hyves ex vriend
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:08
quote:Lucifer1983 schreef op 20 augustus 2010 @ 14:43:
Ik ben ooit betrapt op gluren bij hyves. Diegene bij wie ik gluurde was goldmember en kon dus zien dat ik tig keer had lopen gluren. Lul je daar dan maar eens uit
oei! maar daar kun je je voor afschermen hè (of hoe noem je dat?)
Dan kan niemand je bezoekje zien, ook al zijn ze goldmember. Kun je ongestoord gluren.
Ik ben ooit betrapt op gluren bij hyves. Diegene bij wie ik gluurde was goldmember en kon dus zien dat ik tig keer had lopen gluren. Lul je daar dan maar eens uit
oei! maar daar kun je je voor afschermen hè (of hoe noem je dat?)
Dan kan niemand je bezoekje zien, ook al zijn ze goldmember. Kun je ongestoord gluren.
vrijdag 20 augustus 2010 om 16:10
quote:Aubrey schreef op 20 augustus 2010 @ 15:57:
[...]
Blijkbaar levert het Rod een hoop frustratie op.
Dat bedoel ik
Dus gevalletje Ezel en iets met een steen
Ooit had ik een ex waar ik stontstraalhoteldebotel verliefd op was, ook nog toen het maanden uitwas
Via via gaan hyven en hem daar tegengekomen in de armen van een blonde deerne
AUW!!!!
Dat was eens maar nooit meer
Dus....waarom zou je jezelf zo opfokken?
[...]
Blijkbaar levert het Rod een hoop frustratie op.
Dat bedoel ik
Ooit had ik een ex waar ik stontstraalhoteldebotel verliefd op was, ook nog toen het maanden uitwas
AUW!!!!
Dus....waarom zou je jezelf zo opfokken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 20 augustus 2010 om 16:13
quote:Summerdance schreef op 20 augustus 2010 @ 16:10:
[...]
Dat bedoel ik
AUW!!!!
Dus....waarom zou je jezelf zo opfokken?Misschien was dat wel een nepfoto die er expres opgezet is om ex(-en) op de kast te jagen
[...]
Dat bedoel ik
AUW!!!!
Dus....waarom zou je jezelf zo opfokken?Misschien was dat wel een nepfoto die er expres opgezet is om ex(-en) op de kast te jagen
vrijdag 20 augustus 2010 om 16:14
vrijdag 20 augustus 2010 om 16:47
Dat je een keer kijkt uit nieuwsgierigheid naar zijn huidige leven kan ik misschien nog begrijpen (nou eigenlijk niet maar ik probeer het). Maar hoe vaak kijk jij dan?
Een keer? Nou prima, nu weer je eigen leven in de gaten houden. Meerdere keren? Waarom? Je hoeft toch niet van elke scheet die hij op hyves laat te weten? Je hebt niets meer met zijn leven te maken en er is geen enkele reden voor zulke nieuwsgierigheid als je al 13 jaar oh zo gelukkig bent met een ander?
Een keer? Nou prima, nu weer je eigen leven in de gaten houden. Meerdere keren? Waarom? Je hoeft toch niet van elke scheet die hij op hyves laat te weten? Je hebt niets meer met zijn leven te maken en er is geen enkele reden voor zulke nieuwsgierigheid als je al 13 jaar oh zo gelukkig bent met een ander?
vrijdag 20 augustus 2010 om 19:05
vrijdag 20 augustus 2010 om 19:47
quote:annemariedejong schreef op 20 augustus 2010 @ 18:58:
Ik ben goldmember en wordt wel 20 x per dag bekeken door de ex van een (soort van ex)scharrel, weet je hoe irritant dat is?
Laat het gewoon gaan... een ex is niet voor niks een ex...Geen idee. Heb je last van zoiets? Wat is een goldmember en waarom wordt men goldmember? Om te kunnen zien wie jou allemaal begluurt?
Ik ben goldmember en wordt wel 20 x per dag bekeken door de ex van een (soort van ex)scharrel, weet je hoe irritant dat is?
Laat het gewoon gaan... een ex is niet voor niks een ex...Geen idee. Heb je last van zoiets? Wat is een goldmember en waarom wordt men goldmember? Om te kunnen zien wie jou allemaal begluurt?
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:04
Uhmm Wuiles, scherp (altijd trouwens valt me op)... eigenlijk heb ik er pas last van sinds ik goldmember ben, omdat ik het nu kan zien! Bedankt voor de reflectie, klaar ik stop met goldmember zijn!
*Maar geef toe... het is wel irritant als je ziet dat iemand elk uur op je hyves kijkt... waarom vraag ik me dan af...*
*Maar geef toe... het is wel irritant als je ziet dat iemand elk uur op je hyves kijkt... waarom vraag ik me dan af...*
vrijdag 20 augustus 2010 om 20:17
hyves is bekijken en bekeken worden. tis net de camping. als je niet bekeken wilt worden kan je hem afschermen maar dat is zo jammer.....lijkt mij dat je je hyves zo oppimpt en je hele riedel foto`s van je kinderen, familie, jezelf in 1000 verschillende poses ed erop zet, juist omdat je bekeken wilt worden.
Ik ben een echte hyves-gluurder. Heerlijk al die verschillende hyves. Het is net een soap af en toe. Hele ruzies die op hyves worden uitgevochten.
Ik ben een echte hyves-gluurder. Heerlijk al die verschillende hyves. Het is net een soap af en toe. Hele ruzies die op hyves worden uitgevochten.