Ik ben van de leg...
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:22
Ik voel me nogal verbijsterd, dus moet ik even een topic openen.
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.
Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.
Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.
Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.
Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.
Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.
En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.
Ik zit nu bij te komen op de bank.
Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.
Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.
Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.
En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.
Hij durft wel zeg.
ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.
Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.
Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.
Dit verwacht je toch niet?
wij slapen nooit.
maandag 29 oktober 2018 om 12:39
Ik lig zelf ook in een deuk, moet al lachen als hij belt.
Het is ook vreselijk grappig om als middelbare taart achterna gezeten te worden door zo,n lekker jong ding.
Ik begrijp echt niet wat hij zo mooi vindt aan iets ouder.
wij slapen nooit.
maandag 29 oktober 2018 om 12:42
Hell no
Dat is genieten en niet snoepen
Self-love is the greatest middle finger of all time
maandag 29 oktober 2018 om 13:12
Zou je die vraag ook stellen als je een man was?
maandag 29 oktober 2018 om 13:58
Wat een leuk verhaal
En ik ben het niet eens met sommigen die aangeven dat hij dit vast veel vaker doet, gezien hij dit bij jou deed onder zijn werk.
Zou kunnen, maar hoeft het écht niet te betekenen.
Ik ben ook weleens mannen tegengekomen op het werk waar ik dan bíjna iets tegen gezegd had (in de trant van ; wat ben je knap/leuk etc) terwijl ik dit echt nooit doe.
Kan toch, dat je zo ineens iemand treft waar je zo ineens van onder de indruk bent, én dan ook het lef hebt daar iets mee te doen.
Ik vind het juist een afknapper als een man dan geen stap durft te zetten (maar wel duidelijk iets laat merken). Man met lef, ik houd ervan!
Zou kunnen, maar hoeft het écht niet te betekenen.
Ik ben ook weleens mannen tegengekomen op het werk waar ik dan bíjna iets tegen gezegd had (in de trant van ; wat ben je knap/leuk etc) terwijl ik dit echt nooit doe.
Kan toch, dat je zo ineens iemand treft waar je zo ineens van onder de indruk bent, én dan ook het lef hebt daar iets mee te doen.
Ik vind het juist een afknapper als een man dan geen stap durft te zetten (maar wel duidelijk iets laat merken). Man met lef, ik houd ervan!
maandag 29 oktober 2018 om 14:00
Jíj blijft dat ouder zijn maar benoemen al iets wat hij dan leuk zou moeten vinden ofzo, maar grote kans dat hij helemaal niet bezig is met die leeftijd.valentinamaria schreef: ↑29-10-2018 12:39Ik lig zelf ook in een deuk, moet al lachen als hij belt.
Het is ook vreselijk grappig om als middelbare taart achterna gezeten te worden door zo,n lekker jong ding.
Ik begrijp echt niet wat hij zo mooi vindt aan iets ouder.
Als hij je leuk/knap/aantrekkelijk vindt, dan geeft dát voor hem de doorslag denk ik!
maandag 29 oktober 2018 om 14:50
dat is hij ook niet, maar ik wel.
volgens hemzelf vindt hij me vreselijk aantrekkelijk en enorm leuk, en haalt hij alles uit de kast omdat hij me wil.
hij heeft al bijna faalangst, hahahahaha, het wordt nog steeds leuker.
wij slapen nooit.
maandag 29 oktober 2018 om 15:19
Wat heerlijk, VM, lekker van genieten!valentinamaria schreef: ↑29-10-2018 14:50dat is hij ook niet, maar ik wel.
volgens hemzelf vindt hij me vreselijk aantrekkelijk en enorm leuk, en haalt hij alles uit de kast omdat hij me wil.
hij heeft al bijna faalangst, hahahahaha, het wordt nog steeds leuker.
En stop met je druk maken over je leeftijd. Jij denkt dat hij daar mee bezig is, hij ziet alleen maar een lekker wijf. Zet 'm op!
maandag 29 oktober 2018 om 15:22
Ik doe mijn best!Kloddertje schreef: ↑29-10-2018 15:19Wat heerlijk, VM, lekker van genieten!
En stop met je druk maken over je leeftijd. Jij denkt dat hij daar mee bezig is, hij ziet alleen maar een lekker wijf. Zet 'm op!![]()
En normaal zie ik mezelf ook niet als ene ouwetje, maar echt, 14 jaar jonger, ben ik nu een cougar?
wij slapen nooit.
maandag 29 oktober 2018 om 15:38
Neeeee! Stop! Ga gewoon lekker genieten jij! Hoe heerlijk is het dat een jonger mannelijk exemplaar interesse in je heeft? Wij mogen toch ook wel als een lekker smakelijk hapje gezien worden zoals wij ook wel eens naar oudere mannen kijkenvalentinamaria schreef: ↑29-10-2018 15:22Ik doe mijn best!
En normaal zie ik mezelf ook niet als ene ouwetje, maar echt, 14 jaar jonger, ben ik nu een cougar?
maandag 29 oktober 2018 om 15:44
Een man zou het niet in zijn hoofd moeten halen om dezelfde uitspraken als TO te doen mbt zijn veel jongere scharrel. Een vrouw wordt aangemoedigd en een man is al snel een "ouwe viezerik". Hypocriet natuurlijk.
In dit geval weten beiden personen hoe de vork in de steel zit en zijn de verwachtingen helder,dus who cares.
Leven en laten leven.
maandag 29 oktober 2018 om 15:53
Absoluut, vind ik een hele goeie opmerking van je.Roodkaarsje schreef: ↑29-10-2018 15:38Neeeee! Stop! Ga gewoon lekker genieten jij! Hoe heerlijk is het dat een jonger mannelijk exemplaar interesse in je heeft? Wij mogen toch ook wel als een lekker smakelijk hapje gezien worden zoals wij ook wel eens naar oudere mannen kijken
wij slapen nooit.
maandag 29 oktober 2018 om 15:57
Wij kunnen er niets aan doen dat jongere mannen ons interessant vinden dusja dan maar ervan genieten
maandag 29 oktober 2018 om 15:57
Ik vind je helemaal geen cougar. Je zocht het toch niet bewust op ofzo?
Ik ben een paar jaar geleden ook schaamteloos versierd in de kroeg. Ik was 42, hij 26. Hij vond me mooi en lekker en dat was wederzijds. Geen relatiemateriaal wat mij betreft, maar dat hoeft een leuk nachtje toch niet in de weg te staan?
Niet teveel over het leeftijdsverschil gaan nadenken, dan maak je daar zelf iets ongelijkwaardigs van. Als je allebei volwassen bent en elkaar leuk vindt, wat is dan verder het probleem?
Ik ben een paar jaar geleden ook schaamteloos versierd in de kroeg. Ik was 42, hij 26. Hij vond me mooi en lekker en dat was wederzijds. Geen relatiemateriaal wat mij betreft, maar dat hoeft een leuk nachtje toch niet in de weg te staan?
Niet teveel over het leeftijdsverschil gaan nadenken, dan maak je daar zelf iets ongelijkwaardigs van. Als je allebei volwassen bent en elkaar leuk vindt, wat is dan verder het probleem?
maandag 29 oktober 2018 om 15:59
Zo zie ik het ook kloddertjeKloddertje schreef: ↑29-10-2018 15:57Ik vind je helemaal geen cougar. Je zocht het toch niet bewust op ofzo?
maandag 29 oktober 2018 om 17:26
.
Ja, dat zeg ik. Dat het in jouw tempo moet want anders is het niet okay.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today