Huwelijks problemen
dinsdag 27 mei 2008 om 18:11
hoi
ik zit met een probleem waar ik zelf niet echt aan uit kom
ben al 2.5 jaar getrouwd met me vrouw uit Malaisai
en heb alles wat een man graag zou willen
maar ik ben helemaal niet gelukkig met me leven
het lijkt wel of ik iets mis.
we zijn nu al 7 jaar samen
en voor dat we gingen trouwen was het ook wel eens up and down
de reden daar voor is dat ze niet echt zelfstandig is.
en niet echt slim.
heb in deze 2,5 al 2x nagedacht om te scheiden.
maar dan loopt het weer een tijdje goed
ik weet niet waar ik aan toe ben
en niet echt slim.
dinsdag 27 mei 2008 om 18:18
dinsdag 27 mei 2008 om 18:22
Zij mag dan wel niet zo slim zijn, maar aan jouw spelling te zien ben jij dat zelf ook niet. Dus dat kan het probleem niet zijn.
Dat ze niet zo zelfstandig is...
Tja daar staan die buitenlandse vrouwtjes toch om bekend dat ze zo veel dienstbaarder en onderdaniger zijn dan de Nederlandse vrouwen. Keerzijde is dan wel dat jij je dus moet opstellen als de regelende, voor veiligheid zorgende man.
Je kende haar al vier jaar voordat jullie gingen trouwen dus dan moet je achteraf niet lopen miepen dat het tegenvalt.
Waarschinlijk is het binnen afzienbare tijd zover dat ze zelfstandig een verblijfsvergunning krijgt en ook in Nederland kan blijven als ze van je gaat scheiden.
Zou zeggen dat het eigenlijk zeer slim van haar is jou het idee te geven dat jij wil scheiden. Heeft zij wat zij wil en daarbij ben jij dan ook nog dom genoeg om te denken dat het jouw idee was.
Dat ze niet zo zelfstandig is...
Tja daar staan die buitenlandse vrouwtjes toch om bekend dat ze zo veel dienstbaarder en onderdaniger zijn dan de Nederlandse vrouwen. Keerzijde is dan wel dat jij je dus moet opstellen als de regelende, voor veiligheid zorgende man.
Je kende haar al vier jaar voordat jullie gingen trouwen dus dan moet je achteraf niet lopen miepen dat het tegenvalt.
Waarschinlijk is het binnen afzienbare tijd zover dat ze zelfstandig een verblijfsvergunning krijgt en ook in Nederland kan blijven als ze van je gaat scheiden.
Zou zeggen dat het eigenlijk zeer slim van haar is jou het idee te geven dat jij wil scheiden. Heeft zij wat zij wil en daarbij ben jij dan ook nog dom genoeg om te denken dat het jouw idee was.

dinsdag 27 mei 2008 om 18:54
quote:Sssenta schreef op 27 mei 2008 @ 18:51:
Zucht.... hoe lang gaan mensen die ´me vrouw´ ´me vriend´ me dit´ ´me dat´ nog zeggen dat ze dyslectisch zijn en verwachten dat wij dat accepteren.... Newsflash; je bent niet dyslectisch, je kan gewoon niet schrijven.Ik lees een topic al niet eens meer zodra ik 'me' zie staan i.p.v. 'mijn'. Dit is een uitzondering .
Zucht.... hoe lang gaan mensen die ´me vrouw´ ´me vriend´ me dit´ ´me dat´ nog zeggen dat ze dyslectisch zijn en verwachten dat wij dat accepteren.... Newsflash; je bent niet dyslectisch, je kan gewoon niet schrijven.Ik lees een topic al niet eens meer zodra ik 'me' zie staan i.p.v. 'mijn'. Dit is een uitzondering .
dinsdag 27 mei 2008 om 19:09
quote:Lucky7 schreef op 27 mei 2008 @ 18:11:
hoi
en niet echt slim.
hoi
en niet echt slim.
dinsdag 27 mei 2008 om 21:12
Wat is het probleem precies? Bij nader inzien wil je liever een slimmere vrouw die zelfstandiger is? Niet lullig bedoeld hoor...maar dames uit dat soort landen staan erom bekend dat ze dat niet zijn. En dat wanhopige oudere mannen erheen op vakantie gaan met als doel om te trouwen met een (veel jongere) vrouw die zo lekker zorgzaam en huiselijk is. Wat jou aantrekkelijk maakt voor haar? Dat je uit Nederland komt en in haar optiek rijk bent. Verstandshuwelijk dus van beide kanten. Deal with it of ga scheiden.