ik hou gewoon van je

29-10-2011 09:39 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
geen problemen hier, ik wou dit gewoon even delen.

Komt manlief gisteravond thuis na een dag hard werken, zegt ie het volgende tegen mij: "liefje zie je er weer mooi uit vandaag" (zegt hij wel vaker dus op zich niet zo'n verassing) waarop ik zeg: "jij bent niet wijs, ik heb mijn haar niet gewassen vandaag, en ik heb het idee dat mijn make-up ook niet meer zo zit als het hoort."

Waar op hij zegt:"Liefie, ik kan me nog herinneren dat ik ooit eens heb beloofd van je te houden in goede en in slechte tijden, dus of jij nou je haar hebt gewassen of niet ik vindt jou mooi en lief en ik hou van je"

Vooral dat laatste vond ik gewoon heel erg lief.

Dus mijn vraag wanner zei jouw Man/vriend/vrouw/vriendin onverwachts iets erg liefs tegen je, en wat was het?
*puke*
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Hahaha, twee weken geleden. Ik wil heel graag huisdieren en dat weet hij, maar we zijn er nog niet aan toe gekomen om ons daar in te verdiepen. Nu wil ik ook graag kinderen, maar daar zijn we nog helemaaaaal niet aan toe .

Ik had een baalavond, dus was chagrijnig. Opeens zegt hij: 'Liefje, niet meer sippen, ik houd van je en ik wil graag kleine konijntjes met jou...'

Hij zei dat zo lief! En zo serieus, waarna we dus allebei de slappe lach kregen.
quote:Cameron10 schreef op 29 oktober 2011 @ 09:42:

*puke*

Dat is dus de reden dat jij single bent.

Mijn man kan ook van die leuke dingen zeggen, is gewoon fijn.
quote:Gamina schreef op 29 oktober 2011 @ 09:39:

geen problemen hier, ik wou dit gewoon even delen.

Komt manlief gisteravond thuis na een dag hard werken, zegt ie het volgende tegen mij: "liefje zie je er weer mooi uit vandaag" (zegt hij wel vaker dus op zich niet zo'n verassing) waarop ik zeg: "jij bent niet wijs, ik heb mijn haar niet gewassen vandaag, en ik heb het idee dat mijn make-up ook niet meer zo zit als het hoort."

Waar op hij zegt:"Liefie, ik kan me nog herinneren dat ik ooit eens heb beloofd van je te houden in goede en in slechte tijden, dus of jij nou je haar hebt gewassen of niet ik vindt jou mooi en lief en ik hou van je"

Vooral dat laatste vond ik gewoon heel erg lief.

Dus mijn vraag wanner zei jouw Man/vriend/vrouw/vriendin onverwachts iets erg liefs tegen je, en wat was het?Lief hoor, maar ongewassen haren en make-up die niet meer zo mooi zit vallen niet echt onder slechte tijden.
Ah dat vind ik ook echt lief! kan zelf nu even niks bedenken hahaha ... wat zegt dat dan...
@reisa1978 haha nee dat snap ik wel maar het is gewoon het idee (plus dat wel wel heel wat shit hebben gehad in onze relatie het afgelopen jaar)
quote:Cameron10 schreef op 29 oktober 2011 @ 09:42:

*puke*

Dit soort reacties komt altijd voort uit jaloezie.

Ik hoop voor je dat je ooit ook een partner tegenkomt die lieve dingen tegen jou zegt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
@lionlily dat is idd ook wel erg lief
Ik had weer eens een zeurbui (rode feestdagen he, je kent het) en was een beetje chagrijnig omdat een vriendin me op mijn wipneus had gewezen.

Vriend stond af te wassen en die zegt ineens: Zo erg is dat niet, mijn neus staat naar beneden en die van jou omhoog, zo krijgen onze kindjes dus perfecte neuzen!

Hahaha, was de eerste keer die dag dat er een glimlach bij mij vanaf kon
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 oktober 2011 @ 09:54:

[...]

Ik hoop voor je dat je ooit ook een partner tegenkomt die lieve dingen tegen jou zegt.Zeg nooit altijd. Dat stukje over in goede en slechte tijden vind ik zo overdreven. Dat is niet zo aan mij besteed. Ik ben daar denk ik te nuchter voor. Ben niet zo van het zoetsappige type.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:Cameron10 schreef op 29 oktober 2011 @ 09:59:

[...]

Zeg nooit altijd. Dat stukje over in goede en slechte tijden vind ik zo overdreven. Dat is niet zo aan mij besteed. Ik ben daar denk ik te nuchter voor. Ben niet zo van het zoetsappige type.Dat kan, maar dit had je dus ook in eerste instantie kunnen zeggen in plaats van die "puke". Toch?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:zusenzoo schreef op 29 oktober 2011 @ 09:44:

Dat is dus de reden dat jij single bent.

Wat een rotopmerking. Zo ken ik je helemaal niet, zusenzoo?

Ik heb al 11 jaar een geweldige relatie, maar net als Cameron vind ik dat dit topic een hoog *puke*-gehalte heeft.
@sopsie ook lief
Dames dames, ik ben zelf ook helemaal niet zo van het zoete over het algemeen gesproken maar dit vond ik gewoon erg lief, het is niet zo dat mijn man de hele dag met zoete woordjes loopt te strooien we hebben vaak genoeg ruzie of gewoon niks nuttigs te vertellen.
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 oktober 2011 @ 10:01:

[...]

Dat kan, maar dit had je dus ook in eerste instantie kunnen zeggen in plaats van die "puke". Toch?Ja, dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Mijn post klonk wel wat bot. Sorry TO.
Ik vind dat lief. Beter hier een topic over openen dan over een ruzie. Over geld of zo....

Veel liefde gewenst Gamina!
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 oktober 2011 @ 09:54:

[...]

Ik hoop voor je dat je ooit ook een partner tegenkomt die lieve dingen tegen jou zegt.Ik ben niet jaloers, maar ik vind het een beetje onrealistisch. Je kunt iemand niet beloven altijd van hem of haar te blijven houden.
Halverwege de dag merkt man ineens op dat ik geen make-up op heb en zegt 'dat verklaart het'. Ik vraag wat dat verklaart, zegt hij 'ik vond je er al zo mooi uit zien'

Fijn, mannen die je het mooist vinden zonder make-up
Wat fijn dat'ie dat zegt!

Zeker na al die shit waar jullie doorheen gingen en de stomme hobbel in de weg van laatst .
Maar het is wel heel lief inderdaad
quote:perseph0ne schreef op 29 oktober 2011 @ 10:14:

Wat fijn dat'ie dat zegt!

Zeker na al die shit waar jullie doorheen gingen en de stomme hobbel in de weg van laatst .Heb jij je telefoon al?
Echt lief ja! Mijn vriend is meer van het laten blijken ipv zeggen,snachts in mn slaap even een hand door mn haar of op mn schouder,dat soort dingen.

Gisteren had ie late dienst en ik lag nog wakker tv te kijken enzo toen ie thuis kwam. Bleek dat we allebei een kadootje voor elkaar hadden gekocht,terwijl we dat bijna nooit doen.
@Camero10 geen probleem, all is good
quote:Zanne schreef op 29 oktober 2011 @ 10:14:

[...]

Heb jij je telefoon al? Bedoel je de tablet ? Moeders gaat zo douchen! Ik zit al klaar in de kleren natuurlijk ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven