Ik blijk zijn minnares te zijn....!

20-01-2010 12:59 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dit shokking nieuws even delen. Weet geen eens, wat ik nu voel. Verbijstering komt het dichtstbij denk ik.

Enkele uren gelden kreeg ik een telefoontje van een vrouw, met de vraag of ik een relatie had met 'die en die'. Vreemd, wie was zij?

Zij blijkt dus al 3 jaar met hem samen te wonen!

Ik ga al bijna een jaar met hem, dus mijn mond viel open.

Hij slaapt hier regelmatig, we doen samen leuke dingen, zijn op vakantie geweest. En ze wonen notabene in dezelfde stad!

We bellen veel met elkaar, niks wees erop dat hij een vriendin had.

Na een lang gesprek met haar, hoorde ik, dat hun al heel lang langs elkaar heen leven, en bij elkaar blijven om de financiën.

En dat ze vermoedens had, dat hij met anderen seks had, maar ze had nooit verwacht, dat hij er een relatie op na hield.

Dit is echt wel het laatste, wat ik een andere vrouw aan wil doen. Was blij dat ze dat begreep, en ze gaf ook aan, dat hij fout zat.

We zijn nu een paar uur verder, hij heeft ons beiden telefonisch gesproken. En weet dat we elkaar hebben gesproken.

Hij wil vanavond met mij praten, maar heeft dat zin? Waarom zou ik mijn tijd steken in een aardsleugenaar! Wat vinden jullie?
aandacht?
Misschien is Noa druk met andere dingen bezig en is het inderdaad puur toeval?

Bedoel je bent onschuldig tot je schuldig bevonden bent.

Ik wil niet zeggen dat ik het weet, misschien reageer ik nu als een dom naief tutholaatje, En denken jullie komt er weer zo ene:p!!!

Maar wie weet is het inderdaad toeval! Ik bedoel ik had altijd een hekel aan tekenen en al helemaal aan de docent, en ik was zo blij dat ik even een week niet die kerel had, maar vervolgens kom ik hem ergens op een piepklein vliegveldje in belgie tegen, in dezelfde rij voor hetzelfde vliegtuig:s!!
quote:dangeensuus schreef op 20 januari 2010 @ 16:43:

aandacht?Dan moet ik vasstellen dat Noa niet erg vindingrijk is. Je kan toch wel twee verschillende verhaaltjes bedenken.
ik heb niet alle postings gelezen, maar ik zou zeker het gesprek met hem aangaan en hem het voordeel van de twijfel gunnen.

hoe kan hij samenwonen met een vrouw in 2 woningen? is zij niet gewoon een jaloerse ex?

en hoezo om financiële redenen bij elkaar blijven? hebben zij samen een huis gekocht of 2 huizen ??? ze zijn toch niet getrouwd?

vreemd verhaal, maar houd rekening met de verzinsels van een jaoloerse ex.

maar ja, aan de andere kant, als hij in de tijd dat jullie een relatie hebben ook nog sex met haar heeft gehad dan zou dat voor mij onvergeeflijk zijn en zou mijn vertrouwen in hem voorgoed weg zijn.
@raiden, off topic, ik had dat ooit eens met een werkgever, in het vliegtuig naar de US...en dan moet je nog negen uur vliegen.

weer ontopic, ik hoop dat Noa nog reageert, we zien het wel
oeps... nu wel gelezen.
Ze zegt dat het toeval is.

Ik ga daar verder niet aan twijfelen, ik ken haar namelijk niet en ga er van uit dat het waar is wat ze zegt.

Noa, natuurlijk ga je dat persoonlijke gesprek aan met die man en laat je je alles haarfijn uitleggen.

Roep niet te hard 'nooit' en 'oprotten' en zo. Laat alles eerst eens op je inwerken en neem niet meteen beslissingen die je hele leven op z'n kop zetten.

Het definitief uitmaken kan over een paar dagen ook nog wel.

Eerst maar eens praten en bekijken wat je dan voelt en vindt.
Bij nader inzien was dit toch een beetje flauw van me, dus ik haal het weg.
Heb ook net het andere topic gelezen. Geloof er geen donder meer van dit topic. Zou wel heeeeeeeeel toevallig zijn allemaal
Maar wel raar dat iemand de moeite neemt om een topic te openen en hier een heel verhaal gaat zitten ophangen. Snap ik niet.

*schud met hoofd*
Toeval? Het verhaal is precies hetzelfde als dit verhaal. Alleen hier heeft ze net pas gehoord dat ze de minnares is, en in het andere verhaal weet ze het al langer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maar vooral: waar is TO dan nu?

Sinds er getwijfeld wordt, is ze hier niet meer gezien.

er zijn hier mensen 7 bladzijden lang serieuze adviezen aan het geven, en dan verdwijnt iemand ineens. Jammer.
anoniem_95816 wijzigde dit bericht op 20-01-2010 17:46
Reden: aanvulling
% gewijzigd
.
apart, heel apart
@ Bianca:Sommige mensen hebben gewoon een scherp geheugen en hebben het vergrootglaasje niet nodig.

En vaak geft eerdere informatie net een stukje extra achtergrond waardoor je juist meer aan adviezen hebt dan wanneer deze gebaseerd zijn of slechts een klein deel van het hele verhaal.

Dat kan balen zijn omdat het confronterend, is, maar als iedereen zo verstandig is als jij, wel nadenkt over de opmerkingen, netjes blijft reageren en meeneemt wat hij/zij relevant acht, en laat afglijden wat niet relevant is, dan denk ik dat je uiteindelijk er meer baat dan last van hebt.
Noa, ga iig het gesprek aan.

Het kán heel goed zijn dat de familie en vrienden van de hele situatie afgeweten hebben en hun mond hebben gehouden en mooi weer spelen.

Stel hij heeft vanavond een plousible verhaal, dan lijkt het mij heel moeilijk om hem nu wel te vertrouwen. Althans in hoeverre weet je nou wanneer hij wel of niet de waarheid spreekt?
Ik gok dat Noa het al eerder wist, iig sinds de 12e, en het in plaats van 'een' vriend, haar vriend was. Toen heeft ze over de financiele situatie willen praten en nu wil ze misschien toch wat persoonlijke steun. En omdat ze in het andere topic al schreef dat het zomaar een vriend was, dacht ze dat ze daar het hele verhaal niet meer uit de doeken kon doen, en opende ze een nieuw topic, dat nèt iets meer reacties zou oproepen als het pas nèt gebeurd zou zijn. En dat ze misschien al lang met hem gepraat en gepraat heeft, maar onze mening wil horen.

Een beetje dom, maar misschien dus niet helemaal verzonnen.
Wat mij opvalt is dat ze in andere topics en in het eerste bericht gewoon netjes "mijn" gebruikt ("mijn mond" etc) en later in dit topic ineens over gaat op "me" ("me vriend").

Zouden de latere berichten van TO wel van TO komen? Of zeg ik nu iets heel raars?
Dat is idd raar, het wordt steeds vreemder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het houdt ons allemaal in spanning .

Het zou overigens wel toevallig zijn, maar niet uitgesloten dat ze een vriend heeft met eenzelfde probleem.
Zullen we morgen even afwachten? Wellicht dat TO dan met een goede verklaring komt
Ik lees in dat andere topic niet dat 'de vriend' ook drie kinderen heeft, of lees ik daar dan overheen? En zowel geregistreerd partnerschap als 3 kinderen komen veel voor, dus het kan best beide waar zijn. En zelfs als het wel haar eigen vriend was, hoeft dit topic nog niet nep te zijn. Ja, ook ik ga liever uit van de oprechtheid van mensen, zeker als ze de moeite hebben genomen zo veel te reageren... Ik ga er dus van uit dat TO druk is met mensen bellen, voorbereiden op een gesprek, en het daadwerkelijk voeren van het gesprek.

Oh, en dat je schrijffouten maakt als je over je toeren bent, vind ik ook niet vreemd. Even afwachten dus...
...
Noa, hoe is het met je?
Misschien stom, maar mijn vader had vroeger naast mijn moeder ook vriendinnen en die kwamen 's avonds bij ons over de vloer als mijn moeder was werken en ik kan me niet herinneren ooit iets tegen hen gezegd te hebben over mijn moeder. Ging er wel vanuit denk ik dat ze wisten dat mijn vader getrouwd was. Oma wist er ook vanaf, want daar kwamen de brieven aan. Het lijkt me allemaal niet, maar het kan...

Geregistreerd partnerschap vind ik niet zo raar, ik ken wel meer mensen die in hun tweede relatie (beiden met kinderen uit eerdere relaties) geregistreerd partnerschap zijn aangegaan, vanwege de koop van een huis.
quote:vlammetje schreef op 20 januari 2010 @ 21:57:Oh, en dat je schrijffouten maakt als je over je toeren bent, vind ik ook niet vreemd. Even afwachten dus...

Hmmm daar heb jij dan weer een punt inderdaad. Het viel me gewoon op, net alsof iemand anders de teksten nu hier plaatste...

Maar we wachten af....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven