Hoe cliché

01-08-2018 16:01 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
V
memaria wijzigde dit bericht op 25-08-2018 11:11
Reden: Gout
99.73% gewijzigd
Niet meer appen met hem. En je hebt geen gevoelens , je hebt gewoon jeuk aan je poes.
Je wil het niet en je weet wel beter.
Gewoon niet doen dus? Iets met zelfbeheersing en zelfrespect.
Onze tijd is nu.
Hoe je hiermee omgaat: beseffen dat je in de 50 bent, geen slachtoffer van gevoelens die je hebt en beseffen dat je de keuze kunt maken hier niet in mee te gaan/naar te handelen.
50 is niet te oud
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
01-08-2018 16:23
50 is niet te oud

Inderdaad, wat heeft leeftijd hier in godsnaam mee te maken??
Ander werk zoeken.
Niet geschoten is altijd mis
Wat is het cliché dan? Na je vijftigste jeuk aan de poes krijgen door een collega?
Block en delete op gsm en social media
Praat met je man, zeg 'm dat het vlammetje hoognodig aangewakkerd moet.
We should have each other with cream.
Maak je man deelgenoot van je fantasie, dan land je vanzelf weer op aarde
Afstand houden. Ook alle gedachtes over hem blokken.

Alle aandacht en liefde en energie die je in je hebt/voelt, in je relatie steken. Dat is hoe volwassen mensen dat doen.
memaria schreef:
01-08-2018 16:01

Een keer sexchat gehad
Ik wik dit niet
Nou... als je het al zover laat komen dan is er al genoeg aan vooraf gegaan. Niet piepen nu, je hebt het zelf in de hand gehad. Kap het af, blokkeer deze man op de app en concentreer je op je "gelukkige" huwelijk.
Je bent al vreemd gegaan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hoe moeilijk kan het nou zijn om zelf te bedenken hoe je dit zal moeten aanpakken?
Joh, is het niet leuk om voor de derde keer te gaan trouwen...?
Lees even wat topics over dit onderwerp helemaal door. Vooral even stilstaan bij de verhalen van de mensen die door dit gedrag beschadigd zijn. Misschien werkt dat ontnuchterend.

De meest recente zijn : “ben ik nu zo naïef (vreemdgaande mensen)” en “mijn man heeft gevoelens voor collega, alsnog op vakantie ?”

Verder : dat je in de 50 bent wil niet zeggen dat je opeens een eerlijk en stabiel karakter hebt ontwikkeld.
Wanneer je in die sexchat net zo slecht schrijft als hier dan denk ik niet dat die affaire een lang leven beschoren is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je maakt je eigen keuzes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven