Iets gevonden

06-02-2016 16:13 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mijn vriend heeft een tas die hij gebruikt voor meerdere doeleinden. Hij neemt de tas mee naar zijn werk of naar de sportschool. Vandaag vond ik een pakje condooms in die tas, waar 2 gebruikte condooms inzaten. Wij gebruiken geen condooms, ik heb erover gevraagd en hij zei dat deze al 1 jaar oud waren. Toen hadden wij nog geen relatie. Hij werd ontzettend boos, hij voelde zich voor het blok gezet en hij flipte wel een beetje. Terwijl ik simpelweg gewoon vroeg, waarom zit dat in je tas. Hij zei dat hij het vergeten was (de condooms zaten in een zijvakje). Nu geloof ik hem wel, maar ik vraag me af of niet naïef ben. Vertrouwen doe ik ook zeker, maar soms ben je blind van liefde en blind voor signalen.

Wat denken jullie?

Heb ik reden om te twijfelen?

Totaal aantal stemmen: 175

Nee, je doet er goed aan om hem te vertrouwen (11%)
Ja, je moet realistisch zijn en vraagtekens zetten (89%)
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Gebruikte condooms? Jakkie.

Edit: na het doorlezen van dit topic geef ik hem absoluut het voordeel van de twijfel. Poeder is vast sperma dat verpulverd is en ik ken ook meer dan genoeg mannen die dit zou kunnen overkomen. (Inmiddels ben ik zelf schoner, maar het had mij ook kunnen overkomen een paar jaar geleden... Sterker nog: ik heb ooit per ongeluk een zwangerschapstest laten slingeren in een open prullenbak in mijn ouderlijk huis. Mijn ouders -strenggelovige mensen- waren destijds in de vooronderstelling dat ze een maagdelijke dochter hadden. De vondst brak hun hart en ik schrok me kapot!)
Ik heb het voorgelegd aan mijn vriend. Die moest lachen en zei alleen maar 'cheater'!
quote:Daaromniet schreef op 07 februari 2016 @ 17:36:

Ik heb het voorgelegd aan mijn vriend. Die moest lachen en zei alleen maar 'cheater'!Mijn mans reactie was soortgelijk.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Kijk, als het echt een vergeten zaakje was, dan had hij toch niet zo boos geworden? Dan had hij toch een beetje om de situatie kunnen lachen, zich kunnen voorstellen dat inderdaad wel gek moet zijn voor z'n vriendin om zoiets te vinden. Maar vooral, er luchtig op reageren. Meer als "oooh shit, oh wat erg, dit is gênant! Jemig, die dingen was ik helemaal vergeten. Eh, ja, hahaha, ik wil het je best even uitleggen hoor schat, ik snap dat het gek overkomt, maar het zit zo:........". En klaar!

Maar zijn hele reactie spreekt boekdelen.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je boos reageert, als je thuiskomt en er wordt op zo'n toon om uitleg gevraagd, en je partner beaamt daarna ook nog dat ze denkt dat je vreemdgaat. Kom op zeg, heb je dan helemaal geen credits als dit het enige is wat daar eventueel op zou kunnen duiden? Ik word niet snel boos, maar ik word zeker wel boos als ik de waarheid spreek en ik word niet geloofd en wel gewantrouwd.
Ik zou er mijn vraagtekens bijzetten, als die tas nou ergens lag te verstoffen zou ik het begrijpen, maar een tas die hij nog wekelijks gebruikt?
Sperma dat verpulvert tot poeder? Het moet niet gekker worden.
Ik geloof hem niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ik ook niet. TO weet je al meer?
quote:Amand schreef op 07 februari 2016 @ 19:21:

Sperma dat verpulvert tot poeder? Het moet niet gekker worden.

Ashes to ashes

Dust to dust
Je bent zelf een theepot
quote:Corona67 schreef op 07 februari 2016 @ 11:54:

[...]

En tas die je bijna dagelijks gebruikt? En daar meer dan een jaar condooms in laten zitten die je nooit gebruikt?

Ja, ik ben helaas zo'n warhoofd. Zijvakken check ik niet, ik gooi alles in het grote deel.

Ik heb het mijn vriend gevraagd en die gelooft vriend van TO ook.
Er is maar 1 manier om het zeker te weten: pijp je vriend, spuug het resultaat in een condoom, knoop erin en in een doosje stoppen. Dan elke week kijken of het verkleurd/verdroogd/wat dan ook. Als het dan na een maand totaal is vergaan ofzo, weet jij dat het niet van een jaar geleden kan zijn.
Creativity is intelligence having fun
Wat denk je nou zelf, Kirby?
quote:Amand schreef op 07 februari 2016 @ 20:57:

Wat denk je nou zelf, Kirby?

Dan zit er speeksel bij he..

Geen goed vergelijk
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-05-2018 02:00
Reden: privacy
99.81% gewijzigd
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-05-2018 02:00
99.35% gewijzigd
Nog een man het kanaal in elle???" Mijn man zegt *die is wel vreemd gegaan*
quote:Tessaa schreef op 07 februari 2016 @ 22:31:

Oh! Na mijn eigen post verzin ik ineens wel iets slims: checken of de houdbaarheidsdatum op het pakje condooms overeenkomt met de houdbaarheidsdata van pakjes condooms die nu verkocht worden, of dat die datum 2 jaar eerder ligt… Dan kun je achterhalen wanneer hij het pakje ongeveer aangeschaft heeft.Heb ik ook als suggestie gegeven, TO heeft het gecheckt. Vervaldatum ligt inn2018.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-05-2018 01:59
99.37% gewijzigd
Oke dan dus de fabrikant bellen en vragen wanneer het uitgegeven is.
quote:jo12345 schreef op 06 februari 2016 @ 16:39:

[...]

De enige reden die ik kan bedenken is dat hij bij iemand was waar ze niet in de prullenbak gevonden mochten worden. Iemand met een partner die niet thuis was ofzo.Mannen doen er altijd goed aan om een volle condoom mee te nemen en zelf weg te gooien. Boris Becker liet hem vol bij zijn slippertje achter en is zo aan zijn 3de kind gekomen.
quote:Liefje10 schreef op 06 februari 2016 @ 16:47:

Het feit dat hij zo boos wordt zegt genoeg.

Hij wordt kwaad omdat hij betrapt is. Sorry maar in de sportschool zijn ook genoeg vrouwen die zin hebben in een vluggertje.

Je gaat toch geen gebruikte condooms 1 jaar in je tas laten zitten?

Jij bent naïef als je hem gelooft en hij gaat vreemd.

Ik zou het ook niet zo maar vertrouwen.

Gaat jouw vriend toevallig naar de Splash in Amsterdam?? Dan heeft hij hem niet voor een vrouw gebruikt.....
quote:Annelaure schreef op 06 februari 2016 @ 17:11:

[...]

Mijn vriend was vroeger een enorme smeerkees. Bij zijn bed lagen gebruikte condooms van meer dan een jaar oud en strings van vrouwen voor mij. Hij kwam pas op het idee ze weg te gooien toen ik na bijna een half jaar relatie vroeg waarom die dingen daar lagen.Gatver jij bent dan ook een viezerik!
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 17:14:

[...]

Ik ben zelf iemand die zo nu en dan haar tas leegmaakt. Troep weggooien etcetera. Ik vind het apart dat iemand troep (zo noem ik een gevulde condoom) zo'n lange tijd niet opmerkt.

Stel hij is het echt compleet vergeten. Hoe kan het dan dat hij het zich gelijk herinnert als jij hem er naar vraagt?

Moest hij in zijn geheugen graven? Geloofde hij meteen dat dat uit zijn tas kwam? Zei hij gelijk dat hij dat een jaar lang bij zich droeg?
quote:tampontouwtje schreef op 08 februari 2016 @ 00:11:

[...]

Ik zou het ook niet zo maar vertrouwen.

Gaat jouw vriend toevallig naar de Splash in Amsterdam?? Dan heeft hij hem niet voor een vrouw gebruikt.....Jij maakt het nog erger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven