Ik ben van de leg...

27-10-2018 21:22 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me nogal verbijsterd, dus moet ik even een topic openen.

Vanmiddag ben ik op overdonderende wijze versierd door een een jonge god van 31, ben zelf 45.
Als ik hem al niet aantrekkelijk vond zou ik hem nog nemen vanwege zijn geweldige skills op dat gebied.
Meestal laat ik me niet versieren, ik jaag liever zelf, ben ik ineens gestrikt....slimme gast.

Maar ik moet zeggen dat hij ook heel veel in de strijd gegooid heeft.
Hij werkt bij de welbekende pech hulp, en voor ik het wist stond mijn auto, die alleen een lekke band had, op de sleepwagen.

Mijn velgen bleken geschuurd en schoongemaakt te moeten worden, om allerlei redenen.
ik zat daar ongeveer in shock in het kantoor, in gezelschap van mijn dochter EN moeder.

Mijn moeder bleek het allemaal hartstikke leuk te vinden, ik heb maar niet gevraagd waarom.
Mijn moeder is een hele keurige dame, maar volgens mij vond ze onze redder in nood ook erg leuk.

Hij heeft me tijdens de rit naar de garage gevraagd of hij me mocht appen. Mijn moeder had uit zichzelf aangeboden om met mijn dochter bij de chauffeur in de sleepwagen te gaan zitten, ook zo verdacht.

Dus ging ik bij hem voor in zijn bus, achter de sleepwagen aan.

En die sleepwagen moest komen omdat hij nog een band van mij lek had gemaakt.
Volgens hem was dat ventiel niet goed, die heb ik nu dus ook nieuw.

Ik zit nu bij te komen op de bank.

Ter verduidelijking, ik wil geen relatie, hij ook niet.

Maar t is wel geniaal gedaan van hem. Ik moet hem toch maar eens gaan vragen of hij vaker zo vrouwen versiert.

Al vind ik het ook wel irritant dat iemand van 14 jaar jonger mij zo met mijn mond vol tanden heeft gezet.
Met mijn moeder en dochter in de buurt.

En dan gewoon mijn auto op laat halen door een sleepwagen.

Hij durft wel zeg.

ik denk wel dat ik met hem ga afspreken, als ik niet meer in de war ben.

Ik heb al gecheckt of hij me niet alleen als MILF ziet, ik heb nl geen zin om iemands object te worden.

Maar goed, ik kan dus iedereen die graag wil daten aanraden om pech langs de weg te krijgen.

Dit verwacht je toch niet?
wij slapen nooit.
Sofietje1983 schreef:
21-11-2018 20:33
Je valt in herhaling ;)
Maar ik me niet druk hoor, lijkt er eerder op of jij dat doet.
Leuk verhaal, of ik het geloof mwah. Mag toch?
Goh, misschien express? Scherp van je :roll:
Go your gang vrouw :bye:
Universeinmotion schreef:
21-11-2018 20:11
Zo kom je de winter nog eens door :yum: :cheers:
Hahahahahaha, ja idd, zo kom ik de donkere dagen wel door!
wij slapen nooit.
Universeinmotion schreef:
21-11-2018 20:56
Goh, misschien express? Scherp van je :roll:
Go your gang vrouw :bye:
Sofietje1983 schreef:
21-11-2018 07:27
Aha dus als je al 100 jaar op het forum zit kun je geen grote duim hebben?
En jij kent alle mannen? :rofl:

Je gaat voorbij aan het feit dat sommigen na al die jaren ook weleens/regelmatig privecontact ondertussen hebben met elkaar?

En daarnaast, als jij het een grote duimverhaal vindt, je vindt het kennelijk toch leuk leesvoer en reageert er net zo graag op ;-))
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
23-11-2018 20:42
Je gaat voorbij aan het feit dat sommigen na al die jaren ook weleens/regelmatig privecontact ondertussen hebben met elkaar?

En daarnaast, als jij het een grote duimverhaal vindt, je vindt het kennelijk toch leuk leesvoer en reageert er net zo graag op ;-))
:-D :-D :-D :lol: :lol: :lol: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
23-11-2018 20:42

Jahoor ik vind het idd leuk leesvoer. Staat toch los van het feit of ik het geloof of niet?
Sofietje1983 schreef:
23-11-2018 21:56
Jahoor ik vind het idd leuk leesvoer. Staat toch los van het feit of ik het geloof of niet?
Uiteraard. Waarom denk/vind je dat het uit de grote duim gezogen zou zijn dan? Je hoeft het idd niet te geloven, dat klopt.
wij slapen nooit.
Het komt op mij ongeloofwaardig over. Maar dat maakt helemaal niet uit verder.
Sofietje1983 schreef:
23-11-2018 22:11
Het komt op mij ongeloofwaardig over. Maar dat maakt helemaal niet uit verder.

Dat kan idd. Ergens wel jammer, dat van langdurige forummers hier ondertussen al soms wordt aangenomen dat het topic niet zou kloppen. Echt zonde.
wij slapen nooit.
Tja, waarom is dat zonde? Zou het verder allemaal niet zo groot maken. Ben benieuwd naar het volgende roze onderbroekenverhaal ;)
Waarom ik het zonde vind, is dat er ongeveer geen topic meer geopend kan worden ondertussen zonder dat er gewezen wordt op het hebben van een grote duim/verwijzing naar Noorwegen. Ongeacht bekende forummer of niet. Zonde dus als daar dan reacties op komen die insinueren dat het niet kan/niet klopt/niet geloofwaardig is. Hoezo niet, vraag ik mij dan weer af.
wij slapen nooit.
Nou dat doe ik verder nooit eigenlijk. Maar in dit topic wel. Laten we verder maar stoppen met het overnemen van het topic ;) we zijn het gewoon niet eens. Bedoel er verder niks naars mee hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven