Horrorscheiding

14-01-2012 14:12 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ega heeft me van het ene op het andere moment er uit gegooid. Letterlijk en figuurlijk. Maar hij wil niet scheiden want dan moet hij delen. 23 jaar samen (bijna 24) stervensrijk, maar hij heeft alles (onterecht, tot aan mijn babyfoto's en andere persoonlijke spullen) in handen en ik met rest gezin heb niets. Ben 10 maanden geleden volledig op 0 terecht gekomen, ook financieel. Ben naar een advocaat gegaan. Het is een complexe situatie met ook BV's, dure auto en andere collecties. Ik heb sinds vannacht (voor de deur op eigen terrein verdwenen) ook geen auto meer. Mishandelingen, politieaangiftes met gevolg dat je Jeugdzorg op je dak krijgt wat nog meer problemen veroorzaakt bij de pubers in verband met het aanwezig zijn tijdens de mishandelingen, een vermogen kwijt aan de advocaat reeds, geen enkele vooruitgang of medewerking, maar wel volop treiterij. (Telefoon, energie af laten sluiten, uit verzekeringen lazeren, spaargeld laten verdwijnen). We zijn rijk geworden door zuinig te zijn. Dus ik ben wel wat gewend. Maar nu ben ik er zooooo klaar mee. Ik zit met gezin zwaar onder minimum te leven. Ik krijg wel inkomsten, maar de rekeningen zijn hoger. Aaaaarrrrggggghhhh. Vandaar dat ik me hier af en toe wat geprikkeld opstel, maar het is zo frustrerend om kapot gemaakt te worden terwijl je volledig in je recht staat. Voor de goede orde, 4 jaar geleden getrouwd in gemeenschap van goederen. Op zijn verzoek, advocaten en accountants waren zijn adviseurs. Waarom is het zo moeilijk om je recht te krijgen? Overigens is ega psychisch zwaar ziek. Gediagnositiseerd door 4 verschillende proffesionals. Niemand kan iets doen want hij wil zich niet laten behandelen. Wat doe je er aan? Ega heeft medegedeeld dat hij gaat zorgen dat alles naar de advocaten gaat. IS volledig manisch gewordne en heeft er een paar ton doorheen gejaagd in de afgelopen 10 maanden. En wij? Wij leven van de kringloop en de lidl.... Ok, als ik op verstuur druk ben ik niet meer anoniem, maar ja, erge rkan het niet worden. Send!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
God, wat een verhaal. Fame, ik ken je niet zo goed maar ook ik wil je een hart onder de riem steken. Mag ik je niet een keer een chocoladeverwenpakket sturen? Want hoe erg het ook is, chocola helpt. Altijd!!! (je mag me mailen op mijn nick apestaartje live.nl)
Jeetje fame.. Wat een lelijk verhaal.

Ik herken het en leef met je mee!

Hele dikke knuffel voor jou en je kids!!
quote:Kastanjez schreef op 18 januari 2012 @ 10:59:

God, wat een verhaal. Fame, ik ken je niet zo goed maar ook ik wil je een hart onder de riem steken. Mag ik je niet een keer een chocoladeverwenpakket sturen? Want hoe erg het ook is, chocola helpt. Altijd!!! (je mag me mailen op mijn nick apestaartje live.nl)Aaaahh, lief! Maar ik probeer nog een klein beetje mijn anonimiteit te bewaren hier.
Kort geding wordt nu aangevraagd. Ook omdat ik stukken nodig heb voor de echtscheidng, geld, auto en toegang tot mijn persoonlijke bezittingen. Heel spannend en geen idee hoe het gaat lopen.
Succes ermee! Hoe heeft hij de auto weggehaald dan? Op een trailer of had hij een sleutel?

Heb je geen sleutel meer van de echtelijke woning, dat je zelf je spullen gaat ophalen daar?
quote:kerstklok schreef op 18 januari 2012 @ 13:28:

Succes ermee! Hoe heeft hij de auto weggehaald dan? Op een trailer of had hij een sleutel?

Heb je geen sleutel meer van de echtelijke woning, dat je zelf je spullen gaat ophalen daar?Met de reservesleutel, en het probleem is dat ik in de echtelijke woning zit met niets. Paar oude meubels. En wanneer ik me maar in de buurt begeef van een ander pand dan moet ik weer naar de politie omdat ik op straat al wordt aangevallen. Ik leef liever wat langer.
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 13:23:

[...]

Aaaahh, lief! Maar ik probeer nog een klein beetje mijn anonimiteit te bewaren hier.

Snap ik. En ik snap ook dat dit soort dingen makkelijk geroepen kunnen worden op een forum (makkelijk scoren zeg maar), maar weet je, soms wil je gewoon écht graag iets voor iemand doen. En iets kleins kan dan ook al iets zijn. Dus, als je een postbusnummer hebt?? Als je ooit van gedachten verandert en iets lekkerders wil snoepen dan hagelslag, be my guest!

(en ik ben ook niet zo goed in diepzinnige reacties op dit soort vreselijk zware onderwerpen en op deze manier kan ik het lekker luchtig houden. Maar ik wens je ook veel kracht en sterkte toe hoor!)
Leef met je mee. Heb een soortgelijke situatie gehad en heb uiteindelijk maar de handdoek in de ring gegooit en ben overnieuw begonnen. Hoop voor jou dat je krijgt waar je recht op hebt. Verder weinig zinnigs toe te voegen, maar iig veel sterkte en geluk. Ik weet dat het niet makkelijk is.
Ah ok. Ik las ergens dat je op een camping zit dus in een soort vakantiehuisje ofzo. Vandaar dat ik dacht dat je ex in de gezamenlijke woning zat. Wees maar voorzichtig!
Ik heb geen advies, wel een
quote:kerstklok schreef op 18 januari 2012 @ 23:52:

Ah ok. Ik las ergens dat je op een camping zit dus in een soort vakantiehuisje ofzo. Vandaar dat ik dacht dat je ex in de gezamenlijke woning zat. Wees maar voorzichtig!Volg het verhaal geloof ik ook niet helemaal meer, eerst schrijf je dat je er uit gegooid bent door je ex en in een minihuisje woont op een camping en nu schrijf je dat je in jullie gemeenschappelijke woning woont ?
Jeej Fame
Fame, zo maar nog even een
quote:zonnetje59 schreef op 25 januari 2012 @ 18:39:

[...]

Volg het verhaal geloof ik ook niet helemaal meer, eerst schrijf je dat je er uit gegooid bent door je ex en in een minihuisje woont op een camping en nu schrijf je dat je in jullie gemeenschappelijke woning woont ?

Zo moeilijk is het niet; ze hebben meerder gezamenlijke woningen.

@Fame: je kent me niet onder deze naam, maar ook ik wil je ontzettend veel sterkte en wijsheid toewensen.
Ik zit ook midden in een scheiding van een man met NPS dus ik wil je even een geven, ik heb je helaas niet meer te bieden.
[
[quote]zonnetje59 schreef op 25 januari 2012 @ 22:10:

[...]

de echtelijke woning, dus de woning waar men als echtpaar woont,is over het algemeen bij mensen die meerdere panden hebben en vermogend zjin meestal niet een mini-huisje op een camping, dus snap niet goed hoe het nu zit.
Ging niet helemaal lekker hè met de edit knop, Zonnetje
Fame, hoe gaat het met je?
quote:scamp schreef op 26 januari 2012 @ 20:06:

Ging niet helemaal lekker hè met de edit knop, Zonnetje

Nee, dat ging niet goed, vandaar dat ik opnieuw een post heb neergezet. Ik realiseerde me nl later dat mijn post geinterpreteerd zou kunnen worden alsof ik twijfel aan het verhaal van Fame. Dit is niet het geval en vind het vervelend voor haar als dat idee wel zou ontstaan bij haar.

Inhoudelijk maakt nl. wel wat uit of het wel of niet de echtelijke woning is ivm met voorlopige voorzieningen, het in kunnen schakelen van de politie als hij toch op de stoep staat ec.

Maar hoezo eigenlijk ? Oftewel, what's your problem ?
Fame, hoe is het nu?
@Fame:

Sterkte! Wat een trieste situatie voor jou..............
Fame shit zeg, wat een nare situatie, lees dit nu pas! Ik heb een beetje hetzelfde als Kastanjez, ik weet niet wat ik kan zeggen of doen om je te helpen, maar ik leef met je mee. Héél veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven