Hoe dit gedrag interpreteren
dinsdag 11 februari 2020 om 19:13
Even iets over mijn leidinggevende
Ik zie zijn ogen vaak afglijden naar mijn voorgevel. Tijdens persoonlijke gesprekken sowieso 1 keer en het is geen snelle "steelse" blik. Eerst dacht ik dat hij het per ongeluk deed en stiekem. Maar nee, hij doet het gewoon echt duidelijk, dus zonder dat het hem uitmaakt of het me wel of niet opvalt.
Als hij me tegenkomt, is het groeten en whoep de oogjes daar naartoe. Ik ben wel slank en opvallende vrouwelijke vormen. Maar na 1 keer kijken moet je het wel gezien hebben toch?
De reden dat ik dit vraag, omdat ik dit niet eerder zo vaak bij 1 persoon heb
meegemaakt.
Wat betekent dit mannelijk gedrag? Of hoef ik er niet per se iets achter te zoeken
Ik zie zijn ogen vaak afglijden naar mijn voorgevel. Tijdens persoonlijke gesprekken sowieso 1 keer en het is geen snelle "steelse" blik. Eerst dacht ik dat hij het per ongeluk deed en stiekem. Maar nee, hij doet het gewoon echt duidelijk, dus zonder dat het hem uitmaakt of het me wel of niet opvalt.
Als hij me tegenkomt, is het groeten en whoep de oogjes daar naartoe. Ik ben wel slank en opvallende vrouwelijke vormen. Maar na 1 keer kijken moet je het wel gezien hebben toch?
De reden dat ik dit vraag, omdat ik dit niet eerder zo vaak bij 1 persoon heb
meegemaakt.
Wat betekent dit mannelijk gedrag? Of hoef ik er niet per se iets achter te zoeken
dinsdag 11 februari 2020 om 19:46
Misschien wel niet, maar draag een gewaad als je het zo erg vindt als mensen naar je kijken. Kijk jij nooit naar een man? Of staar je alleen naar de grond?Rosebloempje schreef: ↑11-02-2020 19:42Ik denk dan gelijk, heeft ie wel respect voor me als vrouw zijnde? En wat wil hij ermee bereiken. Want denk wel dat hij doorheeft dat ik het weet
Ik vind dat men compleet doorslaat in dat #metoo-gedrag. Wat een preutsheid. Een beetje loeren naar mensen is heerlijk. Het oog wil ook wat, anders hadden we geen ogen gekregen.
dinsdag 11 februari 2020 om 19:46
My eyes are up hereLuci_Morgenster schreef: ↑11-02-2020 19:23Oeh, je brengt me op een idee.
Iemand een tshirt nodig, tekst op borsthoogte: Mijn hoofd/ogen/hersenen zitten daar en dan met een pijl omhoog?![]()
![]()
Ik kan ze drukken.![]()
![]()
dinsdag 11 februari 2020 om 19:47
uh ik vind het nogal respectloos naar iemand haar borsten staart en zeker als hij doorheeft dat jij het weet.Rosebloempje schreef: ↑11-02-2020 19:42Ik denk dan gelijk, heeft ie wel respect voor me als vrouw zijnde? En wat wil hij ermee bereiken. Want denk wel dat hij doorheeft dat ik het weet
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 11-02-2020 20:04
0.57% gewijzigd
dinsdag 11 februari 2020 om 19:50
Nou een beetje kijken ok, maar er zijn mannen die niet even kijken maar gewoon blijven staren zelfs met shirt met hoge hals dus geen blote borst zeg maar. Ja dat vind ik onbeschoft.Ammiedammie schreef: ↑11-02-2020 19:46Misschien wel niet, maar draag een gewaad als je het zo erg vindt als mensen naar je kijken. Kijk jij nooit naar een man? Of staar je alleen naar de grond?
Ik vind dat men compleet doorslaat in dat #metoo-gedrag. Wat een preutsheid. Een beetje loeren naar mensen is heerlijk. Het oog wil ook wat, anders hadden we geen ogen gekregen.
dinsdag 11 februari 2020 om 19:51
Want hij kan in haar decolleté haar gedachten lezen?Someonenew schreef: ↑11-02-2020 19:47uh ik vind het nogal respectloos naar iemand haar borsten staren en zeker als hij doorheeft dat jij het weet.
dinsdag 11 februari 2020 om 19:51
Hij mist de moedermelk van vroeger.
dinsdag 11 februari 2020 om 19:52
Kijk maar uit straks krijg je het nog druk!Luci_Morgenster schreef: ↑11-02-2020 19:23Oeh, je brengt me op een idee.
Iemand een tshirt nodig, tekst op borsthoogte: Mijn hoofd/ogen/hersenen zitten daar en dan met een pijl omhoog?![]()
![]()
Ik kan ze drukken.![]()
![]()
dinsdag 11 februari 2020 om 19:53
Respect? Wat heeft dat ermee te maken?
Het is onfatsoenlijk, dat ben ik met je eens, in die zin kun je er absoluut iets van zeggen maar het is niet respectloos, dat vind ik nergens op slaan.
Hij checkt je babyvoedsel, dat doen mannen nu eenmaal of nee, hun reptielenhersenen doen dat. Maar als het goed is heeft hij in zijn opvoeding geleerd dat tietenstaren niet oké is.
Dus...
Maar ik denk dat je hem stiekem gewoon een beetje leuk vindt. Denk ik hoor.
Het is onfatsoenlijk, dat ben ik met je eens, in die zin kun je er absoluut iets van zeggen maar het is niet respectloos, dat vind ik nergens op slaan.
Hij checkt je babyvoedsel, dat doen mannen nu eenmaal of nee, hun reptielenhersenen doen dat. Maar als het goed is heeft hij in zijn opvoeding geleerd dat tietenstaren niet oké is.
Dus...
Maar ik denk dat je hem stiekem gewoon een beetje leuk vindt. Denk ik hoor.
dinsdag 11 februari 2020 om 19:53
Maar zo’n tekst moet wel gelezen worden . Dus beetje gemeen .
dinsdag 11 februari 2020 om 19:54
dinsdag 11 februari 2020 om 19:56
Als ze die act ook op haar werk doet dan denkt die man waarschijnlijk inderdaad dat haar hersenen in haar borsten zitten.Roseaux schreef: ↑11-02-2020 19:54Is dit weer zo'n topic waarbij TO zelf de viespeuk is die naar tieten loopt te staren en die er een hard piemeltje van krijgt om vanuit het zogenaamde vrouwelijke perspectief een topic te over openen?![]()
Of een aandachtstrolletje die de 'ik kom uit een ei' act nog steeds leuk vindt?![]()
dinsdag 11 februari 2020 om 19:57
Misschien zwellen ze ook wel een stukje op als ze erover peinst waarom er naar haar tieten wordt geloerd.Jojanneke12 schreef: ↑11-02-2020 19:56Als ze die act ook op haar werk doet dan denkt die man waarschijnlijk inderdaad dat haar hersenen in haar borsten zitten.
dinsdag 11 februari 2020 om 19:57
Jaja.Roseaux schreef: ↑11-02-2020 19:54Is dit weer zo'n topic waarbij TO zelf de viespeuk is die naar tieten loopt te staren en die er een hard piemeltje van krijgt om vanuit het zogenaamde vrouwelijke perspectief een topic te over openen?![]()
Of een aandachtstrolletje die de 'ik kom uit een ei' act nog steeds leuk vindt?![]()
dinsdag 11 februari 2020 om 20:00
Kunnen we nu even gewoon aardig doen? Hersenen in borsten. Kom op zegJojanneke12 schreef: ↑11-02-2020 19:56Als ze die act ook op haar werk doet dan denkt die man waarschijnlijk inderdaad dat haar hersenen in haar borsten zitten.
dinsdag 11 februari 2020 om 20:02
Alsof ik dat nog niet wist.
dinsdag 11 februari 2020 om 20:04
Ja.
dinsdag 11 februari 2020 om 20:06
Beetje te veel azijn bij de koffie gehad net?
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 11-02-2020 20:06
4.18% gewijzigd
dinsdag 11 februari 2020 om 20:06
Vriendgedumpt schreef: ↑11-02-2020 20:02Hij wil een goed gesprek met jut en jul. Maar wie kan het beter beantwoorden dan hijzelf? Vraag hem gewoon eens waarom hij zo naar je tieten zit te kijken!
Zeg er wat van als je het vervelend vind
Het hoeft verder niks te betekenen, het zal wel een borstenman zijn ipv een billenman.
dinsdag 11 februari 2020 om 20:13
Ach, ik ben er niet zo door onder de indruk. Ik kijk ook wel eens naar een kruis van een man. Of bewust, als een man bijvoorbeeld een te strakke broek aan heeft. Dan valt zo’n enorme bobbel gewoon op en dan kijk je. Naar borsten van andere vrouwen kan ik ook kijken. En dan denk ik dingen als ‘ goeie borsten’ tot aan ‘jemig wat een slechtzittende goedkope bh waardoor het lijkt dat je 4 tieten hebt’.Someonenew schreef: ↑11-02-2020 19:50Nou een beetje kijken ok, maar er zijn mannen die niet even kijken maar gewoon blijven staren zelfs met shirt met hoge hals dus geen blote borst zeg maar. Ja dat vind ik onbeschoft.
dinsdag 11 februari 2020 om 20:31
Hahaa ja dat kun je ook zeggen: zo te zien ben je een borstenman. En, zitten ze goed? En dan zo even met je ogen rollen zoals dezejustagirly schreef: ↑11-02-2020 20:06![]()
Zeg er wat van als je het vervelend vind
Het hoeft verder niks te betekenen, het zal wel een borstenman zijn ipv een billenman.
dinsdag 11 februari 2020 om 20:34
Ik zou die hamer dan wel op zijn hoofd meppen ipv op jezelf.Vriendgedumpt schreef: ↑11-02-2020 20:31Hahaa ja dat kun je ook zeggen: zo te zien ben je een borstenman. En, zitten ze goed? En dan zo even met je ogen rollen zoals deze![]()