Hoe dit gedrag interpreteren
dinsdag 11 februari 2020 om 19:13
Even iets over mijn leidinggevende
Ik zie zijn ogen vaak afglijden naar mijn voorgevel. Tijdens persoonlijke gesprekken sowieso 1 keer en het is geen snelle "steelse" blik. Eerst dacht ik dat hij het per ongeluk deed en stiekem. Maar nee, hij doet het gewoon echt duidelijk, dus zonder dat het hem uitmaakt of het me wel of niet opvalt.
Als hij me tegenkomt, is het groeten en whoep de oogjes daar naartoe. Ik ben wel slank en opvallende vrouwelijke vormen. Maar na 1 keer kijken moet je het wel gezien hebben toch?
De reden dat ik dit vraag, omdat ik dit niet eerder zo vaak bij 1 persoon heb
meegemaakt.
Wat betekent dit mannelijk gedrag? Of hoef ik er niet per se iets achter te zoeken
Ik zie zijn ogen vaak afglijden naar mijn voorgevel. Tijdens persoonlijke gesprekken sowieso 1 keer en het is geen snelle "steelse" blik. Eerst dacht ik dat hij het per ongeluk deed en stiekem. Maar nee, hij doet het gewoon echt duidelijk, dus zonder dat het hem uitmaakt of het me wel of niet opvalt.
Als hij me tegenkomt, is het groeten en whoep de oogjes daar naartoe. Ik ben wel slank en opvallende vrouwelijke vormen. Maar na 1 keer kijken moet je het wel gezien hebben toch?
De reden dat ik dit vraag, omdat ik dit niet eerder zo vaak bij 1 persoon heb
meegemaakt.
Wat betekent dit mannelijk gedrag? Of hoef ik er niet per se iets achter te zoeken
dinsdag 11 februari 2020 om 19:16
dinsdag 11 februari 2020 om 19:17
dinsdag 11 februari 2020 om 19:20
dinsdag 11 februari 2020 om 19:23
Oeh, je brengt me op een idee.Someonenew schreef: ↑11-02-2020 19:21Wij hadden jaren geleden ook een leidinggevende die naar borsten loerde, een collega had met stift een pijl gezet van tussen haar borsten met de pijl omhoog (richting hoofd)Daarna heeft hij het nooit meer gedaan, zijn blik ook toen hij het zag echt onbetaalbaar!
![]()
Iemand een tshirt nodig, tekst op borsthoogte: Mijn hoofd/ogen/hersenen zitten daar en dan met een pijl omhoog?
Ik kan ze drukken.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 11-02-2020 19:24
0.18% gewijzigd
dinsdag 11 februari 2020 om 19:38
Naja, wat ik bespreek met hem is echt wel belangrijk voor hem.GreenLadyFern schreef: ↑11-02-2020 19:33Volgens mij is er ook gewoon serieus antwoord gegeven.
Hij vind je borsten aantrekkelijker dan wat je te vertellen hebt. Daarom.
dinsdag 11 februari 2020 om 19:38
Ja ja... erg ingewikkeld inderdaad.
Het betekent dat hij vindt dat je lekkere tieten hebt.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
dinsdag 11 februari 2020 om 19:39
Op dat moment dus even niet, anders zou hij niet afgeleid raken.Rosebloempje schreef: ↑11-02-2020 19:38Naja, wat ik bespreek met hem is echt wel belangrijk voor hem.
Maar wat vind jij er dan van als hij het doet?
dinsdag 11 februari 2020 om 19:42
Ik denk dan gelijk, heeft ie wel respect voor me als vrouw zijnde? En wat wil hij ermee bereiken. Want denk wel dat hij doorheeft dat ik het weetGreenLadyFern schreef: ↑11-02-2020 19:39Op dat moment dus even niet, anders zou hij niet afgeleid raken.
Maar wat vind jij er dan van als hij het doet?
dinsdag 11 februari 2020 om 19:42
Zo moeilijk is het niet om er zelf wat bij te bedenken.Rosebloempje schreef: ↑11-02-2020 19:32Kunnen we nu serieus doen? Als ik het wist zou ik het niet vragen![]()
Wat wil je dat het betekent?
dinsdag 11 februari 2020 om 19:43
Blijkbaar denkt ze wel dat het 'iets mannelijks' is.Ammiedammie schreef: ↑11-02-2020 19:42Zo moeilijk is het niet om er zelf wat bij te bedenken.
Wat wil je dat het betekent?
Echt ik ga stuk hier.