Ik 16, hij 22, kan dat?

12-10-2011 21:23 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 16 jarig meisje en verliefd op een 22-jarige collega van m'n werk. Hij zegt me ook leuk te vinden, alleen twijfelt hij over het leeftijdsverschil.

Vinden jullie dat dit kan of niet?
Ik heb al 3 jaar een relatie. En zat toen ik 16 was in precies dezelfde situatie. Mijn ouders waren er alleen fel op tegen. Gelukkig is het uiteindelijk redelijk goed gekomen. Mn vader en hij kunnen nog steeds noet door 1 deur, maar ik zou hem voor geen goud willen missen. Go for it en volg je hart
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik vind het nogal een groot leeftijdsverschil...

Maar het is persoonlijk, de ene 16 jarige is de andere 16-jarige niet en dat geldt ook voor iemand van 22....Je zit alleen in andere levensfases ben ik van mening...
quote:Misseigenwijs schreef op 13 oktober 2011 @ 10:58:

Tsja, ik vind het nogal een groot leeftijdsverschil...

Maar het is persoonlijk, de ene 16 jarige is de andere 16-jarige niet en dat geldt ook voor iemand van 22....Je zit alleen in andere levensfases ben ik van mening...Eens, ik snap niet zo goed wat een 22 jarige moet met een 16 jarige. En dat bedoel ik niet denigrerend. Hoe volwassen ook, je bent gewoon nog tiener. Ik stond met 22 jaar echt heel ver af van 16 jarigen. Ook de heel volwassen 16 jarigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven