Iemand uit je hoofd zetten

29-12-2009 10:16 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na mijn vorige topic,hier een topic om ideeen uit te wisselen om je vriend uit je hoofd te zetten :-)

Kom maar op!
quote:Aggie24 schreef op 29 december 2009 @ 10:16:

Na mijn vorige topic,hier een topic om ideeen uit te wisselen om je vriend uit je hoofd te zetten :-)

Kom maar op!Bedoel ex natuurlijk :-)
Sla zijn telefoonnummer op onder de naam "amoebe"
alle foto's die je van hem hebt uitgestald weghalen, niet meer naar hem mailen, bellen, smsen etc.

Verder afspraken gaan maken met vriendinnen, lekker jezelf verwennen met gezichtsmaskers etc. Leuk muziekje opzetten, boek lezen, tv kijken. lekker in de natuur lopen.

En janken als je moet janken en daarna weer verder gaan.

Makkelijk gezegd allemaal he!

Succes
quote:vlinder72 schreef op 29 december 2009 @ 10:21:

alle foto's die je van hem hebt uitgestald weghalen, niet meer naar hem mailen, bellen, smsen etc.

Verder afspraken gaan maken met vriendinnen, lekker jezelf verwennen met gezichtsmaskers etc. Leuk muziekje opzetten, boek lezen, tv kijken. lekker in de natuur lopen.

En janken als je moet janken en daarna weer verder gaan.

Makkelijk gezegd allemaal he!

Succes

Hahahahaha nou ben er al mee bezig hoor :-) Van de week samen met een vriendin lekker naar de sauna.

Moest hem net wel alleen mailen want zijn post komt nog hier en heb hem vriendelijk verzocht dit even aan te passen, anders wordt je daar weer mee geconfronteerd. :-)
quote:wuiles schreef op 29 december 2009 @ 10:19:

Sla zijn telefoonnummer op onder de naam "amoebe"Uhm, heb zijn nummer al gedelete :-)
Zoek een hobby!
Steek zijn foto's in de brand en ga door met je leven........................................
quote:Pluizebolletje schreef op 29 december 2009 @ 10:31:

Steek zijn foto's in de brand en ga door met je leven........................................

Nee, foto's verbranden vind ik dan weer te ver gaan. Ik heb wel eens foto's verscheurd bij een vorige ex,maar daar heb ik later spijt van gehad want je hebt ook leuke tijden gekent:-) Ik verstop ze wel :-)

En door gaan met je leven UITERAARD!
Hang een foto op een dartbord en mik pijtjes in zijn oog
Hihi foto's verbranden okeej ehmm opstap gaan met je vriendinnen en leuke mannen bekijken, feel good movies kijken, tegen zijn foto zeggen dat je echt wel zonder m kan;) je bent een sterke onafhankelijke vrouw?! Je hebt m niet nodig

Schrijf alle dingen op die hij niet wou en doen en jij wil en voer het uit pfff doe iets neem een hobby of een kat:)
Gewoon eens niet zo moeilijk en wijverig doen. Gewoon opstaan en doorgaan. Klaar.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Paque_in_Pink schreef op 29 december 2009 @ 10:44:

Gewoon eens niet zo moeilijk en wijverig doen. Gewoon opstaan en doorgaan. Klaar.
quote:Paque_in_Pink schreef op 29 december 2009 @ 10:44:

Gewoon eens niet zo moeilijk en wijverig doen. Gewoon opstaan en doorgaan. Klaar.Lekker makkelijk gezegd! Als het zo easy was zou niemand liefdesverdriet hebben.
quote:AngieG schreef op 29 december 2009 @ 10:57:

[...]

Lekker makkelijk gezegd! Als het zo easy was zou niemand liefdesverdriet hebben.

Liefdesverdriet is iets anders dan maanden zo niet jaren blijven zwelgen en tegen een foto zeggen: ik kan wel zonder jou.

Asjeblieft zeg. Als je nou eens probeert er juist NIET zo krampachtig mee bezig te zijn gaat t een stuk makkelijker.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Paque_in_Pink schreef op 29 december 2009 @ 11:00:

[...]

Liefdesverdriet is iets anders dan maanden zo niet jaren blijven zwelgen en tegen een foto zeggen: ik kan wel zonder jou.

Asjeblieft zeg. Als je nou eens probeert er juist NIET zo krampachtig mee bezig te zijn gaat t een stuk makkelijker.

Jaren is wel lichtelijk overdreven natuurlij, gaat toch ook om het nu enhoe heerlijk is het om het eens lekker van je af te schrijven en om sommige reacties te lachen?

Tja en de een kan er beter mee om gaan dan de ander en zo is ieder persoon weer verschillen en knap dat jij dat wel kan. Ik en wellicht een hoop andere mensen hebben daar wat moeite mee, dat kan toch.
quote:Paque_in_Pink schreef op 29 december 2009 @ 11:00:

[...]

Asjeblieft zeg. Als je nou eens probeert er juist NIET zo krampachtig mee bezig te zijn gaat t een stuk makkelijker.Gevoel en verstand zijn in deze situaties nou eenmaal niet altijd in evenwicht
quote:Aggie24 schreef op 29 december 2009 @ 11:04:

[...]

Jaren is wel lichtelijk overdreven natuurlij, gaat toch ook om het nu enhoe heerlijk is het om het eens lekker van je af te schrijven en om sommige reacties te lachen?

Tja en de een kan er beter mee om gaan dan de ander en zo is ieder persoon weer verschillen en knap dat jij dat wel kan. Ik en wellicht een hoop andere mensen hebben daar wat moeite mee, dat kan toch.Dat kan zeker, ieder mens is verschillend! Zou er ook moeite mee hebben als mijn relatie uit zou gaan en zou daar ook wel een poosje ziek van zijn.
quote:pluizenbol86 schreef op 29 december 2009 @ 10:40:

Hihi foto's verbranden okeej ehmm opstap gaan met je vriendinnen en leuke mannen bekijken, feel good movies kijken, tegen zijn foto zeggen dat je echt wel zonder m kan;) je bent een sterke onafhankelijke vrouw?! Je hebt m niet nodig

Schrijf alle dingen op die hij niet wou en doen en jij wil en voer het uit pfff doe iets neem een hobby of een kat:)

Leuke mannen bekijken? uuuhhh ga ik proberen hihhi maar naar de foto kan en mag niet, ik zou ze toch verstoppen? hihihihihi Misschien stop ik wel zijn foto op de bodem van de wc pot wat heb eigen wel een beetje schijt van hem

En een kat nemen ik heb er al 3? hahahahahahaha
quote:AngieG schreef op 29 december 2009 @ 11:06:

[...]

Dat kan zeker, ieder mens is verschillend! Zou er ook moeite mee hebben als mijn relatie uit zou gaan en zou daar ook wel een poosje ziek van zijn.

Ja is nu 3 weken over, maar tot aan gisteren nog steeds contact geweest en dat werkt niet mee in het loslaten en afsluiten.

Heb hem van Hyves verwijdert,nummer gedelete (ken zijn nummer niet uit mijn hoofd :-) )dat werkt al een flink stuk mee....

Zondag lekker dagje sauna geboekt ook wel erg lekker. Het nieuwe jaar goed beginnen :-)
Eens met paakje
zoek een leuke nieuwe vriend
quote:johan1967 schreef op 29 december 2009 @ 11:23:

zoek een leuke nieuwe vriend NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Moet even niet aan een andere man denken!!! Ik kies nu eers even lekker voor mezelf. En de eerste de beste man mag wel van hele goede huizen komen :-) hahahahaha
Geef de laatste restjes van de spullen die je hebt aan je katten om zich mee uit te leven.
quote:Letgo schreef op 29 december 2009 @ 11:32:

Geef de laatste restjes van de spullen die je hebt aan je katten om zich mee uit te leven.

Voor zover een kat kan spelen met een breedbeeld televisie en een imac is het wel een gped idee hahahahaha

Zal ik de spullen anders verkopen en met het geld iedereen van dit forum een rondje geven? :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven