hyves ex vriend

20-08-2010 13:38 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie kijkt ook vaker op de hyves van zijn ex vriend en zijn ex schoonfamilie?
annemariedejong, is dat je echte naam? Niet zo verstandig...
quote:annemariedejong schreef op 20 augustus 2010 @ 20:04:

Uhmm Wuiles, scherp (altijd trouwens valt me op)... eigenlijk heb ik er pas last van sinds ik goldmember ben, omdat ik het nu kan zien! Bedankt voor de reflectie, klaar ik stop met goldmember zijn!

*Maar geef toe... het is wel irritant als je ziet dat iemand elk uur op je hyves kijkt... waarom vraag ik me dan af...*

Hoe merk je dan dat iemand jouw plek virtueel betreedt?

*is en blijft korf-loos*
Ik heb één keer op die van mijn ex gekeken. Per ongeluk in eerste instantie maar toen bleek dat hij al zijn virtuele gaten open had liggen heb ik wel even verder gekoekeloerd.

Amusant vond ik het. Niet meer en niet minder.
wat is vaker.... sja... heb wel eens twee keer gekeken. da's vaker dan 1x.
quote:rodqjc schreef op 20 augustus 2010 @ 16:12:

waarom krijg ik alleen negatieve reacties?

Het is niet om je af te zeiken. Lees jouw vorige topic nog eens. Op het laatst zei je dat alles ok was, en nu een week later open je weer een topic over hem.

Misschien heeft het niet direct met hem te maken, maar wel met een bepaalde onvrede die jij op dit moment hebt. Doe daar dan iets mee. Zoek de oorzaak en pak die aan.
kun je eigenlijk wel op iemands hyves kijken als je geen contact bent?
quote:bittermoon schreef op 20 augustus 2010 @ 20:45:

kun je eigenlijk wel op iemands hyves kijken als je geen contact bent?Soms wel, soms niet. Ligt eraan of de betreffende persoon zijn profiel heeft afgeschermd.
quote:rodqjc schreef op 20 augustus 2010 @ 16:12:

waarom krijg ik alleen negatieve reacties?

Je zegt dat het nieuwsgierigheid is, de reden dat je kijkt. Dat je een keer nieuwsgierig bent dat begrijp ik best maar ik begrijp niks van blíjven kijken op de hyves van een ex.

Dat is verder niet negatief bedoeld, ik begrijp het gewoon niet. Wat heb je er aan om steeds mensen op te zoeken die geen deel meer uitmaken van je leven? Wat schiet je er mee op?

Wat voel je als je kijkt? Kun je geen afstand nemen? Is het liefdesverdriet wat je er toe drijft?
quote:rodqjc schreef op 20 augustus 2010 @ 14:06:

[...]

als je aan je ex denkt en op zij hyves kijkt wil dat niet zeggen dat ik in een shitrelatie zit ,want dat is namelijk niet zo en als dat wel zo was dan bleef ik niet bij mijn huidige partner

Als je relatie wel goed zou zijn zou je niet zo gluren bij die ex. Andersom gluur je bij je ex en is die blijkbaar interessanter dan je huidige partner, dus zit je in een shitrelatie. Simpel.

Daarnaast, open je ook nog 2 topics over hem.
quote:wuiles schreef op 20 augustus 2010 @ 20:23:

[...]

Hoe merk je dan dat iemand jouw plek virtueel betreedt?

*is en blijft korf-loos*

Dat zie je tegenwoordig bij Mysterie Guest en dat je bezoeken om hoog gaan. Dan staat er een omschrijving van die persoon bijv. vrouw, stier tussen de 30-40 uit zuid-holland, met de tijd erbij! En dat dan 20x per dag, ik ga er zelf ook meer van kijken omdat ik dan weer benieuwd ben of ze weer heeft gekeken... maar ik hou er nu mee op.

@blackdress; nee Annemarie de Jong is niet mijn echte naam, anders zouden jullie me zo op hyves kunnen vinden

Verder eens met Madhe
quote:troetelbeertje30 schreef op 20 augustus 2010 @ 14:45:

[...]

@Jala5

De optie om je hyvesprofiel te verwijderen zit helaas erg verstopt, en veel gebruikers geven de moed al snel op. Dat is niet nodig, want wij leggen hier duidelijk uit hoe je je Hyves profiel kunt verwijderen.

Wat heb je Nodig?

- Een Hyves account

- Een computer (natuurlijk)

Uitleg

Stap 1

Log in op Hyves

Stap 2

Ga naar .deze pagina.

Stap 3

Geef eventueel een reden waarom je je Hyves wilt verwijderen, en vul je wachtwoord in.

Stap 4

Open je E-mailbox (dus niet je inbox op Hyves, maar bijvoorbeeld je Hotmail.)

Stap 5

Klik op de link in het mailtje

Stap 6

Je komt nu weer op een pagina op Hyves. Klik hier op Ja.

Let op!

- Het duurt ongeveer 24 uur voordat je Hyves profiel verwijderd is. Heb dus even geduld!

Ontopic; nee, ik kijk niet op de pagina van mijn ex. Uit nieuwsgierigheid even kijken, daar kan ik inkomen. Maar als je 13 jaar getrouwd bent, en je doet dit erg regelmatig vind ik het eigenlijk een heel klein beetje triest wordenheel erg bedankt en ik ben ervan af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven