichzelf erin te bewonderen. Ik word zelfs vaak al wat argwanend naar de zgn 'knappe' mannen. Slecht, ik weet het, want daar zijn ook veel leuke mannen bij.
Ook onverzorgde mannen vind ik niet aantrekkelijk.
Verder maakt het uiterlijk mij niet zoveel uit. Dik, dun, kaal of juist lang haar, iedereen heeft wel iets moois in zich.
Ik vind mijn vriend de meest lekkere man van de wereld. Hij is geen type fotomodel, maar ik zie zoveel moois in hem. Tis een echte man, met veel humor en een fantastisch karakter.
En dat alleen al maakt hem superaantrekkelijk voor mij.
Ook onverzorgde mannen vind ik niet aantrekkelijk.
Verder maakt het uiterlijk mij niet zoveel uit. Dik, dun, kaal of juist lang haar, iedereen heeft wel iets moois in zich.
Ik vind mijn vriend de meest lekkere man van de wereld. Hij is geen type fotomodel, maar ik zie zoveel moois in hem. Tis een echte man, met veel humor en een fantastisch karakter.
En dat alleen al maakt hem superaantrekkelijk voor mij.
oehoe wijzigde dit bericht op 28-05-2010 10:01
Reden: ff wat toevoegen...
Reden: ff wat toevoegen...
% gewijzigd
zondag 30 mei 2010 om 16:21
Klinkt leuk Muzze zoals hij er vroeger uitzag
!! En natuurlijk veranderen mensen, ik heb in de loop van de jaren ook een ouwere kop gekregen en mijn man wordt grijs (mooi!), maar als de aantrekking er blijft dan is dat heel mooi. We zijn geen 21 meer he... dus hebben ook geen look meer van iemand van die leeftijd
zondag 30 mei 2010 om 21:51
Zelf wil ik er goed verzorgd bij lopen dus verwacht ik dat ook van mijn partner. En mijn vriend doet dat gelukkig ook! Kleding op elkaar afgestemd, haar in model, baardje bij geschoren!
Alles aan hem vind ik leuk! Ben trots op m! Als ik m van n afstandje bekijk of we lopen elkaar tegemoet voel ik de vlinders in mn buik! Ook al heeft tie n juten zak aan, ben gewoon super flieft op m!
Alles aan hem vind ik leuk! Ben trots op m! Als ik m van n afstandje bekijk of we lopen elkaar tegemoet voel ik de vlinders in mn buik! Ook al heeft tie n juten zak aan, ben gewoon super flieft op m!
maandag 31 mei 2010 om 09:02
maandag 31 mei 2010 om 10:39
maandag 31 mei 2010 om 11:01
quote:wereldmeid schreef op 27 mei 2010 @ 21:25:
Ik hou van mannen die zichzelf goed verzorgen.
Waar knap ik op af? dikke plakken eelt onder de voeten,.
Ha ha, in welk stadium van 'leren kennen' kom je erachter of ze aan deze eigenschap voldoen?
Tijdens de eerste onmoeting, in een neutraal café, iets van:" .bla bla...trouwens, kun je je schoenen en sokken even uitdoen'? Ik wil even je voetzolen bekijken."
Ik hou van mannen die zichzelf goed verzorgen.
Waar knap ik op af? dikke plakken eelt onder de voeten,.
Ha ha, in welk stadium van 'leren kennen' kom je erachter of ze aan deze eigenschap voldoen?
Tijdens de eerste onmoeting, in een neutraal café, iets van:" .bla bla...trouwens, kun je je schoenen en sokken even uitdoen'? Ik wil even je voetzolen bekijken."