hyves ex vriend

20-08-2010 13:38 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie kijkt ook vaker op de hyves van zijn ex vriend en zijn ex schoonfamilie?
Ik ben onder andere om die reden maar helemaal gestopt met hyves. Kom ik ook niet meer in de verleiding en eigenlijk deed ik er verder toch niet zoveel zinnigs mee.
quote:Lucifer1983 schreef op 20 augustus 2010 @ 14:43:

Ik ben ooit betrapt op gluren bij hyves. Diegene bij wie ik gluurde was goldmember en kon dus zien dat ik tig keer had lopen gluren. Lul je daar dan maar eens uit

oei! maar daar kun je je voor afschermen hè (of hoe noem je dat?)

Dan kan niemand je bezoekje zien, ook al zijn ze goldmember. Kun je ongestoord gluren.
@troetelbeertje, hmm dat zal ik eens nagaan dan. Dat voorkomt dit soort situaties
quote:Veronique79 schreef op 20 augustus 2010 @ 14:08:

Waarom kijk je er dan naar?uit nieuwsgierigheid
quote:rodqjc schreef op 20 augustus 2010 @ 15:15:

[...]

uit nieuwsgierigheidEn wat levert het je op nadat je nieuwsgierigheid bedwongen is?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 20 augustus 2010 @ 15:21:

[...]

En wat levert het je op nadat je nieuwsgierigheid bedwongen is?Blijkbaar levert het Rod een hoop frustratie op.
quote:Aubrey schreef op 20 augustus 2010 @ 15:57:

[...]

Blijkbaar levert het Rod een hoop frustratie op.

Dat bedoel ik

Dus gevalletje Ezel en iets met een steen

Ooit had ik een ex waar ik stontstraalhoteldebotel verliefd op was, ook nog toen het maanden uitwas

Via via gaan hyven en hem daar tegengekomen in de armen van een blonde deerne

AUW!!!!

Dat was eens maar nooit meer

Dus....waarom zou je jezelf zo opfokken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
waarom krijg ik alleen negatieve reacties?
quote:Summerdance schreef op 20 augustus 2010 @ 16:10:

[...]

Dat bedoel ik

Dus gevalletje Ezel en iets met een steen

Ooit had ik een ex waar ik stontstraalhoteldebotel verliefd op was, ook nog toen het maanden uitwas

Via via gaan hyven en hem daar tegengekomen in de armen van een blonde deerne

AUW!!!!

Dat was eens maar nooit meer

Dus....waarom zou je jezelf zo opfokken?Misschien was dat wel een nepfoto die er expres opgezet is om ex(-en) op de kast te jagen
quote:rodqjc schreef op 20 augustus 2010 @ 16:12:

waarom krijg ik alleen negatieve reacties?Wat wil je dan voor reacties? Iemand die zegt: "oh ja, dat doe ik heel vaak, en daar word ik heel blij en gelukkig van. Ik kan het iedereen aanbevelen!"?
quote:rodqjc schreef op 20 augustus 2010 @ 16:12:

waarom krijg ik alleen negatieve reacties?Wat vind jij dan positief aan het bekijken van de Hyves van je ex en zijn familie?
Ik deed het wel om op de hoogte te blijven..maar werd er niet zo blij van dus ben er mee gestopt :D
Het is ook irritant dat je niet even normaal uitlegt wat je daar uithaalt om mensen uit een (ver) verleden te bekijken. Misschien dat er dan iemand opduikt die het begrijpt. Een oude ex en zijn familie? Boeie.
ik ben gewoon benieuwd hoe iemand geworden is.

Misschien hebben jullie wel gelijk dat ik er beter mee kan stoppen om op die hyves te kijken dan ben ik ook minder met het verleden bezig.
Zit je nu dmv die hyves die je bekijkt, en zijn leven volgt, je relatie met je ex te idealiseren?
DTEEZ!
nee ik ben die relatie van toen niet aan het idealiseren
Mag ik je kijken waarom je dan zo vaak kijkt?
DTEEZ!
Dat je een keer kijkt uit nieuwsgierigheid naar zijn huidige leven kan ik misschien nog begrijpen (nou eigenlijk niet maar ik probeer het). Maar hoe vaak kijk jij dan?

Een keer? Nou prima, nu weer je eigen leven in de gaten houden. Meerdere keren? Waarom? Je hoeft toch niet van elke scheet die hij op hyves laat te weten? Je hebt niets meer met zijn leven te maken en er is geen enkele reden voor zulke nieuwsgierigheid als je al 13 jaar oh zo gelukkig bent met een ander?
Ik ben goldmember en wordt wel 20 x per dag bekeken door de ex van een (soort van ex)scharrel, weet je hoe irritant dat is?

Laat het gewoon gaan... een ex is niet voor niks een ex...
Mijn ex is een Belg, dus geen Hyves. Wel facebook en heb een keer gekeken naar foto's, zo te zien is hij gelukkig en gaat het goed met hem. Was fijn om te weten, maar meer ook niet. Dus ja, wel eens bij een ex gekeken. Maar om zijn familie er nu bij te betrekken? Neuh...
Ja, ik kijk wel eens. Is dat zo psycho dan?
De vraag was: kijk je vaker? De defintitie daarvan ligt nog in het midden.

En nee hoor is niet psycho! Ik denk dat iedereeen wel eens die neiging heeft, maar vaker???
quote:annemariedejong schreef op 20 augustus 2010 @ 18:58:

Ik ben goldmember en wordt wel 20 x per dag bekeken door de ex van een (soort van ex)scharrel, weet je hoe irritant dat is?

Laat het gewoon gaan... een ex is niet voor niks een ex...Geen idee. Heb je last van zoiets? Wat is een goldmember en waarom wordt men goldmember? Om te kunnen zien wie jou allemaal begluurt?
Uhmm Wuiles, scherp (altijd trouwens valt me op)... eigenlijk heb ik er pas last van sinds ik goldmember ben, omdat ik het nu kan zien! Bedankt voor de reflectie, klaar ik stop met goldmember zijn!

*Maar geef toe... het is wel irritant als je ziet dat iemand elk uur op je hyves kijkt... waarom vraag ik me dan af...*
hyves is bekijken en bekeken worden. tis net de camping. als je niet bekeken wilt worden kan je hem afschermen maar dat is zo jammer.....lijkt mij dat je je hyves zo oppimpt en je hele riedel foto`s van je kinderen, familie, jezelf in 1000 verschillende poses ed erop zet, juist omdat je bekeken wilt worden.

Ik ben een echte hyves-gluurder. Heerlijk al die verschillende hyves. Het is net een soap af en toe. Hele ruzies die op hyves worden uitgevochten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven