Ik heb aangifte gedaan tegen mijn man.

13-12-2008 23:40 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is de bom gebarsten, ik ben jaren getrouwd met een narcist. Het zijn slopende zware jaren geweest. Er is altijd wel wat met hem, hij word boos om de meest idiote dingen. Geestelijk werd ik mishandeld door hem, want liefde en genegenheid kwam er nooit van zijn kant. Hij heeft mij in die jaren (6 jaar) nooit lichamelijk mishandeld. Maar vandaag was dus de dag, dat hij me echt in elkaar heeft geslagen. Wij zijn een paar dagen weg geweest met de kinderen in een huisje. Donderdag avond, de dag voor we daar zouden vertrekken, was meneer geirriteerd. Ik deed niet snel genoeg de tv uit omdat hij me dat vroeg. dat is al reden voor hem om boos te zijn.Maar goed dit karaktertrekje hoort bij hem(narcist) boos worden om niets. Ik was toen naar bed gegaan. Ik was blij dat we de volgende dag naar huis zouden gaan. Volgende ochtend was meneer duidelijk heel boos, hij kwam niet ontbijten. Hij liep naar buiten om te roken. Na het ontbijt begon ik op te ruimen en de kinderen aan te kleden. meneer kwam woest de kamer binnen, en schreeuwde tegen mij, waarom ik zijn auto had bekrast?? Ik keek heel verbaast en wist niet waar hij het over had. Hij bleef schreeuwen dat ik een duivel was en dat ik niet lager had kunnen zinken. Ik wist nog steeds niet waar hij het over had. Maar goed, na heel duidelijk te hebben gemaakt dat ik zijn auto niet heb aangeraakt, en dat hij maar moet gaan uitzoeken hoe die krassen op zijn auto komen. Bleef hij erbij dat ik dat heb gedaan. Ik was echt woest, want deze idioot heeft mij vaker vals beschuldigd. Ik pakte mijn spullen bij elkaar en de kinderen en ben in de auto gestapt. De hele weg naar huis geen woord tegen hem gezegd. Eenmaal thuis en uitgestapt zag ik pas de krassen waar hij het over had. het waren diepe krassen op de autokap.

Later begon hij er weer over en begon mij weer te beschuldigen. Ik was hem zo zat dat ik echt tekeer ging en mijn opgekropte woede echt heb geuit. Hij begon te dreigen en ging maar door, hij ging door het lint en begon op me in te slaan echt met vuisten. Overal bloed, ik lag op de grond en hij trapte keihard. Geen genade, ik smeekte hem op te houden hij hield niet op, hij bleef maar door gaan. Toen hij eenmaal stopte pakte ik de telefoon en belde 112, hij liep naar de deur en zei dat hij zichzelf zou gaan aangeven. Ze hebben hem uiteindelijk opgepakt.

Ik ben zo bang geworden, de recherche is geweest en heeft foto's van mijn verwondingen gemaakt. Die vertelde mij dat hij na verhoor weer naar huis gaat. en dat hij er waarschijnlijk met een voorwaardelijke straf vanaf komt omdat dit de 1e keer is dat hij zoiets doet. Wie heeft dit ook weleens meegemaakt en komt hij er echt zo makkelijk vanaf. ik ben zo in de war en zo verdrietig. Ik wil hem uit mijn leven, ik ben zo bang dat hij straks nadat verhoor gewoon voor de deur staat. Hoe kom ik van zo'n monster af?? Ik zoek vrouwen die hetzelfde hebben mee gemaakt of ook in een relatie zitten met een narcist.
Jeetje wat vreselijk voor je!

Knap zeg dat je zo dapper en sterk was om 112 te bellen!

Maar als ik je verhaal goed lees, ben je nu samen de kinderen gewoon thuis. Heb je geen mogelijkheid om ergens anders heen te gaan met de kinderen?

Hoe zie jij nu de toekomst?

Sterkte!
Er is een topic over narcisten.
irma, ik heb geen ervaring met aangifte doen maar wel met een vriend die mij sloeg (tijdens en net na de relatie). Ik ben na de laatste keer weggegaan en heb geen nacht meer met hem in 1 huis geslapen. Ik snap dat dat met kinderen lastiger is, maar heb je niet ergens waar je in ieder geval voor de eerste dagen heen kan? Je ouders of zo? Hebben de kinderen dit hele voorval meegekregen? Het is nu zaak te zorgen dat dit niet verder escaleert, niet alleen voor jezelf maar ook voor hen!!

En zsm een echtscheiding in gang zetten is waarschijnlijk ook geen slecht idee.... je bent blijkbaar om allerlei redenen lang genoeg bij hem gebleven, maar ik hoop dat dit reden genoeg is om nu echt weg te gaan, want dit klinkt niet als een fijne relatie...
Ik ben nu alleen met de kinderen, mijn ouders en familie wonen ver bij mij vandaan. Ik kan daar helaas niet naartoe. Ik heb mijn broer opgebeld en verteld wat er hier gaande is. De politie heeft mij gebeld en verteld dat hij voor maandagochtend niet vrij komt. Ik was al een echtscheidingsprocedure begonnen, die heb ik stop gezet, omdat we het weer zouden proberen. Maandag bel ik de advocaat om de de scheiding weer op te pakken. En het maatschappelijk werk. Ik ben zo in de war, alleen 1 ding is zeker hij moet uit mijn leven.
Irma, mag ik allereerst even zeggen dat ik je heel sterk vindt!

Je handelt in ieder geval wel zo!

Wel een "fijn" gegeven dat je man niet voor maandagochtend wordt vrijgelaten! Hebben jij en je kinderen even rust.

Hoe is het met je kinderen? Hebben die het allemaal zien gebeuren? Ze zullen het inmiddels wel hebben opgemerkt door je verwondingen!

Verstandige keuze om de scheiding weer in gang te zetten! Heel goed dat je voor jezelf kiest en voor je kinderen. Hoe moeilijk het ook zal zijn!

Evenals het maatschappelijk werk, voor jouw en je kinderen!

Hoe reageerde je broer? Woont die wel iets dichterbij?
Mijn kinderen hebben er niet veel van mee gekregen. mijn dochter van 4 was aan het spelen in haar kamer. En mijn zoontje die sliep. Maar mijn dochter kwam wel op het geschreeuw af en ze was heel erg geschrokken van het bloed op mijn gezicht. Mijn broer woont ook niet in de buurt maar hij komt maandag naar mij toe, voor het geval dat monster voor de deur staat.

Zet die scheiding door, geef je kinderen het goede voorbeeld!

Laat je kinderen nooit meer kunnen zien dat hun moeder wordt geslagen(is worden geslagen)

Als dat geen optie is om de sloten van je huis te vervangen zodat hij niet meer binnen kan komen, pak dan je kinderen en het hoogstnodige van jullie spullen en ga naar een blijf-van-mijn-lijf-huis.

Alles beter dan een herhaling van het gebeurde! (f)
Ja, dat vind ik echt.
Ik zou toch proberen voor jezelf en de kinderen iets te regelen voor het geval dat Irma. Kun je ook niet naar je broer toe?

Je kunt in ieder geval maandag je man laten weten dat je verwacht dat hij elders voor een onderkomen zorgt, mocht hij dat gewoon niet doen dan kun je in ieder geval zelf ergens heen. En zorg dat maandag je kinderen uit de buurt zijn voor het geval de gesprekken met je man weer escaleren, want dat moet je eerste prio zijn: zorgen dat je kinderen hier zo min mogelijk van meekrijgen.
Ik heb geen ervaring met een narcist

Maar wens je wel heel veel sterkte
quote:mika65 schreef op 14 december 2008 @ 00:02:

Ik heb geen ervaring met een narcist

Maar wens je wel heel veel sterkte Hij staat hier niet ingeschreven bij mij, de sleutel is door de politie afgepakt van hem. Hij mag hier dus absoluut niet naar binnen. Mijn broer komt hier bij mij logeren voor het geval hij toch hier naar toe komt voor zijn spullen, dan kan mijn broer die hem geven. Ik kan niet zomaar weg hier, ik werk, mijn dochter moet naar school. Dit is mijn huis en hij moet opdonderen.
Fijn dat je broer je steunt.

Zorg inderdaad, zoals hier al werd gezegd, voor een oplossing. Wanneer hij onverhoopt weigert weg te gaan, dat jij met de kids ergens heen kan gaan.

Zodat er geen enkele mogelijkheid bestaat voor herhaling! Voor jezelf en voor de kinderen......

Ga morgen wat leuks doen samen met de kinderen als je daartoe in staat bent! Even de gedachten ergens anders!
Hij staat hier niet ingeschreven bij mij, de sleutel is door de politie afgepakt van hem. Hij mag hier dus absoluut niet naar binnen. Mijn broer komt hier bij mij logeren voor het geval hij toch hier naar toe komt voor zijn spullen, dan kan mijn broer die hem geven. Ik kan niet zomaar weg hier, ik werk, mijn dochter moet naar school. Dit is mijn huis en hij moet opdonderen.[/quote]
Jeetje Irma, wat een afschuwelijke ervaring!!

Ook mijn eerste reactie is: wégwezen daar! Zorg dat je een veilig, onbekend onderkomen vindt voor jou en je kinderen. Je kunt er de donder op zeggen dat zodra hij vrijgelaten wordt maandag hij direct naar jullie huis komt. Het is immers ook zíjn huis. Waar zou hij anders naar toe moeten (zal hij denken)?

Echt hoor, zorg als de wiedeweerga dat je nog voor maandag een veilig onderkomen vindt en handel vanuit die plek de verdere zaken af.

Heel veel sterkte!

Liefs,

Yayaatje
Dapper dat je in actie komt en hulp zoekt....doen hoor, maandag!!! Goed voor jezelf en voor je kinderen!

Mijn pa was zo'n man ( narcist weet ik nog niet maar).....vandaar dat ik zo met je meeleef.

Heel veel sterkte....je bent sterker dan je denkt!!!

Huh, je bent getrouwd maar je staat niet samen op hetzelfde adres ingeschreven?

Verder: sterkte! Ik hoop dat je deze kracht blijft vasthouden en die man snel uit je leven verdwijnt.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hoezo staat hij niet bij je ingeschreven ? Waren jullie al uit elkaar en had jij een eigen huis ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh, ik lees net je laatste posting waarin je aangeeft dat hij niet op jouw adres staat ingeschreven en dat hij geen sleutel meer heeft. Goed ook, dat je broer vanaf maandag komt logeren.

Ik weet hoe het voelt: het gevoel hebben niet weg te kunnen omwille van je werk, school van de kinderen etc. Maar uiteindelijk, als het écht nodig is, is overal wel een mouw aan te passen. Al is het maar tijdelijk...

Nogmaals veel sterkte!
Dat scheelt al een hele hoop Irma, dat het jouw huis is en hij er niet ingeschreven staat. Verder vind ik de tip van winkelmandje een goede. Wat leuks doen met je kinderen kan je wellicht even wat afleiding geven, want de hele tijd hier over malen doet je ook geen goed.... Als de kinderen slapen kun je dan wel weer met je broer bespreken hoe nu verder
quote:irma77 schreef op 14 december 2008 @ 00:05:

[...]

Hij staat hier niet ingeschreven bij mij, de sleutel is door de politie afgepakt van hem. Hij mag hier dus absoluut niet naar binnen. Mijn broer komt hier bij mij logeren voor het geval hij toch hier naar toe komt voor zijn spullen, dan kan mijn broer die hem geven. Ik kan niet zomaar weg hier, ik werk, mijn dochter moet naar school. Dit is mijn huis en hij moet opdonderen.

Dan moet je maandag ook gelijk de sloten laten veranderen! Goede extra sloten erop zetten!

Hij staat niet ingeschreven bij jou, is hij wel de vader van jullie kinderen?
dat neem ik aan winkelmandje, 6 jaar een relatie en de oudste is 4, anders is de situatie wel héél bijzonder
quote:yayaatje schreef op 14 december 2008 @ 00:08:

het gevoel hebben niet weg te kunnen omwille van je werk, school van de kinderen etc. Maar uiteindelijk, als het écht nodig is, is overal wel een mouw aan te passen. Al is het maar tijdelijk...

Nogmaals veel sterkte!Precies...jij kent je man.....kun je hem inschatten? Moet je weg? Denk je?
quote:Lika schreef op 14 december 2008 @ 00:11:

dat neem ik aan winkelmandje, 6 jaar een relatie en de oudste is 4, anders is de situatie wel héél bijzonder Dat maakt hier niets uit....kinderen krijgen erg veel mee.
Heb je met de politie een 'afspraak op lokatie' gemaakt? Dat is een afspraak waarbij de politie extra alert (en snel!) reageert bij een melding die afkomstig is van jouw adres.

Verder klopt het wel wat de politie jou verteld heeft, als hij een 'first offender' is (iemand die voor het eerst de fout in gaat) krijgt 'ie waarschijnlijk een voorwaardelijke straf. Is ook een beetje afhankelijk van het letsel wat 'ie jou heeft toegebracht, maar dat is volgens mij niet langdurig/blijvend, geloof ik? Heel cru voor jou, maar zo werkt het in Nederland...

Sterkte de komende tijd, het zal geen makkelijke tijd worden. Maar je weet waarvoor je het doet, vergeet dat niet he...
Wij waren uit elkaar, ik was bij hem weg gegaan, de scheiding in gang gezet. Toen we uit elkaar waren ging het goed, we zagen elkaar niet vaak, en die keren dat we elkaar zagen was het prima. Van daaruit hadden we besloten het nog een keer te proberen, maar we zouden het 6 maanden aan kijken. Hij zou zich niet bij mij inschrijven, zijn eigen huis zou hij aanhouden. Uiteindelijk heeft hij de huur van zijn eigen huis opgezegd en heeft zich ingeschreven bij zijn ouders. Ik was al serieuze stappen aan het nemen, en ik hield er rekening mee dat het niet zou gaan. En mijn vermoeden werd werkelijkheid. Als hij hier ingeschreven stond dan mag ik hem de toegang niet weigeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven