Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Woaw... na een paar dates, al zeggen dat je van hem houd..?

Heavy..
Ok het klopt wat lolapaloeza zegt. Maar was het flippen het huilen of deed je andere dingen?

Hoe reageerde hij op dat moment. Moest hij zuchten, trooste hij je, werd hij boos? Hoe lang geleden is dit?

En zeg je echt nu al dat je van hem houdt? Voel je dat echt zo of wil je hem op deze manier laten zien dat je niet wilt dat hij je "dumpt"?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:2Italy2 schreef op 07 juli 2009 @ 22:11:

- dit verhaal roept teveel vragen op, en antwoorden ho maar, zou het een quizzzz zijn? -

Ikzelf zou gillend wegrennen btw.

Doet me denken aan een verhaal van een vriend van mij die amper een week scharrelde met een vrouw. Haar kind vroeg al na 4 dagen of ze hem papa moest noemen. Toen hij een paar dagen later vertelde dat hij het niet zag zitten, werd vrouw hysterisch, belette hem te vertrekken door aan zijn arm te gaan hangen en trekken en te brullen dat ze een kind van hem wilde, enz.

Maar op zo'n antwoord zit to natuurlijk niet te wachten...
Titel is onthoofdletterd!
Lieve TO, als je zin hebt:quote:MamaD schreef op 07 juli 2009 @ 22:09:

Hi Sheera,

Aangezien je geen vraag hebt maar alleen je verhaal kwijt wil; kun je ons vertellen:

A) waarvan je flipte

B) wat je deed toen je flipte

C) wat er gebeurde toen hij kwam.

Dank!
Sensatiezoekers! Wat maakt het nou uit wat ze precies doet als ze flipt....
Bedankt voor de ondertiteling, Lolapaloeza, dat maakt het een stuk duidelijker voor de leesblinden onder ons

Maar Sheera, waarom in godsnaam wil je dat je eventuele aanstaande vriendje komt als je net aan het flippen bent? In de eerste fase van het daten probeer je je toch juist van je normale beste kant te laten zien?
Waarom was je nou zo overstuur voordat je date kwam?
quote:Kwarktaart schreef op 07 juli 2009 @ 22:22:

Sensatiezoekers! Wat maakt het nou uit wat ze precies doet als ze flipt....

Nouhou, misschien dat we dan wat beter in kunnen schatten of die eventuele relatie nog een kans maakt?

Op basis van de eerste info ziet het er niet al te positief uit.
Tips om zo snel mogelijk een vent weg te laten rennen na een paar dates:

-claimen

-je tandenborstel achterlaten

-zeggen dat je van 'm houdt

-opperen de pil maar niet meer te slikken

-hysterisch worden als hij naar een begrafenis moet van z'n grootje en dus niet naar jou kan komen

-huilen en hem al je problemen vertellen, van het blauwe fietsje ipv het rode fietsje en die lastige genitale wratten vorig jaar

-over samenwonen beginnen

Overigens zou ik ook snel weg zijn als een man dit deed. Houden van iemand na een aantal dates is absurd, houden van een aantal karaktertrekken en denken 'dit zou weleens wat kunnen worden' is heel normaal, maar spreek enkel het eerste uit. Een relatie groeit, net als een boom: van zaadje naar stam, steeds meer takken (en soms vallen de blaadjes uit maar het wordt altijd weer lente).

En je bent niet eerlijk tegenover hem. Je wil hem niet zo per se, je wil zijn aandacht en troost. Ga je spijt van krijgen en hij zal nog lang impotent zijn na je telefoontjes niet meer te beantwoorden.
klinkt idd allemaal erg verwarrend en ben blij dat jullie zo snel reageren en me willen helpen.

Ik denk dat het komt omdat ik al zolang alleen ben en eerder nooit iemand toe heb willen laten.

Ik weet ook dat mijn gedrag afstotend is en ik er niet uitzag,allemaal onzekerheid.

Mijn vriendin moest van mij bellen op mijn mobieltje.

Achteraf zeker stom ....
Omdat ze voor het eerst samen uit zouden gaan!
quote:Viva Angel5 schreef op 07 juli 2009 @ 22:21:

Titel is onthoofdletterd!Doe es niet zo flauw, het maakt juist de essentie van dit topic duidelijk
Maarre - hij is toch al blijven 'slapen'? Dan heb je 'm toch al 'toegelaten'?

Da's toch heftiger dan iets drinken, samen?

Titel is onthoofdletterd!bedankt

Titel is onthoofdletterd!WAAROM......???????
quote:sheera schreef op 07 juli 2009 @ 22:24:

klinkt idd allemaal erg verwarrend en ben blij dat jullie zo snel reageren en me willen helpen.

Ik denk dat het komt omdat ik al zolang alleen ben en eerder nooit iemand toe heb willen laten.

Ik weet ook dat mijn gedrag afstotend is en ik er niet uitzag,allemaal onzekerheid.

Achteraf zeker stom ....

Arme ziel.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat het handig is als je nog contact opneemt met hem. Met een beetje geluk belt ie je zelf een keertje, maar ik zou niet naast de telefoon blijven wachten.
quote:Leelaatje schreef op 07 juli 2009 @ 22:17:

Woaw... na een paar dates, al zeggen dat je van hem houd..?

Heavy..

Nou dat hangt er erg vanaf hoe je het brengt en onder welke omstandigheden. TO zegt dat ze van de zenuwen wat veel gedronken had. Dan was het gewoon een beetje een scene. Eerst maakt ze zich te druk over alle mogelijke wat-als situaties (zo interpreteer ik het flippen even) Dan drink je daar ook nog een borrel bij in de kansloze hoop dat je wat meer ontspannen tegen de avond aankijkt. Tja en als dat dan net allemaal niet goed valt maak je een scene waarin je vele domme dingen zegt. (heb ik zelf noooit meegemaakt hoor, ahum)

Nou dat is niet het einde van de wereld hoor. Volgende keer je hoofd erbij houden. Niet aan de borrel gaan maar rustig in en uit ademen. Zorg dat je niet teveel voorbereidingstijd hebt, want dan ga je er alleen maar meer tegen opzien. Iedereen doet weleens wat stoms, maak het niet te groot.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Had teveel gedronken en zei telkens dat ik van hem hield en hij zei dat ie me lief vond.

Voor mijn gevoel is dit al aardig hysterisch heb verder geen rare dingen gedaan,ik voelde en zag alleen dat ie hier niet mee om kon gaan en terecht
quote:sheera schreef op 07 juli 2009 @ 22:24:

Achteraf zeker stom ....

Lieve schat,

word eens rustig. Adem diep door je neus in voordat je actie onderneemt of laat ondernemen door die vriendin van je. Adem dan weer door je mond uit.

Al die stress en vaag geflip van je, kan er voor zorgen dat hij heel snel weer weg is! (Been there, done that..)

Denk dus rustig na voordat je actie onderneemt en dingen gaat roepen zoals: Ik hou van jou!

Na een paar dates, dat al kunnen zeggen is al best beangstigend.. Niet alleen voor hem, maar achteraf misschien ook voor je zelf.

Succes!

x
quote:sheera schreef op 07 juli 2009 @ 22:29:

Had teveel gedronken en zei telkens dat ik van hem hield en hij zei dat ie me lief vond.

Voor mijn gevoel is dit al aardig hysterisch heb verder geen rare dingen gedaan,ik voelde en zag alleen dat ie hier niet mee om kon gaan en terecht

Volgende keer niet zo veel drinken... lijkt mij..

Vind het gewoon bizar. Dronken of niet. Na een paar dates zeggen dat je van iemand houd, klinkt gewoon zo 'claimerig' in mijn oren.
Het is DE manier om van een vreselijke date af te komen
Teveel drinken voor een date is sowieso vrij onnozel.
quote:Ainne schreef op 07 juli 2009 @ 22:25:

[...]

Doe es niet zo flauw, het maakt juist de essentie van dit topic duidelijkTsk!
quote:sheera schreef op 07 juli 2009 @ 22:29:

Hopelijk wijt ie het gewoon aan de alcohol. Menig man die de liefde aan iedereen verklaart onder invloed, dus wie weet ziet ie het gewoon wel op die manier.

Laat het betijen, vooral niet gaan sms'en of zo. Je hebt al tien keer sorry gezegd, mocht ie weer contact met je opnemen, lach er dan samen over - ook al is dat voor jou als een boer met kiespijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven