Iets gevonden

06-02-2016 16:13 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mijn vriend heeft een tas die hij gebruikt voor meerdere doeleinden. Hij neemt de tas mee naar zijn werk of naar de sportschool. Vandaag vond ik een pakje condooms in die tas, waar 2 gebruikte condooms inzaten. Wij gebruiken geen condooms, ik heb erover gevraagd en hij zei dat deze al 1 jaar oud waren. Toen hadden wij nog geen relatie. Hij werd ontzettend boos, hij voelde zich voor het blok gezet en hij flipte wel een beetje. Terwijl ik simpelweg gewoon vroeg, waarom zit dat in je tas. Hij zei dat hij het vergeten was (de condooms zaten in een zijvakje). Nu geloof ik hem wel, maar ik vraag me af of niet naïef ben. Vertrouwen doe ik ook zeker, maar soms ben je blind van liefde en blind voor signalen.

Wat denken jullie?

Heb ik reden om te twijfelen?

Totaal aantal stemmen: 175

Nee, je doet er goed aan om hem te vertrouwen (11%)
Ja, je moet realistisch zijn en vraagtekens zetten (89%)
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
quote:slekire schreef op 06 februari 2016 @ 17:38:

Ja in de eerste instantie is het wel erg verdacht dat hij condooms bij zich heeft.

Maar aan de andere kant gaan in mijn ervaring leugenaars meestal juist erg zorgvuldig met bewijsmateriaal om. Vrouwen die jarenlang worden bedrogen hebben vaak nog nooit iets gevonden.

Om eerlijk te zijn geloof ik best dat hij onschuldig is. En dat hij zo panisch reageerde is ook wel begrijpelijk want hij is wel door de mand gevallen als viespeuk. Theo maassen zei het al, alle mannen zijn wel ergens viespeuken. Hij kan wel een viespeuk zijn ja, beschimmelde pannen etc, omdat het eten er zo lang in heeft gestaan. Dus dan kan ik het wel relativeren.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 17:40:

[...]

Niet als hij niet meer weet dat die dingen daar nog in zaten.

Dat is ook wel weer zo.

Dan zou hij misschien juist zeggen dat je overal kon zoeken als je maar pertinent níet in zijn werktas keek.
Hoe kan ik trouwens de stemmen op mijn poll bekijken?
Zelf op je poll stemmen, dan zie je de uitslag.
quote:Annelaure schreef op 06 februari 2016 @ 17:11:

[...]

Mijn vriend was vroeger een enorme smeerkees. Bij zijn bed lagen gebruikte condooms van meer dan een jaar oud en strings van vrouwen voor mij. Hij kwam pas op het idee ze weg te gooien toen ik na bijna een half jaar relatie vroeg waarom die dingen daar lagen.Waarom vraag je zoiets pas na een half jaar?? Gebruikte condooms en strings, really? Niet opmerken en gewoon domweg overheen stappen iedere avond? Ongelooflijk..
Ten eerste..... GATVERDAMME ten tweede waarom werd hij zo boos? Hij zou zich eerder moeten schamen. als zijn verhaaltje klopt dan is hij wel een ongelooflijke goorlel om het in zijn tas te laten zitten, hoezo word hij boos? Als jou poes naar zaad/rubber ruikt mag hij jou toch ook vragen waar het vandaan komt of ben ik nou gek?
quote:orkenflow schreef op 06 februari 2016 @ 16:51:

Gatver. Niet echt een propere man. Ik zou de onderkant van de stoelen controleren op bergjes hard snot.
Lijkt me dat ie oprecht is. als t recent was gebruikt, had ie ze toch wel weggegooid?

Geef m t voordeel van de twijfel!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:48:

[...]

Als jij vals beschuldigd wordt dan blijf jij wel vriendelijk?

Vals beschuldig?

En ik weet uit ervaring dat als mensen betrapt worden na het vreemd gaan ze kwaad op jou worden en ze net gaan doen of jij gek bent.

Daarnaast..als het echt van een jaar geleden is had hij ook gewoon kunnen zeggen; oh ja schat dit was ik helemaal vergeten..Dit is nog toen blablabla.

Daar hoef je niet gelijk kwaad om te worden.

Dus ja..geloof me. Hij wordt niet vals beschuldigd.
Ik denk dat als ik vals beschuldigd ergens van zou worden, ik ook wel boos zou worden. Helemaal als de persoon in kwestie er over door blijft gaan. Eerlijk gezegd geloof ik jouw vriend.
Ik zou het niet vertrouwen. En waarom heeft hij sowieso condooms bij zich als jullie het altijd zonder doen?
Ik heb ooit (waarom was een raadsel. Toen al) een vriendje gehad die overal over loog. En dn precies omgekeerd.

Dus hij liet een foto slingeren (achteraf van zijn zus) en ging dan ook een driftbui in scene zetten en daarna dramatisch bekennen dat hij vreemd ging.

Maar nu voor mij koos (ik stond al buiten en hij had op een wat dramatischer reactie gehoopt).

Hij had vaker van dat soort dingen, van zijn huisgenoot (tegen wie hij ook loog over van alles en dan in zijn nadeel) hoorde ik later dat hij al tijden een vrouwenluchtje op een shirt spoot en dat dan meenam als hij bij mij bleef slapen. Hij heeft me inderdaad weleens gevraagd of ik een shirt uit zijn tas wilde pakken (dat waren langdurige toestanden, want ik snapte natuurlijk niet waarom en vroeg dan erg vaak waarom).

En of ik kon ruiken of hij een schoon shirt had meegenomen.

Ik ' hij ruikt lekker naar wasverzachter'

Diegene had dit zo kunnen doen als vriend van to, een zelf bij elkaar gerukt stel condooms en dan zo theatraal reageren.

Kom op, ik vind het onhygiënische nog erger dan het al dan niet vreemdgaan.

Misschien wou hij ook wel gewoon stoerdoen op een wat vreemde manier.
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 16:59:

[...]

Hij was weg en ik legde het pakje met gebruikte condoom op tafel. Toen hij thuiskwam zat ik op de bank en ik zei: leg dit alsjeblieft uit, wijzend naar de tafel. Mijn toon was niet echt vriendelijk, maar ik verhefde mijn stem niet. Hij deed een beetje confused, en zei dat het mega oud is en of ik denk dat hij vreemdgaat. Ik zei dat ik het niet weet en toen werd hij erg boos. Daarna wilde ik gaan en hield hij me tegen. Hij zei dat hij niets verkeerd heeft gedaan en deze er al een jaar ligt, en dat hij toen seks had met zijn soort van ex. We hebben toen wel een normaal gesprek gevoerd maar hij voelde zich erg kut. Daarna vroeg ik of hij mij naar mijn moeder kon brengen en dat heeft hij gedaan. Hij vroeg nog of we elkaar vandaag nog zien en ik zei nee, daarna belde hij me nog een keer toen ik thuis was met dezelfde vraag, waar ik weer nee op antwoordde. Dat is ongeveer 2 uur geleden en sindsdien niets meer gehoord. Ik moet het laten bezinken.Nou dan weet je wie je moet opbellen/ opzoeken , vraag het aan zijn soort van ex
Ik snap niet dat je niet kunt zien hoe oud die condooms zijn. Als ze echt een jaar oud zijn, zouden ze toch allang aangekoekt zijn? Ranzig idee trouwens aangekoekte kwak.

En ik zou gebruikte ballonnen trouwens meteen weggooien.
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 17:43:

Hoe kan ik trouwens de stemmen op mijn poll bekijken? Tot nu toe is het 50-50
quote:Corona67 schreef op 06 februari 2016 @ 19:04:

[...]

Tot nu toe is het 50-50
Je had beter niets kunnen zeggen, en daarna een paar keer kunnen checken of er meer condooms weg waren of meer gebruikte condooms bij waren gekomen, dan had je je antwoord gehad. Maar ja, daar heb je nu niets meer aan natuurlijk....
Heb je de houdbaarheidsdatum van de condooms bekeken?
Een jaar oude condooms zijn zwaar ingedroogd en waarschijnlijk zelfs al aan het verpulveren. Als ze nog soepel waren (kots...) dan liegt hij echt. Ook zijn overdreven boze reactie geeft mij te denken.
quote:oudebaas schreef op 06 februari 2016 @ 16:57:

Misschien legde hij wel in knoop in zijn condoom om een afspraak te onthouden Dan zou hij ze eerder in zijn broekzak bewaren, toch? Maar uit die houdbaarheidsdatum zou je toch moeten kunnen afleiden wanneer ze ongeveer verkocht zijn?
Een condoom die een jaar uit de verpakking is, zou op zijn minst wat vergeeld moeten zijn. Latex wat zo dun is, gaat harder worden na een tijdje. Ik zou eigenlijk die gebruikte condooms moeten zien voor een kloppend oordeel. Maar ik vind het heel erg verdacht. Was het een zijvakje met een rits? Of met klittenband ofzo? Aan de buitenkant van de tas?

Sowieso, waarom zou je gebruikte condooms bewaren in een tas, dan lijkt het mij dat je ze snel ergens weg moest stoppen. Op de meeste plekken op aarde is wel ergens een vuilnisbak in de buurt te vinden. Dus waarom dan zo in die tas steken? Dat lijkt mij haastwerk of stiekem gedoe.

Ik vraag me ook af of ik er boos om zou worden als mijn vriend in mijn tas iets vond wat ik er lang geleden in had gedaan en was vergeten. Ik zou in een deuk liggen waarschijnlijk en heel hard: gatver! Roepen. En dan sorry dat ik zo'n smeerlap ben, sinds ik jou ken, is dat al heel wat verbeterd, he schat? Ofzoiets. Ik zou ook niet boos worden bij snuffelen, ik zou dan wel vragen: kun je het vinden? Ist interessant? Want ik ben wel betrouwbaar en ik vind spioneren dan ook niet zo erg. Er valt toch niks te vinden.

Voor zover mijn Sherlock kwaliteiten. Sterkte, ik hoop dat hij gewoon een varken is.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:lotus77 schreef op 06 februari 2016 @ 19:56:

Een jaar oude condooms zijn zwaar ingedroogd en waarschijnlijk zelfs al aan het verpulveren. Als ze nog soepel waren (kots...) dan liegt hij echt. Ook zijn overdreven boze reactie geeft mij te denken.Hoe weet jij dat?
Maar hij gebruikt deze tas dus dagelijks; voor het sporten en zijn werk?

Dan kom je zulke dingen toch veel eerder tegen dan pas na een jaar?!

Zeker als ze in een doosje zaten waarin meerdere condooms hebben gezeten.

Dan voel je zo'n doosje toch veel eerder zitten als je je tas een keer oppakt, neerzet of vastpakt oid.

Waren het losse condooms, zou ik het me nog voor kunne stellen dat je dat niet voelt, maar in een doosje.....

Ik zou twijfelen.
Gadver. 2 gebruikte condooms een jaar in je tas? Are you kidding me? Dat geloof je toch niet?
quote:Boomheide schreef op 06 februari 2016 @ 20:31:

[...]

Hoe weet jij dat?

Bij oudere condooms wordt het latex bros en minder flexibel, waardoor ze sneller kunnen lekken of scheuren.

Bron: wikipedia
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven