Hoe vind ik mezelf weer terug?

28-12-2009 15:56 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn relatie is de afgelopen 2,5 maand ineengestort.

Na dik 4,5 jaar.

Het is moeilijk geweest en uiteindelijk heb ik de knoop door moeten hakken en is de realtie nu voorbij.

Maar nog niet alles is voorbij.

Dat ik mijn toekomstbeeld moet bijstellen, en hem niet meer naast me heb is iets waar ik vreselijk aan moet wennen.

Maar wat me nog dieper getroffen heeft is dat hij me ervaren heeft als een negatief mens.

Ik vind dat zo verschrikkelijk moeilijk omdat ik daar een enorme knauw van opgelopen heb. Of is dat ook weer negatief van mij?

Ik weet niet meer zo goed hoe ik zijn blik op mij, uit mijn eigen systeem moet krijgen..

Hoe vind ik mezelf weer terug?
..popcorn?
Bedankt voor de spiegel allemaal! :-)
..popcorn?
quote:nola schreef op 28 december 2009 @ 21:16:

Madhe, ik sta best positief in het leven. Maar dit vind ik hele moeilijke dingen. Mijn relatie duurde tussen de 4,5 en 5 jaar en is tussen de 2,5 en 3 maanden uit. Maakt dat iets duidelijker?

Gelukkig dat je best positief in het leven staat. Anders heb je ook maar een kutleven, en je schiet er niets mee op. Logisch dat je dit even moeilijk vind. Ik ben blij te lezen dat ik gewoon een verkeerde indruk kreeg uit je post.

Nu is het duidelijker, Je relatie had dus een half jaar vaagheid ;)

Een maand geleden had je namelijk een topic geopend, en daar stonden andere tijden aangegeven, toen dacht ik; ah gossie, een maand geleden was haar relatie net zo lang uit, ze staat echt een beetje stil. En dat laatste moet je niet doen. Ga lekker op pad, doe leuke dingen, wordt blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven