Iets gevonden
zaterdag 6 februari 2016 om 16:13
Hoi, mijn vriend heeft een tas die hij gebruikt voor meerdere doeleinden. Hij neemt de tas mee naar zijn werk of naar de sportschool. Vandaag vond ik een pakje condooms in die tas, waar 2 gebruikte condooms inzaten. Wij gebruiken geen condooms, ik heb erover gevraagd en hij zei dat deze al 1 jaar oud waren. Toen hadden wij nog geen relatie. Hij werd ontzettend boos, hij voelde zich voor het blok gezet en hij flipte wel een beetje. Terwijl ik simpelweg gewoon vroeg, waarom zit dat in je tas. Hij zei dat hij het vergeten was (de condooms zaten in een zijvakje). Nu geloof ik hem wel, maar ik vraag me af of niet naïef ben. Vertrouwen doe ik ook zeker, maar soms ben je blind van liefde en blind voor signalen.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
zaterdag 6 februari 2016 om 16:39
quote:Goede-Fee schreef op 06 februari 2016 @ 16:18:
Waarom zou je uberhaupt gebruikte condooms in een tas doen? Daar zijn prullenbakken voor.De enige reden die ik kan bedenken is dat hij bij iemand was waar ze niet in de prullenbak gevonden mochten worden. Iemand met een partner die niet thuis was ofzo.
Waarom zou je uberhaupt gebruikte condooms in een tas doen? Daar zijn prullenbakken voor.De enige reden die ik kan bedenken is dat hij bij iemand was waar ze niet in de prullenbak gevonden mochten worden. Iemand met een partner die niet thuis was ofzo.
zaterdag 6 februari 2016 om 16:42
Maar enorm slim om altijd condooms bij je te hebben;
http://willowhavenoutdoor ... rvival-uses-for-a-condom/
http://willowhavenoutdoor ... rvival-uses-for-a-condom/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 6 februari 2016 om 16:47
zaterdag 6 februari 2016 om 16:48
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 16:29:
Voor de duidelijkheid: hij zei dat de condooms al een jaar oud zijn en hij toen seks had met een vrouw.
Ik zou het erger hebben gevonden als ie seks met een man zou hebben gehad.
Maaruh, sportte ie een jaar geleden ook al?
Voor mij zou het toch echt een gevalletje 'ik geloof dr geen reet van' zijn.
Voor de duidelijkheid: hij zei dat de condooms al een jaar oud zijn en hij toen seks had met een vrouw.
Ik zou het erger hebben gevonden als ie seks met een man zou hebben gehad.
Maaruh, sportte ie een jaar geleden ook al?
Voor mij zou het toch echt een gevalletje 'ik geloof dr geen reet van' zijn.
zaterdag 6 februari 2016 om 16:48
quote:Liefje10 schreef op 06 februari 2016 @ 16:47:
Het feit dat hij zo boos wordt zegt genoeg.
Hij wordt kwaad omdat hij betrapt is. Sorry maar in de sportschool zijn ook genoeg vrouwen die zin hebben in een vluggertje.
Je gaat toch geen gebruikte condooms 1 jaar in je tas laten zitten?
Jij bent naïef als je hem gelooft en hij gaat vreemd.Als jij vals beschuldigd wordt dan blijf jij wel vriendelijk?
Hij wordt kwaad omdat hij betrapt is. Sorry maar in de sportschool zijn ook genoeg vrouwen die zin hebben in een vluggertje.
Jij bent naïef als je hem gelooft en hij gaat vreemd.Als jij vals beschuldigd wordt dan blijf jij wel vriendelijk?
zaterdag 6 februari 2016 om 16:51
quote:Liefje10 schreef op 06 februari 2016 @ 16:47:
Jij bent naïef als je hem gelooft en hij gaat vreemd.Ow?
Jij bent naïef als je hem gelooft en hij gaat vreemd.Ow?
