Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
quote:Summerdance schreef op 08 juli 2009 @ 11:37:

Dames, ik heb gister een date gehad...zeker te vroeg om te zeggen dat ik van hem houdt (hij is wel heeeeeel leuk oor moet ik er even bij zeggen)

Nou, dat vind ik wel een beetje hysterisch klinken hoor. Pas je op??!

Haha, nee, zonder gekheid: leuk voor je!
quote:Summerdance schreef op 08 juli 2009 @ 11:37:

Dames, ik heb gister een date gehad...zeker te vroeg om te zeggen dat ik van hem houdt (hij is wel heeeeeel leuk oor moet ik er even bij zeggen)Klinkt goed Summer, vertel vertel! Ik ben benieuwd
quote:Madhe schreef op 08 juli 2009 @ 11:56:

[...]

Klinkt goed Summer, vertel vertel! Ik ben benieuwd

Weinig over te zeggen nog Madhe, het was pas een eerste date, maar veel gelachen, iets te veel gedronken niets gebeurd op een flink partijtje tongworstelen na, mijn nieuwe casa bewonderd en een nieuwe date gemaakt voor zondagmiddag

Maart ik moet zeggen....hij heeft potentie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
TO wacht tot ie wat van zich laat horen....

Kan lang duren denk ik
meds,

heb net 2 sms-jes gehad met de vraag hoe het gaat...

en dat ie aan me denkt.

Rustig afwachten
twee???

is de hysterie op hem overgeslagen?

(sorry flauw! )
MamaD,

de tweede sms was na mijn antwoord naar hem toe,maar zoals gezegd wacht ik af tot hij weer smst.
Hij voelt zich verantwoordelijk, dus netjes dat ie wat van zich laat horen, maar of ie nog geil van je wordt vraag ik me af....
Uh Meds als je labiel/kwetsbaar bent zijn er zat mensen die daar hun geilheid niet van verliezen hoor, ego-strelend toch iemand die zó hoteldebotel van je is, ik zou juist oppassen dat er geen gebruik van TO's toestand wordt gemaakt.
Aaargh TO je haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan met die korte antwoorden :p

Verdorie 8 pagina's verder en inderdaad, nog geen steek duidelijker. Maar goed..

In ieder geval oppassen ja, die jongen heeft aan jou wel een makkelijke "prooi" als hij ff aandacht nodig heeft..
dat vraag ik me af. Ik ken zo'n type IRL en ik ervaar bepaalde hysterie daar als een machtsmiddel...
Misschien zijn contact aangrijpen om in een sms duidelijk te maken dat je erg ver was gegaan en dat je je schaamde. Ook reden noemen kan misschien nog wel helpen...

Als hij weet dat hij weer de eerste is voor jou na je vorige relatie die zo is afgelopen kan hij ook beter begrijpen waar dat gedrag vandaan komt. Probeer hem verder niet teveel daarmee lastig te vallen maar probeer het zelf op te lossen met vriendinnen of eventueel professionele hulp.
Na een paar nuchtere dagen denken ben ik er eindelijk!!! achter (dankzij jullie) dat het hem alleen maar om de sex te doen is.

Ga nu proberen om mijn emoties en mijn gedrag naar hem toe om te zetten in positieve gedachten.

Vrouwen zijn mi veel emotioneler dan mannen en ik heb me aardig laten meeslepen.

Denk dat ik nu ook alleen maar voor de sex en daar lekker van ga genieten..
Tuurlijk Sheera, jij gaat genieten van een seksrelatie. Je bent je wel bewust van de mogelijkheid dat hij misschien met meer meisjes een seksrelatie heeft? Denk jij dat jij stabiel en zelfverzekerd genoeg bent om daarmee om te gaan?

Ik denk zelf namelijk van niet. Ik denk dat je bij de eerste de beste dronken bui hem weer hysterisch gaat opbellen.

Maar goed, geniet er maar van zolang je dat kan dan.
Misschien heeft hij wel meerdere vriendinnen en dat zal ik dan moeten accepteren.
en jij kan dat Sheera???

Knap van je en ik geloof er geen zier van!

Als e gevoelens hebt voor iemand zit er geen knopje in je hoofd wat je zomaar even om kan schakelen.

Ikke niet in ieder geval.

Een SV kan ik prima hebben maar dan moet ik er geen vlindertjes van in mijn buik hebben.

Pssst ladies.....date ligt gewoon heel schattig as we speak in mijn bedje te slapen...

En als ik zo uit mijn werk kom is ie er nog...

Zal ik al kunnen zeggen dat ik van hem hou na 3 dates, en eigenlijk wil ik hem komend weekend meenemen naar mijn ouders.....kan toch wel?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
SD, lig je nu al te neuken met je date? Foei

Meenemen naar je ouders? Ja hoor, dat kan prima. Misschien vraagt hij meteen aan je vader of hij je ten huwelijk mag vragen Oeh spannend, hou je ons op de hoogte.

Sheera, waarom wil jij een man die niet 100 % voor jou gaat? Niet dat dat niet kan hoor. Ik heb zelf ook wel eens een paar SV'tjes gehad. Maar het lijkt me dat jij meer op zoek bent naar een vaste relatie. Als je er in ieder geval maar rekening mee houdt dat deze jongen nooit je vaste vriendje wordt. SV'tjes worden dat doorgaans niet.

Bovendien, hoe gebroken en hysterisch ben je straks als hij verliefd wordt op een ander en de seks met jouw stopt? Ik denk dat je verscheurd wordt door verdriet. Wat denk jij?
quote:sheera schreef op 10 juli 2009 @ 07:49:

Misschien heeft hij wel meerdere vriendinnen en dat zal ik dan moeten accepteren.Vóór of nadat je hem de piem hebt afgehakt?
Nou zo hysterisch ben ik nou ik weer en zeker niet geobsedeerd door sex.

Ik weet ook wel dat het nooit een vaste relatie zal / kan worden..

Maar als je de grote vis niet kan vangen ben ik tevreden met een kleine....
Er zijn niet zo veel mannen die mij leuk vinden dus een beetje aandacht is nooit weg.

Ben ook al 35 dus alleen is maar alleen.

Ik wil geen ouwe vrijster worden dus geniet ik er van.
Sheera, je weet niet half hoe zielig je overkomt met je laatste 2 posts. Aandacht kan je ook van een kat of hond krijgen. Daar hoef je je niet voor laten gebruiken door een of andere gozer die alleen maar zijn kwakkie kwijt moet.

Als je zo'n laag zelfbeeld hebt dan zou ik maar eens met een psycholoog gaan praten.
Chardonnay,

Ik ben niet zielig kom alleen aandacht te kortt. Als ik uit ga kom ik s'avonds alleen thuis en op deze manier kunnen we er allebei van genieten.

Ik trouwens niets meer gehoord dus misschien gaat het hele feest niet door.

Loop al bij psyg.met mijn problemen
Maar heb je dan geen vrienden en/of vriendinnen, familie, kennissen, dieren? Die geven je toch ook aandacht? Of moet het persé van een manspersoon zijn.
Heb geen vrienden,familie wel maar die wonen allemaal ver weg.Heb idd aandacht nodig van mannen omdat ik nog maar 1 serieuze relatie heb gehad en dat is zoals je hebt kunnen lezen heel verdrietig afgelopen.

Met die man heb ik een knipperlicht relatie gehad en heb ook geen afscheid van hem kunnen nemen.

Ik ben gewoon zoekende maar durf niet naar een dating-site omdat ik daar heel bang voor ben.
Maar je hield toch van hem?

(Althans, dat had je tegen hem gezegd toch - meerdere malen?)

Denk je echt dat je dan gelukkig kan zijn in een vrijheid-blijheid-sex-relatie?

Of hoop je stiekem dat het vanuit die sex-relatie gaat evolueren naar méér dan dat?

Een sex-relatie is echt helemaal prima! Mits beide partijen er hetzelfde in staan en zichzelf niet voor de gek houden...
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven