Ik mis haar
zaterdag 3 november 2012 om 23:30
Vanavond had ik weer trammelant met mijn heerlijke knappe intelligente adremme glamoureuze charmante vriendin...Tenminste dat was ze... Weer voelde ik mij gepasseerd en weer werd ik gek. Hoe voorkom je dat je je heel de dag druk maakt om iemand als ze er niet is. En waarom valt de realiteit dan zo tegen.. Het zal allemaal bij mezelf liggen, maar op je 34e verwacht je van jezelf, dat je dingen op je automatische piloot invult, maar dat kan niet.
Soms heb je veels te veel aan je hoofd, moet je er niet aan beginnen dan? Kun je iets zoiets moois, verschrikkelijk moois zomaar voorbij laten lopen? Terwijl je aan de start staat om iets te verneuken:-) Straks zie je haar nooit meer? En dat is dus nu gebeurd.
Damn
Soms heb je veels te veel aan je hoofd, moet je er niet aan beginnen dan? Kun je iets zoiets moois, verschrikkelijk moois zomaar voorbij laten lopen? Terwijl je aan de start staat om iets te verneuken:-) Straks zie je haar nooit meer? En dat is dus nu gebeurd.
Damn
zondag 4 november 2012 om 00:34
quote:Dolores007 schreef op 04 november 2012 @ 00:32:
[...]
Zulke opmerkingen moet je niet maken als ik drink....
Ik stik er bijna in en heb vervolgens in mijn eigen glas gespuugt!
Je word vriendelik bedankt voor het vergallen van mijn drankje!Serieus, je hebt geen idee hoe vaak ik beschuldigd word van verspillen van etenswaar
[...]
Je word vriendelik bedankt voor het vergallen van mijn drankje!Serieus, je hebt geen idee hoe vaak ik beschuldigd word van verspillen van etenswaar
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
zondag 4 november 2012 om 00:35
quote:Dolores007 schreef op 04 november 2012 @ 00:32:
[...]
Je word vriendelik bedankt voor het vergallen van mijn drankje!ja haha ik weet er alles van, bij Saaaaar Istar Rara moet je niet ineens het venster openen maar voorzichtig met geknepen ogen kijken en niks in je mond hebben, lees drank eten en niet roken
[...]
Je word vriendelik bedankt voor het vergallen van mijn drankje!ja haha ik weet er alles van, bij Saaaaar Istar Rara moet je niet ineens het venster openen maar voorzichtig met geknepen ogen kijken en niks in je mond hebben, lees drank eten en niet roken
zondag 4 november 2012 om 11:52
ok je hebt het verkloot en je ziet haar nooit meer?
Grap your self together and be a man!
Als ik jou tekst zo lees ben jij een *zwaan kleef aan* of *blok aan je been*.
Ik rende bijna gillend weg toen ik je verhaal las.
Als je een vriendin hebt heeft zij nog steeds haar EIGEN leven..
Zij gaat niet voor jou leven en jij gaat NIET voor haar leven!
Er zijn ook andere dingen in het leven naast je vriendin.
Tenzij je geen werk/ hobby's/ andere vrienden hebt om tijd mee te verdrijven.
O-o
Grap your self together and be a man!
Als ik jou tekst zo lees ben jij een *zwaan kleef aan* of *blok aan je been*.
Ik rende bijna gillend weg toen ik je verhaal las.
Als je een vriendin hebt heeft zij nog steeds haar EIGEN leven..
Zij gaat niet voor jou leven en jij gaat NIET voor haar leven!
Er zijn ook andere dingen in het leven naast je vriendin.
Tenzij je geen werk/ hobby's/ andere vrienden hebt om tijd mee te verdrijven.
O-o