Degene met wie hij seks heeft gehad, heeft een streng culturele achtergrond dus ik kan me er wel in vinden dat hij ze niet kon weggooien op dat moment. Maar ik heb er zoveel moeite mee op te geloven dat je het vergeet, hoe vergeet je nou voor zo'n lange tijd dat er condooms in je tas zitten. Van de andere kant: hoezo laat je ze er lekker in liggen wanneer je samenwoont met je partner en er dus een hele grote kans is dat ze gevonden worden. En de tas ook gewoon thuis laten slingeren. Dat vind ik zó lastig, ik heb verder geen rare signalen ernaast opgepakt. Ik mag ook gewoon in zijn telefoon kijken (naar foto's die ik heb genomen met zijn camera etc, of wel eens een appje naar iemand gestuurd en in zijn whatsapplijst gekeken). Dus dat laat mij weer twijfelen. Ik wil niet een gelukkige relatie zomaar verbreken.. maar ik wil ook niet naief zijn en alles maar geloven. Dilemma.
zaterdag 6 februari 2016 om 16:52
zaterdag 6 februari 2016 om 16:53
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:48:
[...]
Als jij vals beschuldigd wordt dan blijf jij wel vriendelijk?
Helemaal waar.
Als iemand mij vals zou beschuldigen van vreemdgaan, zou ik ook niet rustig blijven.
Het ligt dan wel aan de manier waarop TO de vraag gesteld heeft.
Heb je hem normaal aangesproken zoals: Wat is dit? Kun je me dit uitleggen?
Dan zou hij namelijk normaal kunnen reageren. Of heb je hem direct aangevallen?
Alsnog, vreemd verhaal.
[...]
Als jij vals beschuldigd wordt dan blijf jij wel vriendelijk?
Helemaal waar.
Als iemand mij vals zou beschuldigen van vreemdgaan, zou ik ook niet rustig blijven.
Alsnog, vreemd verhaal.
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
zaterdag 6 februari 2016 om 16:54
quote:Sussann schreef op 06 februari 2016 @ 16:51:
[...]
Als de situatie zo raar is als deze zou ik het begrijpen dat ik 'vals' wordt beschuldigt. Kom op hoe verklaar je gebruikte comdooms van een jaar oud.Maar na een paar keer steeds dezelfde vragen en het dan nog niet geloven, dat zou je niet pislink maken? Jij vindt het geen punt als je vent denkt dat je vreemd gaat ? Je vindt het ook wel lollig als hij je een enorme viespeuk vindt omdat je die dingen minimaal een jaar in je tas hebt zitten? Jij zou sereen blijven glimlachen?
[...]
Als de situatie zo raar is als deze zou ik het begrijpen dat ik 'vals' wordt beschuldigt. Kom op hoe verklaar je gebruikte comdooms van een jaar oud.Maar na een paar keer steeds dezelfde vragen en het dan nog niet geloven, dat zou je niet pislink maken? Jij vindt het geen punt als je vent denkt dat je vreemd gaat ? Je vindt het ook wel lollig als hij je een enorme viespeuk vindt omdat je die dingen minimaal een jaar in je tas hebt zitten? Jij zou sereen blijven glimlachen?
zaterdag 6 februari 2016 om 16:55
quote:spinnekop schreef op 06 februari 2016 @ 16:47:
Na een jaar in een tas loopt zoiets dan niet vanzelf weg van de schimmel en gorigheid? Dat moet toch meuren.
Heb je ooit eerder in dat zakje gekeken of die tas gewassen? Dan heb je je antwoord.Helaas niet. Het condoompakje is tot 2018 geldig, heb even research gedaan en die dingen zijn 4 jaar houdbaar. Dus waarschijnlijk gekocht in 2014. Zegt natuurlijk niets over of hij het recentelijk nog gebruikt heeft.. dat kan. Maar de condooms zaten in het condoompakje (een grote met meerdere condooms erin).
Na een jaar in een tas loopt zoiets dan niet vanzelf weg van de schimmel en gorigheid? Dat moet toch meuren.
Heb je ooit eerder in dat zakje gekeken of die tas gewassen? Dan heb je je antwoord.Helaas niet. Het condoompakje is tot 2018 geldig, heb even research gedaan en die dingen zijn 4 jaar houdbaar. Dus waarschijnlijk gekocht in 2014. Zegt natuurlijk niets over of hij het recentelijk nog gebruikt heeft.. dat kan. Maar de condooms zaten in het condoompakje (een grote met meerdere condooms erin).
zaterdag 6 februari 2016 om 16:55
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 16:51:
Maar ik heb er zoveel moeite mee op te geloven dat je het vergeet, hoe vergeet je nou voor zo'n lange tijd dat er condooms in je tas zitten..Als hij ze nooit meer nodig heeft gehad na die tijd... waarom zou je dan steeds denken " o ja, ik heb nog een doosje rubbers waar ook nog twee volle in zitten " ?
Maar ik heb er zoveel moeite mee op te geloven dat je het vergeet, hoe vergeet je nou voor zo'n lange tijd dat er condooms in je tas zitten..Als hij ze nooit meer nodig heeft gehad na die tijd... waarom zou je dan steeds denken " o ja, ik heb nog een doosje rubbers waar ook nog twee volle in zitten " ?
zaterdag 6 februari 2016 om 16:56
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 16:15:
[...]
Ik ben er ook letterlijk misselijk van geworden.
Arme jij.
Begrijp ik zo goed.
Het bewijs van zijn ontrouw letterlijk onder je neus.
Niemand bewaart gebruikte condooms een jaar, laat je niks wijsmaken.
Wat je er mee doet moet je natuurlijk zelf weten maar zie de realiteit onder ogen, trouw was hij niet.
[...]
Ik ben er ook letterlijk misselijk van geworden.
Arme jij.
Begrijp ik zo goed.
Het bewijs van zijn ontrouw letterlijk onder je neus.
Niemand bewaart gebruikte condooms een jaar, laat je niks wijsmaken.
Wat je er mee doet moet je natuurlijk zelf weten maar zie de realiteit onder ogen, trouw was hij niet.
zaterdag 6 februari 2016 om 16:57
Misschien legde hij wel in knoop in zijn condoom om een afspraak te onthouden
Maar goed, het lijkt me in elk geval geen zuivere koffie. Het enige lichtpuntje is dat hij het in ieder geval nog veilig doet als hij naast de pot piest.
Maar goed, het lijkt me in elk geval geen zuivere koffie. Het enige lichtpuntje is dat hij het in ieder geval nog veilig doet als hij naast de pot piest.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
zaterdag 6 februari 2016 om 16:59
quote:Crazycatlady082016 schreef op 06 februari 2016 @ 16:53:
[...]
Helemaal waar.
Alsnog, vreemd verhaal.Hij was weg en ik legde het pakje met gebruikte condoom op tafel. Toen hij thuiskwam zat ik op de bank en ik zei: leg dit alsjeblieft uit, wijzend naar de tafel. Mijn toon was niet echt vriendelijk, maar ik verhefde mijn stem niet. Hij deed een beetje confused, en zei dat het mega oud is en of ik denk dat hij vreemdgaat. Ik zei dat ik het niet weet en toen werd hij erg boos. Daarna wilde ik gaan en hield hij me tegen. Hij zei dat hij niets verkeerd heeft gedaan en deze er al een jaar ligt, en dat hij toen seks had met zijn soort van ex. We hebben toen wel een normaal gesprek gevoerd maar hij voelde zich erg kut. Daarna vroeg ik of hij mij naar mijn moeder kon brengen en dat heeft hij gedaan. Hij vroeg nog of we elkaar vandaag nog zien en ik zei nee, daarna belde hij me nog een keer toen ik thuis was met dezelfde vraag, waar ik weer nee op antwoordde. Dat is ongeveer 2 uur geleden en sindsdien niets meer gehoord. Ik moet het laten bezinken.
[...]
Helemaal waar.
Alsnog, vreemd verhaal.Hij was weg en ik legde het pakje met gebruikte condoom op tafel. Toen hij thuiskwam zat ik op de bank en ik zei: leg dit alsjeblieft uit, wijzend naar de tafel. Mijn toon was niet echt vriendelijk, maar ik verhefde mijn stem niet. Hij deed een beetje confused, en zei dat het mega oud is en of ik denk dat hij vreemdgaat. Ik zei dat ik het niet weet en toen werd hij erg boos. Daarna wilde ik gaan en hield hij me tegen. Hij zei dat hij niets verkeerd heeft gedaan en deze er al een jaar ligt, en dat hij toen seks had met zijn soort van ex. We hebben toen wel een normaal gesprek gevoerd maar hij voelde zich erg kut. Daarna vroeg ik of hij mij naar mijn moeder kon brengen en dat heeft hij gedaan. Hij vroeg nog of we elkaar vandaag nog zien en ik zei nee, daarna belde hij me nog een keer toen ik thuis was met dezelfde vraag, waar ik weer nee op antwoordde. Dat is ongeveer 2 uur geleden en sindsdien niets meer gehoord. Ik moet het laten bezinken.