Iets gevonden
zaterdag 6 februari 2016 om 16:13
Hoi, mijn vriend heeft een tas die hij gebruikt voor meerdere doeleinden. Hij neemt de tas mee naar zijn werk of naar de sportschool. Vandaag vond ik een pakje condooms in die tas, waar 2 gebruikte condooms inzaten. Wij gebruiken geen condooms, ik heb erover gevraagd en hij zei dat deze al 1 jaar oud waren. Toen hadden wij nog geen relatie. Hij werd ontzettend boos, hij voelde zich voor het blok gezet en hij flipte wel een beetje. Terwijl ik simpelweg gewoon vroeg, waarom zit dat in je tas. Hij zei dat hij het vergeten was (de condooms zaten in een zijvakje). Nu geloof ik hem wel, maar ik vraag me af of niet naïef ben. Vertrouwen doe ik ook zeker, maar soms ben je blind van liefde en blind voor signalen.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
zaterdag 6 februari 2016 om 17:03
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 16:56:
[...]
Arme jij.
Begrijp ik zo goed.
Het bewijs van zijn ontrouw letterlijk onder je neus.
Niemand bewaart gebruikte condooms een jaar, laat je niks wijsmaken.
Wat je er mee doet moet je natuurlijk zelf weten maar zie de realiteit onder ogen, trouw was hij niet.Je zou ook zeggen dat niemand weken met een pak beschimmeld brood rondloopt. Maar mijn zoons zitten daar niet mee. " ja, het stonk wel, maar het zag er zo vies uit, dat ga ik niet oppakken en weggooien " . Nee joh; lekker laten zitten tot het zo je thuis uitwandelt en van ellende zelf in een prullenbak springt.....
[...]
Arme jij.
Begrijp ik zo goed.
Wat je er mee doet moet je natuurlijk zelf weten maar zie de realiteit onder ogen, trouw was hij niet.Je zou ook zeggen dat niemand weken met een pak beschimmeld brood rondloopt. Maar mijn zoons zitten daar niet mee. " ja, het stonk wel, maar het zag er zo vies uit, dat ga ik niet oppakken en weggooien " . Nee joh; lekker laten zitten tot het zo je thuis uitwandelt en van ellende zelf in een prullenbak springt.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 6 februari 2016 om 17:04
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 16:59:
[...]
Hij was weg en ik legde het pakje met gebruikte condoom op tafel. Toen hij thuiskwam zat ik op de bank en ik zei: leg dit alsjeblieft uit, wijzend naar de tafel. Mijn toon was niet echt vriendelijk, maar ik verhefde mijn stem niet. Hij deed een beetje confused, en zei dat het mega oud is en of ik denk dat hij vreemdgaat. Ik zei dat ik het niet weet en toen werd hij erg boos. Daarna wilde ik gaan en hield hij me tegen. Hij zei dat hij niets verkeerd heeft gedaan en deze er al een jaar ligt, en dat hij toen seks had met zijn soort van ex. We hebben toen wel een normaal gesprek gevoerd maar hij voelde zich erg kut. Daarna vroeg ik of hij mij naar mijn moeder kon brengen en dat heeft hij gedaan. Hij vroeg nog of we elkaar vandaag nog zien en ik zei nee, daarna belde hij me nog een keer toen ik thuis was met dezelfde vraag, waar ik weer nee op antwoordde. Dat is ongeveer 2 uur geleden en sindsdien niets meer gehoord. Ik moet het laten bezinken.Hij kan niks zeggen wat jij gaat geloven. Toch?
[...]
Hij was weg en ik legde het pakje met gebruikte condoom op tafel. Toen hij thuiskwam zat ik op de bank en ik zei: leg dit alsjeblieft uit, wijzend naar de tafel. Mijn toon was niet echt vriendelijk, maar ik verhefde mijn stem niet. Hij deed een beetje confused, en zei dat het mega oud is en of ik denk dat hij vreemdgaat. Ik zei dat ik het niet weet en toen werd hij erg boos. Daarna wilde ik gaan en hield hij me tegen. Hij zei dat hij niets verkeerd heeft gedaan en deze er al een jaar ligt, en dat hij toen seks had met zijn soort van ex. We hebben toen wel een normaal gesprek gevoerd maar hij voelde zich erg kut. Daarna vroeg ik of hij mij naar mijn moeder kon brengen en dat heeft hij gedaan. Hij vroeg nog of we elkaar vandaag nog zien en ik zei nee, daarna belde hij me nog een keer toen ik thuis was met dezelfde vraag, waar ik weer nee op antwoordde. Dat is ongeveer 2 uur geleden en sindsdien niets meer gehoord. Ik moet het laten bezinken.Hij kan niks zeggen wat jij gaat geloven. Toch?
zaterdag 6 februari 2016 om 17:07
Hahaha!
Brood is wel wat anders dan condooms natuurlijk.
Lief dat je het ook van de andere kant bekijkt hoor maar ik geloof er niks van. Een jaar rondlopen met (gebruikte) condooms is je tas.
Eerder een gevalletje, oeps, vergeten weg te werken....
En dan kwaad worden als de vriendin ze vindt. De aanval is de beste verdediging tenslotte.
Klassiek.
Lief dat je het ook van de andere kant bekijkt hoor maar ik geloof er niks van. Een jaar rondlopen met (gebruikte) condooms is je tas.
En dan kwaad worden als de vriendin ze vindt. De aanval is de beste verdediging tenslotte.
Klassiek.
zaterdag 6 februari 2016 om 17:10
zaterdag 6 februari 2016 om 17:10
quote:orkenflow schreef op 06 februari 2016 @ 17:04:
Maar afgezien van dat het smerig is: ik zou hem geloven. Als je vreemdgaat en dan de condooms bewaart, ben je verstandelijk gehandicapt.Tenzij je ze afgelopen week, in het heetst van de strijd, hebt in gestopt en het tot nog toe bent vergeten.
Maar afgezien van dat het smerig is: ik zou hem geloven. Als je vreemdgaat en dan de condooms bewaart, ben je verstandelijk gehandicapt.Tenzij je ze afgelopen week, in het heetst van de strijd, hebt in gestopt en het tot nog toe bent vergeten.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zaterdag 6 februari 2016 om 17:11
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 17:07:
Hahaha!
Klassiek.
Als hij niets zou hebben gezegd was het " wie zwijgt stemt toe " .
Op zo'n moment kun je het nooit goed doen ; je hebt de schijn toch al tegen.
Alleen iemand die hem echt kent weet of hij liegt.
Hahaha!
Klassiek.
Als hij niets zou hebben gezegd was het " wie zwijgt stemt toe " .
Op zo'n moment kun je het nooit goed doen ; je hebt de schijn toch al tegen.
Alleen iemand die hem echt kent weet of hij liegt.
zaterdag 6 februari 2016 om 17:11
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 16:56:
[...]
Arme jij.
Begrijp ik zo goed.
Wat je er mee doet moet je natuurlijk zelf weten maar zie de realiteit onder ogen, trouw was hij niet.Mijn vriend was vroeger een enorme smeerkees. Bij zijn bed lagen gebruikte condooms van meer dan een jaar oud en strings van vrouwen voor mij. Hij kwam pas op het idee ze weg te gooien toen ik na bijna een half jaar relatie vroeg waarom die dingen daar lagen.
[...]
Arme jij.
Begrijp ik zo goed.
Wat je er mee doet moet je natuurlijk zelf weten maar zie de realiteit onder ogen, trouw was hij niet.Mijn vriend was vroeger een enorme smeerkees. Bij zijn bed lagen gebruikte condooms van meer dan een jaar oud en strings van vrouwen voor mij. Hij kwam pas op het idee ze weg te gooien toen ik na bijna een half jaar relatie vroeg waarom die dingen daar lagen.
zaterdag 6 februari 2016 om 17:12
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 17:10:
[...]
Nee, tuurlijk, lijkt me ook niet. Logisch toch.
Een jaar rondlopen met gebruikte condooms in je sporttas, dat gaat vies worden, meuren, stuk, droogt uit etc.Nee joh; ze zaten in het condoomdoosje. En er zat een knoop in.
[...]
Nee, tuurlijk, lijkt me ook niet. Logisch toch.
Een jaar rondlopen met gebruikte condooms in je sporttas, dat gaat vies worden, meuren, stuk, droogt uit etc.Nee joh; ze zaten in het condoomdoosje. En er zat een knoop in.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 17:07:
Hahaha!
Het zou mij zomaar kunnen overkomen hoor (vooropgesteld dat ik mijn gebruikte condooms gewoon wegwerp natuurlijk, maar daar was de vriend van TO wellicht niet toe in de gelegenheid). Ik heb een keer een totaal bedorven gekookt ei teruggevonden in een geheim vakje van mijn tas. Ooit meegenomen bij wijze van lunch, nooit opgegeten en er nooit meer aan gedacht.
Hahaha!
Het zou mij zomaar kunnen overkomen hoor (vooropgesteld dat ik mijn gebruikte condooms gewoon wegwerp natuurlijk, maar daar was de vriend van TO wellicht niet toe in de gelegenheid). Ik heb een keer een totaal bedorven gekookt ei teruggevonden in een geheim vakje van mijn tas. Ooit meegenomen bij wijze van lunch, nooit opgegeten en er nooit meer aan gedacht.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 17:08:
[...]
Nog viezer.
[afbeelding]
Bwûh, ja en bij frequent gebruik gooi je dat dus ook echt wel weg en loop je er niet een jaar mee rond.
Zelfs mijn elfjarige smeerpoets dochter doet dat met haar schooltas.
En díe is goed hoor, in viezigheid hamsteren in haar tas.
[...]
Nog viezer.
[afbeelding]
Bwûh, ja en bij frequent gebruik gooi je dat dus ook echt wel weg en loop je er niet een jaar mee rond.
En díe is goed hoor, in viezigheid hamsteren in haar tas.
zaterdag 6 februari 2016 om 17:14
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:55:
[...]
Als hij ze nooit meer nodig heeft gehad na die tijd... waarom zou je dan steeds denken " o ja, ik heb nog een doosje rubbers waar ook nog twee volle in zitten " ?Ik ben zelf iemand die zo nu en dan haar tas leegmaakt. Troep weggooien etcetera. Ik vind het apart dat iemand troep (zo noem ik een gevulde condoom) zo'n lange tijd niet opmerkt.
[...]
Als hij ze nooit meer nodig heeft gehad na die tijd... waarom zou je dan steeds denken " o ja, ik heb nog een doosje rubbers waar ook nog twee volle in zitten " ?Ik ben zelf iemand die zo nu en dan haar tas leegmaakt. Troep weggooien etcetera. Ik vind het apart dat iemand troep (zo noem ik een gevulde condoom) zo'n lange tijd niet opmerkt.
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 17:12:
[...]
En díe is goed hoor, in viezigheid hamsteren in haar tas.Ik haalde dat echt niet uit mijn tas hoor. Zo smerig. Ik liet het zitten tot mijn moeder heeft er uit haalde, en anders ging ik zeuren om een nieuwe tas. Ik heb zelfs een keer een tas weggegooid, écht niet dat ik boterhammen die beschimmeld waren ging aanraken.
[...]
En díe is goed hoor, in viezigheid hamsteren in haar tas.Ik haalde dat echt niet uit mijn tas hoor. Zo smerig. Ik liet het zitten tot mijn moeder heeft er uit haalde, en anders ging ik zeuren om een nieuwe tas. Ik heb zelfs een keer een tas weggegooid, écht niet dat ik boterhammen die beschimmeld waren ging aanraken.
zaterdag 6 februari 2016 om 17:16
quote:Annelaure schreef op 06 februari 2016 @ 17:14:
[...]
Ik haalde dat echt niet uit mijn tas hoor. Zo smerig. Ik liet het zitten tot mijn moeder heeft er uit haalde, en anders ging ik zeuren om een nieuwe tas. Ik heb zelfs een keer een tas weggegooid, écht niet dat ik boterhammen die beschimmeld waren ging aanraken.
Bah. Nog zo'n viezerd.
[...]
Ik haalde dat echt niet uit mijn tas hoor. Zo smerig. Ik liet het zitten tot mijn moeder heeft er uit haalde, en anders ging ik zeuren om een nieuwe tas. Ik heb zelfs een keer een tas weggegooid, écht niet dat ik boterhammen die beschimmeld waren ging aanraken.
Bah. Nog zo'n viezerd.
zaterdag 6 februari 2016 om 17:16
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 17:14:
[...]
Ik ben zelf iemand die zo nu en dan haar tas leegmaakt. Troep weggooien etcetera. Ik vind het apart dat iemand troep (zo noem ik een gevulde condoom) zo'n lange tijd niet opmerkt.Tja, en ik ben zo iemand die dat ongeveer nooit doet. Maar dat ik mijn tas nooit leeg maak wil nog niet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat iemand anders dat wel doet.
[...]
Ik ben zelf iemand die zo nu en dan haar tas leegmaakt. Troep weggooien etcetera. Ik vind het apart dat iemand troep (zo noem ik een gevulde condoom) zo'n lange tijd niet opmerkt.Tja, en ik ben zo iemand die dat ongeveer nooit doet. Maar dat ik mijn tas nooit leeg maak wil nog niet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat iemand anders dat wel doet.
zaterdag 6 februari 2016 om 17:17
quote:Bitje93 schreef op 06 februari 2016 @ 17:15:
Een condoom van een jaar oud, al een jaar buiten de verpakking ? Ik denk dat je die amper nog als condoom zou herkennen
In het doosje. In een vakje. In een tas.
Wat denk je dat daar mee gebeurt dan?
Een condoom van een jaar oud, al een jaar buiten de verpakking ? Ik denk dat je die amper nog als condoom zou herkennen
In het doosje. In een vakje. In een tas.
Wat denk je dat daar mee gebeurt dan?
zaterdag 6 februari 2016 om 17:17
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 17:12:
[...]
Nee joh; ze zaten in het condoomdoosje. En er zat een knoop in.
Nou en. Er komt toch zuurstof bij.
Condooms worden hard na verloop van tijd.
Maar prima hoor, volkomen onschuldig allemaal.
TO zal het wel het beste weten hoe het zit met haar vriend.
[...]
Nee joh; ze zaten in het condoomdoosje. En er zat een knoop in.
Nou en. Er komt toch zuurstof bij.
Condooms worden hard na verloop van tijd.
Maar prima hoor, volkomen onschuldig allemaal.
TO zal het wel het beste weten hoe het zit met haar vriend.