Hoe te interpreteren..
vrijdag 10 november 2017 om 21:11
vrijdag 10 november 2017 om 21:35
Het was een lange mail, waarin ook andere dingen werden besproken. Dit was hoe hij het afsloot. Heb die mail beantwoord, en ben nu als de dood dat ik niet duidelijk genoeg terug ben geweest vanwege eerder beschreven onzekerheid. Zeker als ik nu zie hoe simpel jou reactie is, en hoe prima dat zou zijn geweest. Volgens mij heb ik dit weer door alle beren op de snelweg in mijn hoofd stom aangepakt.. bleh
Maar goed, nog geen reacties van je ziet het verkeerd hij bedoelt dit uit vriendschap, dus maar even doorbijten totdat er ergens een reactie komt
Maar goed, nog geen reacties van je ziet het verkeerd hij bedoelt dit uit vriendschap, dus maar even doorbijten totdat er ergens een reactie komt
anoniem_123627 wijzigde dit bericht op 10-11-2017 21:37
0.45% gewijzigd
vrijdag 10 november 2017 om 22:34
Dat durf ik echt niet.. zucht..OliebolmetKrenten schreef: ↑10-11-2017 22:16Zeg gewoon tegen hem: "heey, bedoelde je nou dat je een relatie met mij wil?" Laat je hem het hoogste woord eruit gooien en als hij ja zegt dan is het zoenen met op de achtergrond Elton John can you feel the love tonight.
zaterdag 11 november 2017 om 07:03
Het fijne van onbereikbare liefdes is dat je er nooit echt wat mee hoeft en dat het ook nooit echt wat wordt....kortom lekker veilig. Wanneer dat jouw patroon is dan wil je misschien diep van binnen helemaal geen relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.