Iets gevonden
zaterdag 6 februari 2016 om 16:13
Hoi, mijn vriend heeft een tas die hij gebruikt voor meerdere doeleinden. Hij neemt de tas mee naar zijn werk of naar de sportschool. Vandaag vond ik een pakje condooms in die tas, waar 2 gebruikte condooms inzaten. Wij gebruiken geen condooms, ik heb erover gevraagd en hij zei dat deze al 1 jaar oud waren. Toen hadden wij nog geen relatie. Hij werd ontzettend boos, hij voelde zich voor het blok gezet en hij flipte wel een beetje. Terwijl ik simpelweg gewoon vroeg, waarom zit dat in je tas. Hij zei dat hij het vergeten was (de condooms zaten in een zijvakje). Nu geloof ik hem wel, maar ik vraag me af of niet naïef ben. Vertrouwen doe ik ook zeker, maar soms ben je blind van liefde en blind voor signalen.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
zaterdag 6 februari 2016 om 21:11
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:48:
[...]
Als jij vals beschuldigd wordt dan blijf jij wel vriendelijk?
Een vraag is geen beschuldiging.
Verbaasd kijken, de schouders ophalen en zeggen dat ze er nog in zaten zou eerder een reactie zijn die erbij hoort.
[...]
Als jij vals beschuldigd wordt dan blijf jij wel vriendelijk?
Verbaasd kijken, de schouders ophalen en zeggen dat ze er nog in zaten zou eerder een reactie zijn die erbij hoort.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 6 februari 2016 om 21:15
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:14:
2 gebruikte condooms? gatverdamme.
Ohw.....
Zoals ik jouw beschrijving lees zou ik denken dat ze inderdaad al euh... oud waren.
2 gebruikte condooms? gatverdamme.
Ohw.....
Zoals ik jouw beschrijving lees zou ik denken dat ze inderdaad al euh... oud waren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 6 februari 2016 om 21:16
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 16:16:
[...]
Niet echt vloeibaar, leek ook amper sperma in te zitten. Er zat wel een knoop in.
Deze beschrijving dus.
Ik heb echt een 'zadentepelmomentje' nu.
Ik ga weer even verder.
[...]
Niet echt vloeibaar, leek ook amper sperma in te zitten. Er zat wel een knoop in.
Deze beschrijving dus.
Ik heb echt een 'zadentepelmomentje' nu.
Ik ga weer even verder.
zaterdag 6 februari 2016 om 21:17
quote:Enn schreef op 06 februari 2016 @ 21:11:
[...]
.
"
Hij was weg en ik legde het pakje met gebruikte condoom op tafel. Toen hij thuiskwam zat ik op de bank en ik zei: leg dit alsjeblieft uit, wijzend naar de tafel. Mijn toon was niet echt vriendelijk, maar ik verhefde mijn stem niet "
[...]
.
"
Hij was weg en ik legde het pakje met gebruikte condoom op tafel. Toen hij thuiskwam zat ik op de bank en ik zei: leg dit alsjeblieft uit, wijzend naar de tafel. Mijn toon was niet echt vriendelijk, maar ik verhefde mijn stem niet "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 6 februari 2016 om 21:23
quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 20:43:
[...]
Bij oudere condooms wordt het latex bros en minder flexibel, waardoor ze sneller kunnen lekken of scheuren.
Bron: wikipedia
Gezien het feit dat ze er al een jaartje in hebben gezeten en in een veelvuldig gebruikte tas zou je dan haast verwachten dat ze dan wel al kapot zouden zijn geweest.
Maar ik dacht eigenlijk dat je zelf al een jaar een doos gebruikte condooms onder je bed had liggen
[...]
Bij oudere condooms wordt het latex bros en minder flexibel, waardoor ze sneller kunnen lekken of scheuren.
Bron: wikipedia
Gezien het feit dat ze er al een jaartje in hebben gezeten en in een veelvuldig gebruikte tas zou je dan haast verwachten dat ze dan wel al kapot zouden zijn geweest.
Maar ik dacht eigenlijk dat je zelf al een jaar een doos gebruikte condooms onder je bed had liggen
zaterdag 6 februari 2016 om 21:24
quote:MarindaH schreef op 06 februari 2016 @ 21:23:
De enige plek die ik kan bedenken waar je geen prullenbak in de buurt hebt, is de auto. Of je bent in de duinen en gewoon heel milieubewust.
Heb je de asbak in z'n auto al gecheckt? Ik vind dit zaakje stinken!Als het in de auto gebeurd zou zijn, had ie ze vast wel gewoon zo uit het raam geflikkerd, denk je niet?
De enige plek die ik kan bedenken waar je geen prullenbak in de buurt hebt, is de auto. Of je bent in de duinen en gewoon heel milieubewust.
Heb je de asbak in z'n auto al gecheckt? Ik vind dit zaakje stinken!Als het in de auto gebeurd zou zijn, had ie ze vast wel gewoon zo uit het raam geflikkerd, denk je niet?
zaterdag 6 februari 2016 om 21:26
quote:MarindaH schreef op 06 februari 2016 @ 21:23:
!
Je wil ook niet dat de schoonmaak(st)er op je werk begint te kletsen.
Dus na een wip op het bureau van je baas doe je ze daar ook niet in de pedaalprullie.
!
Je wil ook niet dat de schoonmaak(st)er op je werk begint te kletsen.
Dus na een wip op het bureau van je baas doe je ze daar ook niet in de pedaalprullie.
zaterdag 6 februari 2016 om 21:27
zaterdag 6 februari 2016 om 21:32
quote:MarindaH schreef op 06 februari 2016 @ 21:27:
[...]
Ik lees net dat je ze eigenlijk overal gewoon uit het raam kan flikkeren.
Yep, gewoon in de tuin van je buren
En daar hebben we een nieuwe mogelijke locatie: gewoon thuis als de vriendin er niet is. Dan kun je m ook niet zomaar even in de prullenbak gooien.
[...]
Ik lees net dat je ze eigenlijk overal gewoon uit het raam kan flikkeren.
En daar hebben we een nieuwe mogelijke locatie: gewoon thuis als de vriendin er niet is. Dan kun je m ook niet zomaar even in de prullenbak gooien.
zaterdag 6 februari 2016 om 21:41
quote:Boomheide schreef op 06 februari 2016 @ 21:32:
[...]
En daar hebben we een nieuwe mogelijke locatie: gewoon thuis als de vriendin er niet is. Dan kun je m ook niet zomaar even in de prullenbak gooien. wat slim.
[...]
En daar hebben we een nieuwe mogelijke locatie: gewoon thuis als de vriendin er niet is. Dan kun je m ook niet zomaar even in de prullenbak gooien. wat slim.
zaterdag 6 februari 2016 om 21:48
zaterdag 6 februari 2016 om 22:17
hahaha ingedroogde condooms wordt steeds leuker dit topic.
Maar ontopic, ik vind het lastig. Mijn vriend is echt n enorme viespeuk. Zijn tas is n soort van moderne compostbak... dus ja mogelijk at anderen ook noemen, mijn man zou zn schouder ophalen en zeggen dat ie t vergeten was + je voelt een doos condooms niet in je tas...
Condoom die echter al een jaar dr uit zijn toch wel heel erg ingedroogd. (en ja dat weet ik, jaren bij een jeugdherberg gewerkt, en geloof me, semi-expert op gebied van ingedroogde condooms / luiers /tampons inclusief bijbehorend ongedierte @-(W
Succes met welke beslissing je ook neemt.
Maar ontopic, ik vind het lastig. Mijn vriend is echt n enorme viespeuk. Zijn tas is n soort van moderne compostbak... dus ja mogelijk at anderen ook noemen, mijn man zou zn schouder ophalen en zeggen dat ie t vergeten was + je voelt een doos condooms niet in je tas...
Condoom die echter al een jaar dr uit zijn toch wel heel erg ingedroogd. (en ja dat weet ik, jaren bij een jeugdherberg gewerkt, en geloof me, semi-expert op gebied van ingedroogde condooms / luiers /tampons inclusief bijbehorend ongedierte @-(W
Succes met welke beslissing je ook neemt.