Hyves, verkapte datingsite??

16-11-2007 14:25 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt, is hyves een verkapte datingsite?

Ik zal mijn verhaal even doen: Vriend en ik, 4 jaar bij elkaar, ik kind uit vorige relatie, wonen samen. Tussen ons gaat het goed, zo goed dat de anticonceptie de deur uit is. toen we elkaar leerden kennen had hij een relatie, en na anderhalf jaar heeft hij verteld dat hij dus 2 relaties had. (ik en 'die andere vrouw') wij wisten allebei van niets! dat heeft hij dus heel goed gedaan...

Goed, ik heb hem vergeven, wij hebben die anderhalf jaar een supertijd gehad, ik wilde niks "vasts', want kind en had het wel even prima naar mijn zin. toch een megadeuk opgelopen van dat bedrog, maar we zijn er goed uitgekomen. Hij is open en eerlijk nu, (denk ik, weet je toch nooit zeker) en het gevoel is goed.

Ik heb een hyve pagina, en hij ook, hij is alleen wachtwoord kwijt, dus zit er nooit op.

Hij krijgt 'krabbels' van exen.(weet trouwens niet of het allemaal exen zijn) . in de trant van: heeee hoe is het met je? leuk je pagina!..

en ik....... ik kan wel kotsen van misselijkheid als ik dat lees. ben meer dan 2 jaar niet op zijn pagina geweest, soort van kop in het zand, als ik het niet zie is het er ook niet.. Ik trek het gewoon niet, ben als de dood dat dit soort berichtjes uitloopt op meer.. smsen, mailen..etc..

Het ging zo goed, ik voelde me zo prima.. en nu BAM! de onzekerheid in alle hevigheid weer terug!

Stel ik me aan? zie ik beren op de weg die er niet zijn?

X Amber
badmeester schreef op 16 november 2007 @ 15:20:

Die knul op je foto => Andre 3000?

André TWOthousand, muppet. X-D

O.a. zanger van Outkast (sorry, Miss Jackson etc)
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik zou als ik jou was zijn vrouwelijke colega's ook maar vast wantrouwen. Je weet per slot van rekening maar nooit.
Ik ben af en toe echt zo'n obsessieve hyver, zeker als ik me verveel, danhang ik de hele dag met de laptop op de bank. Eigenlijk is het ook een soort van Big Brother gebeuren, je kunt zoveel info over iemand vinden, interesses, vrienden, krabbels, foto's etc... Maar het is ook wel een beetje een verkapte datingsite...op deze manier kan het eerste contact wel gelegd worden met iemand die je leuk vindt...
Die hormoonslavernij!!
Dat hij, naast mij, een relatie met iemand anders kon hebben, kon omdat ik een klein kindje thuis had, zeker in het begin geen behoefte had aan samenwonen oid, en wij 60 km bij elkaar vandaan woonden. Hij hier, ik daar. Hij fulltime baan, ik ook. tsja, in zijn huis nooit 'sporen'van een ander ofzo, en ik had helemaal geen reden om te denken dat het wel zo zou zijn.. Maar goed, ik hou heel veel van hem, en denk (voel) echt dat hij de ware is, de man waarmee ik honderd word. Blijft natuurlijk wel dat hij me giga belazerd heeft, en dat verre van makkelijk is geweest in het begin. Ik ben nl niet heel erg vergevingsgezind, dus heb het hem niet makkelijk gemaakt.

Ik opende dit topic omdat de onzekerheid en het gevoel van frustratie in alle hevigheid weer op mij neerdaalde, en ik het ook gewoon even kwijt moest. Zo gaat het echt maanden heel goed, (in mijn hoofd dan he) en zo boem, van het ene op het andere moment is het een puinhoop. Soms helpt het even om met beide benen op de grond gezet te worden, of om te horen dat het begrijpelijk is.
Vertrouw je hem echt? Ik bedoel, een ander zei het al eerder: je weet nu hoe goed hij kan liegen.

Verder vind ik het, ondanks je uitleg, nog steeds onbegrijpelijk dat dat anderhalf jaar heeft kunnen duren. Maar goed, wie ben ik?
Maar ik wil je vriend wel even testen op Hyves, hoor; ik heb een fake profiel voor dit soort geintjes. Dus zeg het maar... :-)
Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat je iemand die je anderhalf jaar heeft voorgelogen nog als relatiemateriaal beschouwd en zelfs als "de ware".
Ja, dat is inderdaad lichtelijk bizar.
Ik zou hem eerder 'de ware Lul' noemen, maar hey, dat ben ik.

Dit is nl niet zomaar vreemd gaan. Dit is vreemdgaan met ster.
Amber, als jij in je eigen ogen "niet zo vergevingsgezind" bent, wie is dat dan in vredesnaam wél volgens jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven