hoe belangrijk is het uiterlijk van je partner?

27-05-2010 19:04 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe belangrijk is het uiterlijk van je partner en waar knap jij op af?
mag ik even heel off-topic gaan, nu we het toch over afknappers hebben?

die donkere man uit over de kook.. goooood wat is hij vol van zichzelf bah bah bah :puke:

sorry dat ik het woord donker gebruik maar aangezien er daar meerdere mannen zijn weet ik niet hoe ik hem anders moet omschrijven.. bedoel er niks mee
Ik hou van mannen die zichzelf goed verzorgen. Die aandacht besteden aan hun huid, haar en kleding zonder uren voor de spiegel te staan.

Waar knap ik op af? Veel zweten, dikke plakken eelt onder de voeten, slechte adem, gele tanden en een slechte hygiëne.
Ik vind mannen leuk die geen flauw benul hebben dat ze leuk zijn. En ik knap af op mannen die hun neusharen niet knippen of lange nagels hebben (vooral diegene met alleen een lange pink nagel).
ik vind het belangrijk dat een man oprecht geintereseerd is in je. En dat hij zich goed verzorgd en zelfstandig is, dus niet meer dagelijks bij zijn ouders eet.
Ik vind het altijd een erg aantrekkelijke eigenschap van mannen als ze mij erg aantrekkelijk vinden.

Ik val zogezegd op goede smaak.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik vind uiterlijk in zoverre belangrijk dat ik me wel sexueel tot iemand aangetrokken moet voelen. Soms sta ik in de kroeg met iemand te kletsen die ik qua uiterlijk helemaal niet zo bijzonder vind, maar die qua persoonlijkheid zo leuk is dat tie ineens ontzettend knap wordt. Of andersom; klets ik met een ontzettend lekkere vent die zo stom blijkt dat tie spontaan lelijk wordt. Ik denk dat het door iemands uitstraling komt.

Ik knap af op onverzorgde mannen en slecht geklede mannen. Aan de anadere kant, nieuwe kleren heb je zo voor hem gekocht
quote:lolapaloeza schreef op 27 mei 2010 @ 21:37:

Ik vind het altijd een erg aantrekkelijke eigenschap van mannen als ze mij erg aantrekkelijk vinden.

Ik val zogezegd op goede smaak.

ik ook!

Wat iemand al schreef: mannen die geen flauw benul hebben dan ze leuk zijn... das pas echt leuk ja!!!
Als ik van iemand houd is die persoon mooi in mijn ogen, hoe negatief anderen misschien ook over het uiterlijk van die persoon denken.

In je andere topic schrijf je dat je twijfelt aan je relatie omdat hij je type niet is. Als je daarmee zijn uiterlijk bedoelt vind ik dat behoorlijk oppervlakkig. Aan een mooi innerlijk heb je veel meer!
[quote]Capibara schreef op 27 mei 2010 @ 22:00:

Als ik van iemand houd is die persoon mooi in mijn ogen, hoe negatief anderen misschien ook over het uiterlijk van die persoon denken.

In je andere topic schrijf je dat je twijfelt aan je relatie omdat hij je type niet is. Als je daarmee zijn uiterlijk bedoelt vind ik dat behoorlijk oppervlakkig. Aan een mooi innerlijk heb je veel meer![/quote]

Dat is per persoon verschillend... ik zal dan behoorlijk oppervlakkig zijn, maar ik word echt niet opgewonden van een mooi innerlijk
Ik vind het leuk dat mijn vriend voor mij behoorlijk aantrekkelijk is.

Maar dat gaat naturlijk niet boven het innerlijk, daarop moet je een stabiele en langdurige relatie opbouwen.

Met een mooi lichaam alleen kom je niet ver, al is het altijd leuk meegenomen natuurlijk als het op uiterlijk gebied ook klikt met elkaar.
Ik val als eerste voor het uiterlijk en gedrag. Maar komt er niks zinnigs uit dan is het klaar is kees. Mijn vriend is knap, hoor ik van bijna alle mensen.
quote:AlettaJacobs schreef op 27 mei 2010 @ 19:57:

Heel belangrijk.

*slaat zichzelf nog maar eens voor het hoofd*
Een knappe partner is natuurlijk heel leuk, maar je zou iemand als partner moeten hebben waar je ook nog blij van wordt als

- morgen door een toevallig overvliegende hondsdolle vleermuis je ogen worden uitgestoken

-je vriend bij het parachutespringen met zijn gezicht op een grindtegel valt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
na 2 hele knappe mannen (1 liegende vreemdganger en 1 psychoot) ben ik als een blok gevallen voor een man die helemaal bij me past, maar precies even groot is (weg hoge hakken), beetje wijkende haarlijn heeft en groeiend buikje en nou ja.... niet helemaal van het doek spettert laten we maar zeggen. Beetje jammer maar meer ook niet.

Wel belangrijk: hij is heel netjes op zichzelf en onze bio-chemie matcht wel heel goed. Hij ruikt altijd lekker :-)
Het is eigenlijk mooi meegenomen als het uiterlijk en karakter klopt. Dus geen fotomodel en ook geen einstein haha.

Iets daartussen dus. Maar smakken verschillen nogal. Neem Brad Pitt bijvoorbeeld, ik loop er niet warm voor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 mei 2010 @ 22:52:

Een knappe partner is natuurlijk heel leuk, maar je zou iemand als partner moeten hebben waar je ook nog blij van wordt als

- morgen door een toevallig overvliegende hondsdolle vleermuis je ogen worden uitgestoken

quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 mei 2010 @ 22:52:

Precies, en als

- al zijn haar uitvalt

- hij een stoma krijgt

- hij in een rolstoel terechtkomt

- hij overal littekens heeft van derdegraadsverbrandingen

- hij negentig wordt en zijn huid eruit ziet als de schil van een appel die een paar eeuwen op zolder gelegen heeft

Als je dan nog helemaal week wordt als je naar hem kijkt, is het liefde.
Liefde op het eerste gezicht, was het, tussen ons. (bijna 23 jr geleden)

Mijn toen nog vriend, nu man, was slank, heel slank, had een mooie bos dik haar en een leuke kop. Verder was ie beetje new-wave gekleed, zeg maar de gothic van vandaag.

Nu heeft ie een bierbuikje en een kale kop. En ik vind hem nog steeds een lekker ding.

Ik weet niet, als ik hem nu tegen zou komen en ik was vrijgezel of ik dan niet ff verder zou zoeken.
Ook ik knap af van ijdele mannen. Van die (sportschool)types die geen spiegel voorbij kunnen lopen onder zichzelf erin te bewonderen. Ik word zelfs vaak al wat argwanend naar de zgn 'knappe' mannen. Slecht, ik weet het, want daar zijn ook veel leuke mannen bij.

Ook onverzorgde mannen vind ik niet aantrekkelijk.

Verder maakt het uiterlijk mij niet zoveel uit. Dik, dun, kaal of juist lang haar, iedereen heeft wel iets moois in zich.

Ik vind mijn vriend de meest lekkere man van de wereld. Hij is geen type fotomodel, maar ik zie zoveel moois in hem. Tis een echte man, met veel humor en een fantastisch karakter.

En dat alleen al maakt hem superaantrekkelijk voor mij.
oehoe wijzigde dit bericht op 28-05-2010 10:01
Reden: ff wat toevoegen...
% gewijzigd
Klinkt leuk Muzze zoals hij er vroeger uitzag :)!! En natuurlijk veranderen mensen, ik heb in de loop van de jaren ook een ouwere kop gekregen en mijn man wordt grijs (mooi!), maar als de aantrekking er blijft dan is dat heel mooi. We zijn geen 21 meer he... dus hebben ook geen look meer van iemand van die leeftijd
Zelf wil ik er goed verzorgd bij lopen dus verwacht ik dat ook van mijn partner. En mijn vriend doet dat gelukkig ook! Kleding op elkaar afgestemd, haar in model, baardje bij geschoren!

Alles aan hem vind ik leuk! Ben trots op m! Als ik m van n afstandje bekijk of we lopen elkaar tegemoet voel ik de vlinders in mn buik! Ook al heeft tie n juten zak aan, ben gewoon super flieft op m!
Het uiterlijk is niet bepalend, het gaat om het hele 'pakketje' vind ik. De chemie. ik durf me op dit moment niet echt open te stellen voor een nieuwe relatie en heb hem dit weekend gezegd ermee te willen stoppen. Hij verdient iemand die helemaal voor hem kan gaan en dat kan ik nu nog niet..
Voor mij is het eigenlijk niet eens een kwestie van 'hoe belangrijk vind je het', want als ik hem niet aantrekkelijk zou vinden, zou hij mijn partner niet zijn.

Of anderen hem knap vinden of niet (wat ze wel vinden :D yes haha) interesseert me eigenlijk niet, ik vind hem echt ontzettend lekker!
Ik vind het wel charmant dat mijn geliefde niet zo met zijn uiterlijk bezig is en of hij wel goed overkomt, hij heeft iets heel ontwapenends.

Hij is compleet zichzelf, een man waar ik ook compleet mezelf kan zijn.
quote:wereldmeid schreef op 27 mei 2010 @ 21:25:

Ik hou van mannen die zichzelf goed verzorgen.

Waar knap ik op af? dikke plakken eelt onder de voeten,.

Ha ha, in welk stadium van 'leren kennen' kom je erachter of ze aan deze eigenschap voldoen?

Tijdens de eerste onmoeting, in een neutraal café, iets van:" .bla bla...trouwens, kun je je schoenen en sokken even uitdoen'? Ik wil even je voetzolen bekijken."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven