Hopeloos verliefd! (en er niets mee kunnen....)

28-04-2009 16:48 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik ben hopeloos in love met een hele leuke jongen (B).

Kan er alleen niet veel mee omdat mijn beste vriendin (A) hem ook leuk vind.

Tis een beetje een heel lang verhaal om alles uit te leggen, zal het zo kort mogelijk proberen, en mss dat ik later nog eea aanvul.

In feb 2008 leerde mijn vriendin een leuke jongen kennen en mss dat ut wa zou worden, maar omdat ze van apr-aug in indonesie zou zitte wilde ze zich (lpogisch) niet binden.

met carnaval heb ik die jongen ook gezien toen en hijw as heel aardig. Heb hem toen op hyves toegevoegd.

Daarna een paar keer gekrabbled

en toen steeds mails gestuurd..ging over studie/werk etc en later ook over mijn relatie die flink in de shit zat..

Want ik had inmiddels ruim 5 jaar een vriend maar hij trok wel errug veel op met een collega van hem en normaal zou ik het mijn vriendin zeggen maar wilde haar daar in inodnesie ook niet lastig mee vallen. Dus toen heb ik steeds meer aan die jongen (B) daarover verteld...bovendin was mijn vriend heel jaloers dat ik simpel mailcontact had met hem (okeej op den duur werd dat dus wel wat serieuzer).

Mijn vriendin was inmiddels terug en haar verteld dat het goed slecht ging bij mijn relatie. nog geen week later had ie mij gedumpt...dus A kwam langs en ik vertelde over mailcontact met B.

tywee dage later bleek dat zij daar niet zo blij mee was en dat ze hem leuekr vond dan ze dacht. Ik was heel blij voor haar en vond dat ze het hem moest laten weten, want ik vond hem toen relationeel helemaal nog niet interessant!

Dus zij gedaan, maar hij liet weten zich eerder afgewezen te voelen, omdat ze weggng, en...dat ie wilde weten hoe het met mij zat....

dat vertelde A later aan mij :s dus ik had echt zoiets van fijn...tis net uit....heb ik echt geen zin in nu.

Nouja bij hem langsgeweest voor het eerst sinds die feb hem gezien en was gezellig...vroeg hem nog hoe die dan over mij dacht, want zelf begon ie er niet over...maar kreeg weinig duidelijkheid, hij zei alleen da we elkaar nog niet echt kende, waar ie ook wel weer gelijk in had..

In de periode daarna veel met A ( en B) opgetrokken was erg gezellig, had het ook nodig even zon periode om over mijn ex heen te komen, en B werd een geode vriend.

A vroeg regelamtig of B niet wat voor mij was, maar ik heb steeds afstand gehouden en voelde ook niets voor hem.

SOms kreegik de indruk dat B mij wel leuk vind, zitte we in de bios, vraagt ie "vind jij die jongen knap?" ...uuhhhhh...nee.B is wel mijn type, maar vind hem niet leukleuk.

met carnaval 2009 waren ik a en b op stap met nog een vriend van ons...erg gezellig...totdat B en ik teveel gedrnken hadden en inens stonden te zoenen.....:S

A flipte totaal,...wiat ik veel dat ze hem nog zo leuk vond...ze vroeg steeds maar aan mij of B niets voor mij was...bovendien had ik echt teveel gedronkne...

Na een boel gepraat is het gelukkig wel weer opgelost,

Toty B's verjaardag half maart 20009. daarna realiseerde ik mij dat ik hem nu dus wel leuk vind...en dat gevoel is alleen maar sterker geworden...maar ik zit dus erg in de knoop ermee..

voor mijn gevoel kan ik er niet veel mee...mijn vriendin vind hem namelijk nog steeds leuk, en zij heeft mij zo goed opgevangen na de breuk met mijn ex. dat ik ghet gewoon niet kan maken om nu dus iets met B te beginnnen. Het zou haar hart breken....

B geeft regelmatig signalen waarvan je zou kunnen denken dat ie mij leuk vind, maarja misschein zie ik ook wel spoken, want zo duidelijk istie nou ook weer niet. Dus oftie mij nou ook echt relatiepotentieel vidn weet ik eigenlijk ook niet, en wil mijn glazen ook niet ingooien...(btw ik ben 23 en hij 30), mss ben ik te jong voor hem(??)

Hij heeft mij wel duidelijk laten weten dat er met A geen relatie zal komen, omdat ze niet bijelkaar passen. Dit weet A ook, maarja zij vind hem wel nog leuk.

Bovendien, als ik het zou vertellen, heo moet ik dat uitleggen...A is nogal kppig en zal nooi geloven dat ik B met carnaval noh niet leuk vodn...:(

Heeft er iemand tips ofzo...? want ik weet het

niet meer...

pff errug lastig///
Ik zou nooit een vriendschap op het spel zetten voor een scharrel, maar ook geen "liefdë van mijn leven"laten lopen omdat mijn vriendin hem leuk vindt.

Zowel A als B weten dat het tussen hen nooit iets gaat worden. Wat dat aangaat zou het alleen maar kinderachtig en egoistisch van A zijn als ze jouw je geluk met B niet zou gunnen als hij echt iets in jou zag. als ik een blauwtje zou hebben gelopen bij een vent zou het ff slikken zijn als ie daarna een relatie kreeg met beste vriendin, maar tegen de tijd dat ze gaan trouwen is iedereen als het goed is dat allang vergeten.

Ik zou wel open en eerlijk tegen A zeggen dat je bBleuker dan leuk bent gaan vinden, mochten julie echt gaan daten/ relatie krijgen. meer uitleg is niet nodig, als je hem presenteert als jouw nieuwe geliefde.

Ik vrees echter dat B ook niet echt iets in jou ziet. een man die echt iets met je wil had dat allang laten merken. Dus ik denk eigenlijk dat zowel A als jij hier achter het net vissen en dat B straks er met een andere dame vandoor gaat. Zolang die kans aanwezig is zou ik niet teveel tegen A zeggen, want dan veroorzaak je een heisa om niks.
ja precies, en dat laatste wil ik dus inderdaad voorkomen.

en tuurlijk mocht het meer serieuze vromen aannemen, zal ik A dit toch moetn zeggen...

ik twijfel ook of B mij leuk vind...soms krijg ik wel eens dingen te horen waarvan ik denk "is dit een hint" of zie ik spoken...

Zo wil hij bijvoorbeel ook met mij uit eten bij een of ander restuarantje. Het schijnt redelijk speciaal te wezen want ik mocht het niet opzoeken van hem :P

en dat een nummer 3 er met B vandoor gaat, sja die kans is ook aanwezig en dat zal ik ook niet zo leuk vinden vrees ik...
Nogal een wazige post maar ik denk dat ik je verhaal wel begrijp.

Nou als het toch al duidelijk is dat die jongen en je vriendin geen toekomst hebben samen, dan moet dat toch niet zo'n probleem zijn.

Als jij denkt dat er nog een kans in zit dat het iets tussen jullie word zou gewoon eens een eerlijk gesprek je vriendin aan gaan.

Niks stiekem gaan doen hoor, want dan zal ze je niet meer snel vergeven. En dan word het dadelijk ook nog niks met hem, en dan blijf je alleen over.. & dat voor een vent die het achteraf toch niet waard bleek te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven