Hulp via privebericht

03-07-2020 23:48 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,
Ik krijg vaak negatieve reacties omdat ik al zo vaak hetzelfde topic heb geplaatst.. vandaar zou ik even met iemand willen chatten om even mijn gedachten te kunnen delen. Ik voel me heeel vaak schuldig, en vandaag is er weer iets waar ik me super schuldig om voel.. en zou er gewoon even over willen praten of dit gevoel terecht is.. graag een eerlijk iemand die zich kan verplaatsen in een 21 jarige meid, ik krijg over 3 weken hulp van een psycholoog maar ik heb gewoon hoofdpijn weer door het denken alsof mijn hoofd uit elkaar gaat ploffen... niks helpt gewoon tegen mijn stressgevoel. Ik hoop de psycholoog uiteindelijk wel natuurlijk!....
Alvast bedankt!!
deluisterlijn.nl
Alle reacties Link kopieren
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ga slapen als je hoofdpijn hebt, en dan kun je morgen weer wat frisser nadenken en relativeren.
..
Alle reacties Link kopieren
Niet met iemand van hier doen. Lopen veel te veel gekkies rond.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik lees nu even kort je vorige topics. En de reacties zijn inderdaad ontzettend gemeen. "stel je niet aan" , " doe niet zo moeilijk" " waarom nog een keer".

Dat is jammer. Je komt juist oprecht en open over. So what dat je een zelfde soort topic binnen een maand twee keer plaatst. als je daarmee zit.

Maar goed. hopelijk komt het goed. En je hebt volgens mij gewoon de behoefte om gewoon met iemand te praten die begrip toont. Hopelijk gebeurd dat hier of elders..
En raak je in contact met iemand.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
03-07-2020 23:49
deluisterlijn.nl
Dit lijkt een goed optie. Je kan ze nu wel bellen. Hun chat is nu dicht, opent morgen weer om 10:00. Je kan een chat openen tot 21:30 en de chat sluit weer om 22:00.

Als bellen niet voor je werkt en je wilt PB'en, wil ik een poging wagen zodat je hopelijk wat rust hebt voor vannacht. Ik heb je een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
04-07-2020 00:38

Als bellen niet voor je werkt en je wilt PB'en, wil ik een poging wagen zodat je hopelijk wat rust hebt voor vannacht. Ik heb je een PB gestuurd.

Dat vind ik super van je :rose:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
*Hestia* schreef:
04-07-2020 01:21
Dat vind ik super van je :rose:
Dank je wel :)
.
anoniem_642209adb413c wijzigde dit bericht op 04-07-2020 04:47
95.74% gewijzigd
Nouschi schreef:
04-07-2020 00:03
Niet met iemand van hier doen. Lopen veel te veel gekkies rond.
Precies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven