Ik blijk zijn minnares te zijn....!

20-01-2010 12:59 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dit shokking nieuws even delen. Weet geen eens, wat ik nu voel. Verbijstering komt het dichtstbij denk ik.

Enkele uren gelden kreeg ik een telefoontje van een vrouw, met de vraag of ik een relatie had met 'die en die'. Vreemd, wie was zij?

Zij blijkt dus al 3 jaar met hem samen te wonen!

Ik ga al bijna een jaar met hem, dus mijn mond viel open.

Hij slaapt hier regelmatig, we doen samen leuke dingen, zijn op vakantie geweest. En ze wonen notabene in dezelfde stad!

We bellen veel met elkaar, niks wees erop dat hij een vriendin had.

Na een lang gesprek met haar, hoorde ik, dat hun al heel lang langs elkaar heen leven, en bij elkaar blijven om de financiën.

En dat ze vermoedens had, dat hij met anderen seks had, maar ze had nooit verwacht, dat hij er een relatie op na hield.

Dit is echt wel het laatste, wat ik een andere vrouw aan wil doen. Was blij dat ze dat begreep, en ze gaf ook aan, dat hij fout zat.

We zijn nu een paar uur verder, hij heeft ons beiden telefonisch gesproken. En weet dat we elkaar hebben gesproken.

Hij wil vanavond met mij praten, maar heeft dat zin? Waarom zou ik mijn tijd steken in een aardsleugenaar! Wat vinden jullie?
.
quote:fiepje schreef op 20 januari 2010 @ 14:53:

[...]

Misschien ontdekte TO vandaag niet alleen dat haar vriend nog een relatie heeft, maar ook dat haar vriend haar oud-collega is.

Hahahahaha,

Ik ontdekte vandaag ineens dat mijn vriend donker is,

Ben ontzettend kwaad, hij had het moeten vertellen!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
.
quote:diaantje1971 schreef op 20 januari 2010 @ 14:55:

[...]

Hahahahaha,

Ik ontdekte vandaag ineens dat mijn vriend donker is,

Ben ontzettend kwaad, hij had het moeten vertellen!Je zal toch racistisch zijn en blind.
quote:fiepje schreef op 20 januari 2010 @ 14:57:

[...]

Je zal toch racistisch zijn en blind. Ja als je dat zou zijn heb je een groot probleem.
quote:diaantje1971 schreef op 20 januari 2010 @ 14:58:

[...]

Ja als je dat zou zijn heb je een groot probleem.Of hij, want laat hem maar uitleggen waarom hij dat nooit verteld heeft aan je!
Het lijkt erop dat jij dacht dat ze helemaal uit elkaar waren, dat jouw vriend je dat tenminste had voorgespiegeld, maar dat er volgens haar, naast het financiele aspect, nog wel degelijk sprake is van een soort van relatie (met sex).
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 14:59:

[...]

Of hij, want laat hem maar uitleggen waarom hij dat nooit verteld heeft aan je! Hahahah , ja
Niet te veel verhalen verdraaien, Noa. Op een gegeven moment komen leugens wel uit. Je vriend kan er over meepraten.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Ik ga toch vaker op vergrootglaasjes klikken... thanxxx voor de tip Bubbles

Om on-topic te blijven: ik zou vanavond gewoon met hem gaan praten.
Mn mam zei altijd, al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel!
Gaat TO hier nog even op reageren?
Hoe dan ook, deze man lijkt me sowieso niet de 'catch van het jaar'..

Een ex-vrouw, drie kinderen, daarna samenwonen met een andere vriendin, dan weer halfgebakken uit elkaar en meteen met jou door, deze man kan blijkbaar niet alleen zijn, kan beter een electrische deken kopen denk ik, stukken makkelijker.
quote:singalala schreef op 20 januari 2010 @ 14:51:

Ik ben geen achterdochtig persoon, maar ken niet zo heel veel mannen met 3 kinderen die een geregistreerd partnerschap met een vrouw met 3 kids aangaat... waarvan de relatie uitgaat maar er nog wel financiële problemen af te wikkelen zijn...Precies! Ik ken ze ook niet...
En dit was gelijk het einde van dit topic? Jammer dat TO niet meer reageert.
Niet zo snel, zeg!

Een uur geleden deed ze dat nog wel! Ze is ook druk met advies inwinnen van andere kanten dan dit forum en misschien gewoon dr werk of andere dingen
quote:badmeester schreef op 20 januari 2010 @ 14:03:

Ik denk dat deze relatie na vanavond niet over is maar dat is gevoelsmatig.Dat idee krijg ik nu ook.
hmzzz verassende wending na even onder het vergrootglaasje gekeken te hebben.
vage historie
Heb ook net haar andere topic gelezen... Snap alleen niet wat ze met dit topic dan wilt bereiken??
Noa ga je nog reageren of ben je druk aan het mailen/bellen ed.?
ze zoekt naar de *oops* knop
Maar het is balen hoor, als je een topic opent en mensen gaan op het vergrootglaasje kijken.

Ik had het een keer met een topic over mn zoon, hij had wat uitgevreten en ik zei in mn topic dat hij zo'n schatje was. Toen was er ook 1 bijdehandje die via vergrootglaasje een eerder topic vond waarin hij ook al wat had uitgevreten... weg was het beeld dat ik probeerde te scheppen

Alleen ben ik wel blijven reageren, dat is het verschil.
Wat een deceptie weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar waarom doet TO dit?

Ik denk dat ze ons wat uitleg verschuldigd is ipv haar vriend aan haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven