ik hou gewoon van je

29-10-2011 09:39 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
geen problemen hier, ik wou dit gewoon even delen.

Komt manlief gisteravond thuis na een dag hard werken, zegt ie het volgende tegen mij: "liefje zie je er weer mooi uit vandaag" (zegt hij wel vaker dus op zich niet zo'n verassing) waarop ik zeg: "jij bent niet wijs, ik heb mijn haar niet gewassen vandaag, en ik heb het idee dat mijn make-up ook niet meer zo zit als het hoort."

Waar op hij zegt:"Liefie, ik kan me nog herinneren dat ik ooit eens heb beloofd van je te houden in goede en in slechte tijden, dus of jij nou je haar hebt gewassen of niet ik vindt jou mooi en lief en ik hou van je"

Vooral dat laatste vond ik gewoon heel erg lief.

Dus mijn vraag wanner zei jouw Man/vriend/vrouw/vriendin onverwachts iets erg liefs tegen je, en wat was het?
quote:Gamina schreef op 29 oktober 2011 @ 11:05:

[...]

Dat had ik dus ook, dus dacht ik na zijn opmerking van gister avond ach laat ik dit beetje geluk nou eens delen

Vind ik ook echt leuk Gamina.

De leuke momenten vind ik altijd als je samen als de een chagerijnig of verdrietig is de ander je vrolijk maakt en daarna heerlijk samen kunt lachen...
quote:Gamina schreef op 29 oktober 2011 @ 11:05:

[...]

Dat had ik dus ook, dus dacht ik na zijn opmerking van gister avond ach laat ik dit beetje geluk nou eens delen Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.
quote:bella_vita84 schreef op 29 oktober 2011 @ 11:09:

Toch kan ik stiekem niet helemaal geloven dat mannen hun vrouwen echt het mooist vinden zonder make-up, met vet haar in joggingbroek...etc. Tuurlijk vinden zij hun vrouw mooi, ook als ze niet opgedirkt is. Maar mannen weten natuurlijk ook goed wat een vrouw (en zeker hun eigen vrouw) graag wil horen. Toch denk ik stiekem dat mannen hun vrouw het liefst in een mooi jurk zien met mooie haren etc.

Nee dat is ook zo, ik weet absoluut zeker dat mijn man me op mijn mooist vind als ik leuk aangekleed ben en mijn make-up wel goed zit.

Maar dat was de boodschap niet hij bedoelde gewoon ik hou ook van je als je er ff niet zo lekker uitziet. en dat vond ik lief
quote:bella_vita84 schreef op 29 oktober 2011 @ 11:09:

Toch kan ik stiekem niet helemaal geloven dat mannen hun vrouwen echt het mooist vinden zonder make-up, met vet haar in joggingbroek...etc. Tuurlijk vinden zij hun vrouw mooi, ook als ze niet opgedirkt is. Maar mannen weten natuurlijk ook goed wat een vrouw (en zeker hun eigen vrouw) graag wil horen. Toch denk ik stiekem dat mannen hun vrouw het liefst in een mooi jurk zien met mooie haren etc.

Mag ik hier als vrouw die op vrouwen valt op antwoorden ?

Ik vond mijn lief in joggingpak zonder make-up echt niet lelijk.

Natuurlijk vind ik haar nog mooier als ze mooie jurk met mooie hakken en een verzorgd make-upje droeg, maar ik vond haar absoluut niet lelijk... Ook niet na een lange dag werk met make-up onder haar ogen. Dan kon ik haar juist wel schattig vinden...
het is heerlijk dat je hier op het forum een plek hebt om je gal te spuien, maar ik ben zelf van mening dat je het ook best wel eens over de goede dingen mag hebben.
Dat is wel heel lief van hem inderdaad. Hij hoeft niets tegen je te zeggen, maar doet dit uit zichzelf. Verschilt natuurlijk ook per man wat ze mooi vinden. Mijn vriend vind mij heel mooi op gympen, terwijl ik altijd hakken/laarzen draag. Dat vind ik echt zo grappig.
quote:phily schreef op 29 oktober 2011 @ 11:15:

[...]

Mag ik hier als vrouw die op vrouwen valt op antwoorden ?

Ik vond mijn lief in joggingpak zonder make-up echt niet lelijk.

Natuurlijk vind ik haar nog mooier als ze mooie jurk met mooie hakken en een verzorgd make-upje droeg, maar ik vond haar absoluut niet lelijk... Ook niet na een lange dag werk met make-up onder haar ogen. Dan kon ik haar juist wel schattig vinden...Tuurlijk vind je, je partner niet lelijk...kan alleen maar mooier worden toch!
@phily, val jij op vrouwen??

tssssssss
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:-nora- schreef op 29 oktober 2011 @ 10:21:

ik zou eerder 'puke' dénken bij heel vaak 'liefje' achter elkaar, maargoed dat ben ik.

Verder een leuk topic hoor

Blijkbaar zijn er verschillende types mensen. Wij krijgen woorden als liefje, schatje, poepie echt niet uit onze strot. Maar als TO er blij van wordt, dan ben ik oprecht blij voor haar.

Wat me meer opvalt is het idee dat een vrouw niet mooi is als haar haren niet gekamd zijn, of als ze niet opgemaakt is. Daar trok ik eerlijk gezegd een wenkbrauw van op.
quote:bella_vita84 schreef op 29 oktober 2011 @ 11:16:

Dat is wel heel lief van hem inderdaad. Hij hoeft niets tegen je te zeggen, maar doet dit uit zichzelf. Verschilt natuurlijk ook per man wat ze mooi vinden. Mijn vriend vind mij heel mooi op gympen, terwijl ik altijd hakken/laarzen draag. Dat vind ik echt zo grappig.Dat is wel grappig idd, zou het hem erin zitten dat wat je niet vaak draagt juist aantrekkelijk(er) is?
quote:kadanz schreef op 29 oktober 2011 @ 11:19:

[...]

Blijkbaar zijn er verschillende types mensen. Wij krijgen woorden als liefje, schatje, poepie echt niet uit onze strot. Maar als TO er blij van wordt, dan ben ik oprecht blij voor haar.

Wat me meer opvalt is het idee dat een vrouw niet mooi is als haar haren niet gekamd zijn, of als ze niet opgemaakt is. Daar trok ik eerlijk gezegd een wenkbrauw van op.Waar heb je gelezen dat, dat niet mooi is??
quote:phily schreef op 29 oktober 2011 @ 10:48:

Jongens, jemig.

Ik snap dat gepuke en gekotst en dat gezeur op zoetsappigheid niet.

Ik geloof toevallig wel in voor en in tegenspoed. Niet omdat het in de huwelijksceremonie gezegd wordt, maar omdat het feitelijk gewoon gebeurd. Mensen die echt van elkaar houden zijn er ook voor elkaar in moeilijke tijden. Of lopen jullie weg als jullie partner het moeilijk heeft met iets of als de relatie wat stroef verloopt

In voor- en tegenspoed bij elkaar blijven is wat anders dan iemand beloven altijd van haar te blijven houden. Hoe kun je die belofte nou doen?

Ik word er ook niet naar van hoor, vgan dit topic, ik vind het alleen niet realistisch om iemand te beloven altijd van haar te blijven houden. Dat je bij elkaar blijft in voor- en tegenspoed is wat mij betreft iets heel anders.
quote:Gamina schreef op 29 oktober 2011 @ 09:39:"jij bent niet wijs, ik heb mijn haar niet gewassen vandaag, en ik heb het idee dat mijn make-up ook niet meer zo zit als het hoort."

Waar op hij zegt:"Liefie, ik kan me nog herinneren dat ik ooit eens heb beloofd van je te houden in goede en in slechte tijden, dus of jij nou je haar hebt gewassen of niet ik vindt jou mooi en lief en ik hou van je"

Vooral dat laatste vond ik gewoon heel erg lief.

Daar.
quote:kadanz schreef op 29 oktober 2011 @ 11:19:

[...]

Wat me meer opvalt is het idee dat een vrouw niet mooi is als haar haren niet gekamd zijn, of als ze niet opgemaakt is. Daar trok ik eerlijk gezegd een wenkbrauw van op.Ik zeg niet dat ik dan niet mooi ben, want dat vindt ik mezelf toch al niet zo gewoon plane jane de er best wat moeite voor moet doen om er meer dan gewoontjes uit te zien. Maar dat is mijn mening die mijn man niet deelt trouwens want hij vindt me mooi en ik denk dat hij dat meent en dat vind ik lief
quote:Gamina schreef op 29 oktober 2011 @ 11:19:

[...]

Dat is wel grappig idd, zou het hem erin zitten dat wat je niet vaak draagt juist aantrekkelijk(er) is?Nu ik er zo over nadenk zou dat best wel eens kunnen. Als iemand er altijd pico bello uitziet is het misschien juist heel aantrekkelijk om iemand een keer te zien in een joggingbroek...of iets dat niet zo netjes is.
quote:Zanne schreef op 29 oktober 2011 @ 11:22:

[...]

In voor- en tegenspoed bij elkaar blijven is wat anders dan iemand beloven altijd van haar te blijven houden. Hoe kun je die belofte nou doen?

Ik word er ook niet naar van hoor, vgan dit topic, ik vind het alleen niet realistisch om iemand te beloven altijd van haar te blijven houden. Dat je bij elkaar blijft in voor- en tegenspoed is wat mij betreft iets heel anders.Zanne, dat is een terugkomend thema hier op Viva. Je zou de helft van alle topics kunnen schrappen als mensen dat onderscheid leren maken.
quote:Cameron10 schreef op 29 oktober 2011 @ 11:18:

@phily, val jij op vrouwen??

tssssssss

Ja ik val op vrouwen .....

tsssssssssss????
quote:kadanz schreef op 29 oktober 2011 @ 11:22:

[...]

Daar.

Oke, ik lees het niet zo. Iemand is mooi...of mooier..zoiets dacht ik.

Niet lelijk of niet mooi. Zou het ook heel raar vinden al je je eigen partner niet mooi vind.
quote:Gamina schreef op 29 oktober 2011 @ 11:22:

[...]

Ik zeg niet dat ik dan niet mooi ben, want dat vindt ik mezelf toch al niet zo gewoon plane jane de er best wat moeite voor moet doen om er meer dan gewoontjes uit te zien. Maar dat is mijn mening die mijn man niet deelt trouwens want hij vindt me mooi en ik denk dat hij dat meent en dat vind ik lief'Plane jane' is in de ogen van een man vaak mooier dan wat jij in gedachten hebt! Maar sorry, ik zal het niet verder off topic trekken.
quote:bella_vita84 schreef op 29 oktober 2011 @ 11:20:

[...]

Waar heb je gelezen dat, dat niet mooi is??Dat heb ik zelf min of meer gezegd, en ik persoonlijk vindt dat voor mij ook niet mooi.
Tuurlijk kun je beloven dat je voor altijd van iemand zal houden. Het is een momentopname en op dat moment geloof je daar in.
quote:kadanz schreef op 29 oktober 2011 @ 11:25:

[...]

'Plane jane' is in de ogen van een man vaak mooier dan wat jij in gedachten hebt! Maar sorry, ik zal het niet verder off topic trekken.geeft niet, ik hoef ook echt niet een hot babe te wezen, en ik weet ook wel dat uiterlijk alleen helemaal niks zegt. Plane Jane nix mis mee, maar ik heb wel eens van die dagen dat ik wou dat het een beetje mooier was, maar dat is mijn beeld. De rest van de dagen kan ik heel tevreden zijn met mezelf
quote:Zanne schreef op 29 oktober 2011 @ 11:22:

[...]

Ik word er ook niet naar van hoor, vgan dit topic, ik vind het alleen niet realistisch om iemand te beloven altijd van haar te blijven houden. Dat je bij elkaar blijft in voor- en tegenspoed is wat mij betreft iets heel anders.

Ik weet ook niet of het realistisch is om te zeggen dat je altijd van iemand blijft houden. Ik zei altijd tegen ex : Als ik met je zou trouwen, zou ik dat doen omdat ik ontzettend veel van je hou, en ik de intentie heb dat altijd te blijven doen. Maar ik ga je niet beloven dat dat voor altijd is, want kan altijd iets gebeuren dat maakt dat dat verandert. Daar ben ik het met je eens.

En in voor en tegen spoed is ook wat anders dat is ook zo, Alleen er staat nergens in de OP dat hij zegt : 'Ik zal altijd van je blijven houden. Hij heeft gezegd dat hij, ongeacht of ze er wel of niet op en top verzorgd bij loopt hij toch wel van haar houdt

Dat is ook wat anders dan zeggen : Ik zal altijd van je blijven houden ...
quote:bella_vita84 schreef op 29 oktober 2011 @ 11:27:

Tuurlijk kun je beloven dat je voor altijd van iemand zal houden. Het is een momentopname en op dat moment geloof je daar in.

Ik denk ook dat ik hou dan ook altijd van hem houden zal, maar ik weet niet wat er op ons pad ligt misschien gaan we wel ooit uit elkaar in een hele nare scheiding weet ik veel.

Maar de jaren die we samen hebben gehad en het kind wat we samen hebben is wel wat waard en daarom denk ik (en dat geloof ik echt) dat ik hoe dan ook van hem houden zal, maar ja of we altijd met elkaar door 1 deur kunnen tja de tijd zal het leren.

Maar dat is weer een hele andere discusie
quote:phily schreef op 29 oktober 2011 @ 11:30:

[...]

En in voor en tegen spoed is ook wat anders dat is ook zo, Alleen er staat nergens in de OP dat hij zegt : 'Ik zal altijd van je blijven houden. Hij heeft gezegd dat hij, ongeacht of ze er wel of niet op en top verzorgd bij loopt hij toch wel van haar houdt

Dat is ook wat anders dan zeggen : Ik zal altijd van je blijven houden ...Jawel, er staat dat hij heeft gezegd dat hij haar heeft beloofd altijd van haar te blijven houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven