Hoe wist jij dat je (prille) relatie goed zat?

17-09-2020 14:17 55 berichten
Ik lees hier soms zoveel drama dat het me leuk leek een positief topic te starten. Kleine achtergrond: enkele jaren single, delen daarvan erg unhappy single en veel herkenbaarheid in datemoe zijn. Gelukkig altijd wel blij met mezelf gebleven en deze zomer was hij daar ineens: die ene leuke man. Het gaat al enkele weken heel erg goed en ik heb hier vertrouwen in. Kan niet goed uitleggen waarom. We zijn in balans qua initiatief, elke keer blij elkaar weer te zien, geen spelletjes of hard to get, kunnen over van alles praten en een hele sterke aantrekkingskracht. Het heeft nog geen naam, maar het voelt veilig en goed :)

Wanneer wisten jullie dat het goed zat? En waarom? Wat maakte dat jij vertrouwen erin had? Wat is voor jou een teken dat iets serieus is of kan worden?

Gewoon her herkenning en inspiratie :)
Het smaakte altijd naar meer en ik heb nog steeds honger
Ik wist het juist niet meteen. Ik had best veel dates of relaties gehad waar ik het wel meteen wist en dat liep zo beroerd af. Ik wist wel meteen dat het bij hem geen drama ging worden. De voorganger was best agressief, maar ergens ook een soort verslavend. Het heeft ongeveer een half jaar geduurd voor ik het wist, ik moest helemaal wennen aan een relatie zonder afstand.
Elke dag lijk ik blijer te worden met m'n vriend.
Het ging en gaat vanzelf. Vanaf het eerste moment. Geen twijfels, geen gedoe. Gewoon meteen leuk en het gevoel van thuis komen, mijzelf mogen en kunnen zijn.

En inmiddels (nu bijna 6 maanden samen) ook dat we niet meer in weken denken, maar maanden. Of dat er af en toe gesproken wordt over, zullen we volgend jaar dit of dat doen.
Super fijn!

Oh en wat betreft verliefdheid, die is hier ook niet. Wel een kriebel. Maar alles voelt stabiel, rustig, relaxed en we houden inmiddels van elkaar.
Voor mij is dit meer waard san intens verliefd zijn. Ik hou daar niet van.
Alle reacties Link kopieren
Een ongelofelijke aantrekkingskracht en we zitten vanaf het begin op een golflengte. We begrijpen elkaar zonder te praten. Hij sprak in het begin zelfs een andere taal en dit maakte niks uit. Hij neemt me zoals ik ben, ongeacht hoe ik er uit zie. Het gaat allemaal vanzelf. Als hij een paar uur weg is mis ik hem al vreselijk. Ik wilde geen kinderen, maar met hem wel. Inmiddels 2 kids en 3 jaar verder :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Het voelde goed, er was en is een chemie tussen ons, we kunnen enorm lachen, praten over alles, en heel erg verliefd allebei.

Het gevoel van veiligheid en geborgenheid, ik wist het en hij ook.
Ik kan mezelf zijn en dat voelde ik ook al heel snel.
Open en eerlijk al snel in het prille begin, niks eromheen gedraai, we vinden elkaar meer dan leuk en spraken dat ook uit.
Zo een bevestiging is fijn, maar het gevoel gaf al aan dat het goed zat.

Het is nog steeds pril, 4 maanden, maar we hebben zoveel gepraat en ondernomen samen dat het veel langer lijkt.

8 jaar single geweest en het niet aan zien komen, en daar was hij en blies me uit mijn schoenen, dat gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven