Iets gevonden

06-02-2016 16:13 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mijn vriend heeft een tas die hij gebruikt voor meerdere doeleinden. Hij neemt de tas mee naar zijn werk of naar de sportschool. Vandaag vond ik een pakje condooms in die tas, waar 2 gebruikte condooms inzaten. Wij gebruiken geen condooms, ik heb erover gevraagd en hij zei dat deze al 1 jaar oud waren. Toen hadden wij nog geen relatie. Hij werd ontzettend boos, hij voelde zich voor het blok gezet en hij flipte wel een beetje. Terwijl ik simpelweg gewoon vroeg, waarom zit dat in je tas. Hij zei dat hij het vergeten was (de condooms zaten in een zijvakje). Nu geloof ik hem wel, maar ik vraag me af of niet naïef ben. Vertrouwen doe ik ook zeker, maar soms ben je blind van liefde en blind voor signalen.

Wat denken jullie?

Heb ik reden om te twijfelen?

Totaal aantal stemmen: 175

Nee, je doet er goed aan om hem te vertrouwen (11%)
Ja, je moet realistisch zijn en vraagtekens zetten (89%)
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vertelt mij net dat er onder mijn bed ook eentje ligt. Nu scheelt het dat we praktisch samenwonen en bijna nooit meer in mijn huis zijn maar hey, als het net zo'n vergeetachtige viespeuk is als ik...
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 23:06:

[...]

De reacties hebben me wel gerustgesteld.. al ben ik nog steeds boos over zijn reactie. Want hij was echt heel erg boos geworden, ik ben net niet buiten gezet zeg maar. Vijf minuten daarna was hij wel weer rustig maar toch. Maar dat is weer een ander verhaal, hij krijgt de voordeel van de twijfel.

Hij was zo boos omdat hij betrapt is.

Waarom anders? Het is toch raar dat dat in zijn tas zit, waarom dan boos zijn op jou?
quote:Marana_ schreef op 07 februari 2016 @ 11:44:

Tovergieter, ik ben dan ook nooit betrapt. Terwijl er wel andere signalen waren op te pikken door mijn man, los van bewijsmateriaal dus. En met mij zijn vele anderen nooit betrapt.

Als er verder geen signalen zijn, waarom zou TO dan dit niet geloven?

Als je meerdere signalen verwacht, denk je misschien aan een minnares of zo.

Als hij naar bijv de hoeren gaat, vind je niks in zijn telefoon. En als hij dat op het tijdstip doet waarop jij denkt dat hij sport, merk je daar qua tijd ook niks van.

TO je hebt toch wel door of een condoom een paar dagen oud is of opgedroogd is en circa een paar weken oud, of totaal vergeeld, geen rubber gevoel meer, etc? Was het doosje nog in tact of viel het uit elkaar, was het karton wat zachter?
quote:Sendra schreef op 07 februari 2016 @ 16:23:

Maar maar maar...toen jullie verkering kregen heeft hij nooit gezocht naar die condooms? Was niet nodig ze toen bij zich te hebben?

Ik vind dit een goede vraag!

TO?
quote:Dadel_ schreef op 08 februari 2016 @ 00:37:

[...]

Jij maakt het nog erger.Tja moest daar aan denken omdat ze zei dat het ook zijn sporttas is. En hij zei dat hij hem voor een andere vrouw had gebruikt.
quote:Tessaa schreef op 07 februari 2016 @ 22:30:

Maar 2 GEBRUIKTE condooms vind ik wel een ander verhaal. Überhaupt je gebruikte condooms in je tas stoppen, wie doet dat? Als je vriend geen sociale jongen is en niet veel uitgaat enzo, zal hij zich vast nog wel levendig herinneren wanneer en met wie hij die condooms nodig had en wat de reden was dat hij ze in zijn eigen tas heeft gestopt. Als hij je dat verhaal tot in detail wil vertellen en het plausibel klinkt, dan zou ik hem wellicht wel geloven.Dat heeft ie verteld, hij had iets met een moslima ofzo.
.
anoniem_641c6270acdb8 wijzigde dit bericht op 08-02-2016 08:45
Reden: Oops. Verkeerde topic :)
% gewijzigd
Een dichtgeknoopt condoom dat in een donker, afgesloten vakje zit van een sporttas krijgt geen licht en weinig lucht. Het zal daarom veel minder snel desintegreren dan een condoom dat je zomaar weggooit, in de natuur bijvoorbeeld. Het sperma in zo'n dichtgeknoopt condoom gaat heel langzaam verdampen doorheen de rubberwand en dikt op die manier in. Als het er effectief al een jaar in zit dan kun je er alles van worden behalve zwanger, ik denk dat je je de zintuiglijke confrontatie met gefermenteerd sperma best kunt besparen. En tenslotte: wat iemand een week geleden deed is ie wellicht niet vergeten, maar wat ie een jaar geleden deed allicht wel. Kortom: ik heb de neiging hem te geloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven