Ik ben vreemdgegaan

24-12-2018 23:04 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee,

Ik ben een meid van 20 en ik ben vreemdgegaan. Het was een one time thing en het is de meest verschrikkelijke fout geweest van mijn leven. Ik heb drie jaar een relatie en we hebben lief en leed met elkaar gedeeld en zoveel moois maar ook minder Moois meegemaakt. Steunden elkaar altijd, konden zo goed lachen samen en hadden gewoon echt de perfecte relatie. Nu ben ik na een borrel, waarbij ik heel dronken ben geworden met een collega in bed beland. Ik liet hem bij me slapen op de bank omdat hij het ov hadbgemist. Ik had echt nooit de intentie of de gedachte dat ik vreemd zou gaan en iedereen om mij heen weet dat ik in de drie jaar nooit een misstap heb begaan of daar uberhaupt in geinteresseerd was. Ik was altijd zo trouw als een hond en ik snap niet dat dit heeft kunnen gebeuren. Ik ben helemaal kapot hiervan, ik vind het zo erg dat ik hem pijn heb gedaan. Ik kan mn hart wel uitkotsen. Ik walg van mezelf en ik zie het leven niet meer zitten. Hij walgt eveneens van mij en wilt me nooit meer zien.. hij vindt me een hoer. Ik heb zoveel spijt, voel me zo schuldig, ik heb hem nooit pijn willen doen en toch is het gebeurd. Ik heb wel nee gezegd voordat het gebeurde maar niet genoeg.. ik heb geen gevoelens voor mn collega, zie hem niet zitten en vind hem nieteens aantrekkelijk.. ik heb zelfs per direct ontslag genomen omdat ik het zo erg vind. Ik ben bereid om alles te doen om maar een kleine kans te krijgen om te laten zien dat ik te vertrouwen ben en dat hij de enige is.. ik wil hem niet kwijt.. maar het is aan hem. Het is nog maar drie dagen sinds dat hij het weet en sinds vandaag weet hij ook dat er seks was. Hij zegt nu dat het helemaal over is en hij me nooit meer hoeft te zien en allemaal andere pijnlijke maar begrijpelijke dingen.. zou dit nog kunnen veranderen of moet ik het accepteren?

Zijn er meer mensen die vreemdgegaan zijn en er samen met hun vriend(in) bovenop gekomen zijn? Please share your experiences..

En zo niet, hoe zijn jullie hier in hemelsnaam overheen gekomen? Ik kan niet meer en ik wil niet weer. Ik ben alles kwijt wat me lief was door een domme fout en ik weet nieteens wat me bezielde..

Please wees niet hard voor me, ik ben al heel hard voor mezelf en ik schaam me zo, voel me zo schuldig.. wil er ook bij zeggen dat het gelijk heb opgebiecht en drie dagen erna ook heb verteld over de seks die echt niks betekende en van korte duur was. Please help.

Dankjewel lieve mensen.
Of de seks nou kort was of niet, je hebt een ander geneukt. Dronkenschap vind ik een kutsmoes.
Ben je vreemdgegaan of misbruikt?

Als je stomdronken was en uit aardigheid iemand op je bank laat slapen die vervolgens op je duikt en je grenzen niet respecteerd!

Ik snap dat je vriend boos en geschrokken is maar ik vind dit echt echt heel smerig van je collega.

Was hij ook zo bezopen?
Wat erg dat je het hem hebt verteld, nu zit hij met de shit. Dat is misschien wel erger dan het vreemdgaan zelf.
iets met gat branden en blaren zitten
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
@trien 30,

Ik weet het niet.. ik wil niet de schuld op mijn collega afschuiven, het had nooit mogen gebeuren.. maar ik heb inderdaad nee gezegd. Misschien niet hard en vaak genoeg en misschien heb ik wel laten blijken dat ik het leuk vond. Maar in eerste instantie zei ik het wel.. maakt ook allemaal niet uit, either way, ik ben vreemdgegaan..
@cateautje,

Het liefst had ik het hem niet verteld maar een relatie is toch gebaseerd op eerlijkheid en vertrouwen? Dat laatste heb ik al geschonden maar ik kan hem niet zoiets achterhouden. Hij verdient de waarheid, of die leuk is of niet.. het is aan hem wat ik ermee doe en die keuze mag ik niet voor hem maken..
Je bent op je 17de aan een vaste relatie begonnen zo jong al... En minder moois??? Nu al gedoe? Op je 17de moet je je relatie zien als een aanvulling en niet als een basis. Pas als je de man vind waarmee je gaat samen wonen en aan kinderen begint kun je uitgaan van een relatie als basis. Voor die tijd is het uitproberen en spielerij, daar leer je van en kun je later je keuzes op maken.

Is je vriend zo onzeker dat hij je een 'hoer' vindt? Walgt van jou??? Heeft hij je al eens gevraagd hoe het nu met jou gaat? Zo ja, dan krijgt ie pluspunten, zo niet dan is hij toch niet van het 'lief en leed delen'. Het leven niet meer zien zitten omdat je in een wolk van geiligheid met een ander het bed in bent gedoken? Het hoeft niets te betekenen voor de relatie met jou en je vriend. Stel je niet zo aan en probeer het in perspectief te zien. Het is maar sex.
mokum75 wijzigde dit bericht op 24-12-2018 23:28
4.07% gewijzigd
Misschien was het niet alleen de ontrouw die hem doet walgen, maar ook hoe je je daarover uitspreekt. Ik weet niet of je tegen hem ook je dronkenschap erbij hebt gehaald maar dat is zo zwak. En je probeert verzachtende omstandigheden aan te voeren.
Als je ook maar het kleinste kansje wilt hebben, zou ik echt het boetekleed aantrekken. Geen gelul over drank of dat je "nee hebt gezegd of niet genoeg". Tenzij het echt tegen je zin was en je collega dit dondersgoed wist. Maar dan heb je een ander probleem en moet je naar de politie.
Natuurlijk had het niet moeten gebeuren, maar ik vind het echt heel triest dat je collega zo doorgepushed heeft. Zo respectloos, nee is gewoon nee.

De kans dat het met je ex-vriend goedkomt is niet zo groot ben ik bang. Heel veel sterkte :(
Tippiwan16 schreef:
24-12-2018 23:22
@trien 30,

Ik weet het niet.. ik wil niet de schuld op mijn collega afschuiven, het had nooit mogen gebeuren.. maar ik heb inderdaad nee gezegd. Misschien niet hard en vaak genoeg en misschien heb ik wel laten blijken dat ik het leuk vond. Maar in eerste instantie zei ik het wel.. maakt ook allemaal niet uit, either way, ik ben vreemdgegaan..
Heb je nou nee gezegd of laten blijken dat je het leuk vond? Want dat kan in mijn ogen niet samengaan.
Mokum75 schreef:
24-12-2018 23:26
Je bent op je 17de aan een vaste relatie begonnen zo jong al... En minder moois??? Nu al gedoe? Op je 17de moet je je relatie zien als een aanvulling en niet als een basis. Pas als je de man vind waarmee je gaat samen wonen en aan kinderen begint kun je uitgaan van een relatie als basis. Voor die tijd is het uitproberen en spielerij, daar leer je van en kun je later je keuzes op maken.

Is je vriend zo onzeker dat hij je een 'hoer' vindt? Walgt van jou??? Heeft hij je al eens gevraagd hoe het nu met jou gaat? Zo ja, dan krijgt ie pluspunten, zo niet dan is hij toch niet van het 'lief en leed delen'. Het leven niet meer zien zitten omdat je in een wolk van geiligheid met een ander het bed in bent gedoken? Stel je niet zo aan en probeer het in perspectief te zien. Het is maar sex.
Dank je, goed verwoord!!
En ik vind het verhaal van die collega ook schimmig, je zei dus nee?
Klinkt eerder als misbruik.
Ik vind het goed dat je ontslag hebt genomen.
Verder denk ik dat je als je het echt ziet als vreemgaan nu moet accepteren dat het is gebeurd.
Je bent maar een mens, mensen maken fouten.
Niemand verdient het om uitgescholden te worden voor hoer en ik denk dat er nog wel leukere opties zijn op relatiegebied voor je dan deze ex.
Kin omhoog, verder met je leven.
Er is niks mis met je.
Trien30 schreef:
24-12-2018 23:27
Natuurlijk had het niet moeten gebeuren, maar ik vind het echt heel triest dat je collega zo doorgepushed heeft. Zo respectloos, nee is gewoon nee.

De kans dat het met je ex-vriend goedkomt is niet zo groot ben ik bang. Heel veel sterkte :(
Mwah ze geeft ergens anders aan dat ze misschien ook wel heeft laten blijken dat ze het leuk vond. Komt op mij over alsof ze voor de beeldvorming doet alsof ze een beetje tegenstribbelde.
Tippiwan16 schreef:
24-12-2018 23:23
@cateautje,

Het liefst had ik het hem niet verteld maar een relatie is toch gebaseerd op eerlijkheid en vertrouwen? Dat laatste heb ik al geschonden maar ik kan hem niet zoiets achterhouden. Hij verdient de waarheid, of die leuk is of niet.. het is aan hem wat ik ermee doe en die keuze mag ik niet voor hem maken..
Nee, nu leg je het probleem bij hem. Als het een eenmalig ding was en je wilde echt verder met je vriend. Dan hou je het je hele leven voor jezelf, en dat is dan je straf voor het vreemdgaan. Zo blijft het nare gevoel alleen bij jou en niet bij hem.
essychan schreef:
24-12-2018 23:36
Nee, nu leg je het probleem bij hem. Als het een eenmalig ding was en je wilde echt verder met je vriend. Dan hou je het je hele leven voor jezelf, en dat is dan je straf voor het vreemdgaan. Zo blijft het nare gevoel alleen bij jou en niet bij hem.
Dat bedoel ik.
Ik vind het ook niet zo wereldschokkend. Wel oerstom, maar die dingen kunnen gebeuren, je leert ervan. Vind het wel goed dat je het verteld hebt. Kan je vriend ook mooi zijn ware aard etaleren, 'hoer' verdient bepaald geen schoonheidsprijs en als jij je hierom laat vallen dan was de relaasie niet zo sterk als je dacht. You live you learn.
Je grootste fout was niet vreemdgaan. Je grootste fout was om dit meteen op te biechten. Voor de rest kan ik me enige mate van boosheid bij je vriend wel voorstellen, maar om dan meteen je voor h**r uit te schelden is ook niet zo chique.

Verder ga je er achter komen dat de wereld gewoon doordraait en dat er na wat gedoe ook weer nieuwe leuke mensen in je leven komen.
Ik sta toch weer versteld van sommige reacties. Als het een man betreft die vreemd is gegaan, al dan niet in een dronken bui, wordt hij aan de hoogste boom opgeknoopt door heel Viva. Maar nee, als het en vrouw betreft die een slippertje maakt moet de man het maar pikken en is het zijn verlies als de relatie hierdoor ten einde komt.
In dit geval had to dr mond maar moeten houden en het “geheim” met zich meedragen?
Alsof zoiets niet uitkomt. :bonk:

Ik vind het niet meer dan logisch dat haar vriend het niet meer ziet zitten met haar.
Ja, van je fouten leer je idd. En daar zitten vaak gevolgen aan vast. Dit is er een van.
Chickeletta schreef:
24-12-2018 23:54
Ik sta toch weer versteld van sommige reacties. Als het een man betreft die vreemd is gegaan, al dan niet in een dronken bui, wordt hij aan de hoogste boom opgeknoopt door heel Viva. Maar nee, als het en vrouw betreft die een slippertje maakt moet de man het maar pikken en is het zijn verlies als de relatie hierdoor ten einde komt.
In dit geval had to dr mond maar moeten houden en het “geheim” met zich meedragen?
Never underestimate the power of denial.
Ik vind het niet meer dan logisch dat haar vriend het niet meer ziet zitten met haar.
Ja, van je fouten leer je idd. En daar zitten vaak gevolgen aan vast. Dit is er een van.
Dat is zijn goed recht. En op het moment dat dit speelt is het vast allemaal heel dramatisch en zo. Maar in een mensenleven zijn er echt wel ergere dingen dan een relatie die uit elkaar klapt als je 20 bent.
Chickeletta schreef:
24-12-2018 23:54

Eens.

Ovetiging vind ik het bijzonder dat je per direct je baan hebt opgezegd. En je inkomsten dan?
Kijk eens naar Ester Perel (bij zomergasten bv). relatiebreuken zijn niet voor niets breuken. Dan is er iets kapot. Je kunt wel een 2e keer opnieuw starten met dezelfde.

Dat is iets nieuws dan. En ja, het overkomt iedereen. Mij ook, ik heb mijn ex belazerd, en zij mij ook. Netjes dat je het opbiechtte. ach, niets menselijks is ons mensen vreemd.
Sja, dat is niet echt handig natuurlijk, maar ik denk dat hij nu ook even een andere meid wil neuken en wellicht als jij dan nog een relatie met hem wilt dat accepteren.

Klinkt gek, maar ik heb het eerder gezien. Gewoon een vrijbrief voor een keertje.
2guys
ouderen dating
keesje22 schreef:
25-12-2018 03:32
Sja, dat is niet echt handig natuurlijk, maar ik denk dat hij nu ook even een andere meid wil neuken en wellicht als jij dan nog een relatie met hem wilt dat accepteren.

Klinkt gek, maar ik heb het eerder gezien. Gewoon een vrijbrief voor een keertje.
Nja k zei tegen mijn ex ook op begin van daten toen we dus nog GEEN relatie hadden.
Toen ik mijn ex geneukt had dat hij ook wel een keer mocht met iemand..

Hij zei ik wil niet zo´n relatie het is toen goedgekomen..
Althans hij bleef jaloers etc.
Maar weet niet wat hij toen gedaan heeft. Of dat hij dat ook keer gedaan heeft geen idéé.

Maar niet iedereen zal hiermee akkoord gaan.
Want denkt dat elke vreemdganger hier wel mee zou instemmen zo van doe maar zolang je maar blijft.
Dus bij het eerste beetje dronken zijn duik je op een andere vent die toevallig in de buurt is?
Zou ik je dus ook nooit meer betrouwen.

En zonder vertrouwen geen relatie.

Ik hoop dat je in de heat of the moment nog een condoom in de buurt had?
Anders zou ik maar gelijk een SOA-test ondergaan.

En als je sindsdien nog iets gedaan hebt met je ex zou ik hem hetzelfde aanraden.

Les geleerd voor tijdens volgende relaties:
Geen andere mannen op je sofa.
En al helemaal niet als je dronken bent.
Trien30 schreef:
24-12-2018 23:18
Ben je vreemdgegaan of misbruikt?

Als je stomdronken was en uit aardigheid iemand op je bank laat slapen die vervolgens op je duikt en je grenzen niet respecteerd!

Ik snap dat je vriend boos en geschrokken is maar ik vind dit echt echt heel smerig van je collega.

Was hij ook zo bezopen?
Wat een bizarre reactie. Dit is zo’n typische misplaatste #metoo reactie.
TO is de dader en geen slachtoffer. Praat dat kind niet iets aan wat niet gebeurd is. Ze is gewoon zelf dom geweest. Belachelijk om de schuld te geven aan de collega. Absurd gewoon. Wat doe je iemand aan met deze valse beschuldigen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven