Ik ben zo dom geweest ... en voel mij nu zo rot !!!

04-06-2008 12:49 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb even getwijfeld of ik dit onderwerp wel op dit forum moet zetten omdat ik bijna al zeker weet dat ik harde reacties kan verwachten. Laat ik voorop stellen dat ik heel goed weet dat ik fout, hartstikke fout ben geweest... ik wil jullie dan ook vragen om met adviezen te komen en niet met harde reacties als tja is je eigen schuld, je bent zelf zo dom geweest etc... Ik weet namelijk hoe fout ik ben geweest maar zit nu enorm met mezelf en de situatie in de knoop....

Ik zal bij het begin beginnen.. ik heb een hele leuke man ontmoet via internet (dacht zelf dat ik dat nooit zou doen maar dat terzijde), binnen een week van bellen, smsen en heel veel kletsen hebben we afgesproken. Het was echt een super avond. Hij kwam mij halen met bloemen en na afloop waren we allebei in de zevende hemel... daarna hebben we het er zelfs nog over gehad dat we eigenlijk niet in liefde op het eerste gezicht geloofden maar dat dit toch echt wel heel erg raar maar zo super goed voelde na zo'n korte tijd. Ik zou t weekend gaan kamperen en heb hem in een opwelling meegevraagd. Was echt super gezellig.. helemaal top... maar nu komt t. Ik ben zo ongelooflijk onzeker dat ik toen hij ging douchen in zijn telefoon heb gekeken... Ik weet dat ik dit noooooooooooooooooooooooit had moeten doen en het moment dat ik het deed dacht ik meteen waar ben je in hemelsnaam mee bezig.... dus ook meteen telefoon weer weggeled. Uiteindelijk is hij daar achter gekomen.... Maandag, en dinsdag hebben wij elkaar hierover alleen via de telefoon gesproken. Hij zei dat ie nog steeds heel gek op mij is maar dat ie denkt dat ie hiermee niet verder wil omdat het hem heel veel heeft gedaan dat hele voorval met de telefoon. Gisteren is ie bij mij geweest omdat ik onder 4 ogen wilde praten.. Ik heb alleen maar gehuild en hem verteld dat ik er zo ontzettend spijt van had en aan hem gevraagd of hij het nog een kans wil geven. Hij weet t niet zegt ie.... Hij zegt nog steeds heel veel voor mij te voelen en het daarom heel moeilijk te vinden allemaal... hij wil even rust, tijd om na te denken.... ik mag hem wel bellen, hebben we afgesproken, we houden contact. Ik ga a.s. dinsdag op vakantie en dat vind ik zo moeilijk. Ik weet niet met deze hele situatie om te gaan. Het liefst wil ik dat ie vandaag zegt ok schat we gaan gewoon samen verder... maar ik weet dat ik geduld moet hebben. Punt is dus hij is nog gek op mij en voelt nog veel voor mij, ik ook voor hem. Hij wil rust... nadenken. Wat ik ook echt logisch vind maar ik kan er neit mee omgaan.... Eerst dagelijks heel veel telefoontjes/smsjes en nu niets.....

Ik zou heel graag advies van jullie willen over deze situatie en hoe ik mij nu het best op kan stellen....
Alle reacties Link kopieren
hehehe... kijken of er geheime briefjes in zijn jaszakken of broekzakken zitten... kassabonnetjes natrekken... ruiken aan zijn kleren....

Ze zeggen: de waarheid komt altijd boven tafel. En daar ben ik het tot nu toe altijd mee eens geweest. Dus voor de waarheid hoef je niet te gaan snuffelen ;) Je kunt hooguit eens onder de tafel gaan kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven