Ik ben er klaar mee

13-07-2008 23:37 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Het is nu denk ik iets van een half jaar en ik denk steeds minder aan mijn ex vriend en als ik er aan denk dan is het dus niet meer zo pijnlijk en huilen hoef ik ook niet meer ! Leuk he ? Ja, weet ook niet wat me bezielt om hier te schrijven , wilde het gewoon perse met jullie delen.
Gefeliciteerd, moet een goed gevoel geven ;)
Het cliché tijd heelt alle wonden blijkt weer eens waar te zijn.

Fijn voor je dat je er klaar mee bent op naar de toekomst.
Goed zeg!

Heerlijk voor je, ik wou dat ik dat kon zeggen! Ben nu 2 jaar gescheiden en kan mn ex nog steeds niet loslaten (komt mss ook omdat ik het gevoel heb dat het niet eerlijk is, ik zit thuis met kind en hij heeft alle vrijheid en kan doen en laten wat ie wil. Is mss niet hetzelfde zoals het bij jou is, gaat bij mij ook niet om gevoelens en liefde, maar loslaten kan ik het dus niet)
quote:sugarmiss schreef op 13 juli 2008 @ 23:41:

Het cliché tijd heelt alle wonden blijkt weer eens waar te zijn.

Fijn voor je dat je er klaar mee bent op naar de toekomst.Niets aan toe te voegen!!! Fijn!!!
superlekker gevoel moet dat zijn!

psstt: al een nieuwe liefde op het oog?
Het lijkt wel een ziekte in het begin. Je moet huilen , je bent verdrietig. Soort van griep. En ineens besef ik me dat het eigenlijk goed zo is. Ik wil een vent die mij respecteert en voor mij gaat. En vroeg of laat kom ik hem tegen !!!

" Omdat ik het waard ben " ( L'oreal Paris spotje)
Moet een fijn gevoel zijn. Niet meer huilen, weer openstaan voor andere dingen...

Maar ondertussen open je wel een topic over hem...
Nou ja, waarschijnlijk is het eigenlijk meer een topic over jezelf...

Ga zo door!!!
quote:maroon5 schreef op 13 juli 2008 @ 23:43:

Goed zeg!

Heerlijk voor je, ik wou dat ik dat kon zeggen! Ben nu 2 jaar gescheiden en kan mn ex nog steeds niet loslaten (komt mss ook omdat ik het gevoel heb dat het niet eerlijk is, ik zit thuis met kind en hij heeft alle vrijheid en kan doen en laten wat ie wil. Is mss niet hetzelfde zoals het bij jou is, gaat bij mij ook niet om gevoelens en liefde, maar loslaten kan ik het dus niet)

off topic, maar toch;

Het lijkt me de omgedraaide wereld.

Ik ben ook gescheiden, mijn 2 kinders wonen bij mij en gaan om het weekend naar hun vader.

Ookal is het keihard aanpoten om huishouden, werk, en kinderen te combineren, en blijft er dus weinig tijd over voor mezelf.

Toch zou ik voor geen goud willen ruilen.

Mn ex is zijn complete gezin kwijt, ziet de kinderen niet echt opgroeien en weet amper wat ze bezig houdt, heeft weinig inspraak in de opvoeding, schoolkeuze, sportclubjes, enz.

Hij moet een nieuwe invulling van zijn leven vinden.

Zit `s avonds alleen aan tafel, terwijl ik met mn kinderen klets over hoe de dag is gegaan.

En geloof me, ik ben ook regelmatig blij als het bedtijd is.

Maar ik ben absoluut niet jaloers op zijn vrijheid!

(ik heb ook op je 'drama' - topic gereageerd)
You Go Girl
Mooi zo! Geniet ervan.
.
@ Playmobil, leuk dat je het toch gepost hebt. Maar je hebt wel gelijk, mannen hebben vaak veel meer vrijheid na een scheiding. Helaas houdt die vrijheid ook het gemis van het gezin in.

@Ienemini, nog even dit veranderen in je denkwijze in 'hetgeen ik me heb aan laten doen' en dan kom je er ook wel.

@Twijfelvrouwtje, ga je nu ook je nick wijzigen? De tijd van twijfel is voorbij! Veel geluk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven