Ik mis hem zo

01-05-2009 11:00 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn relatie is net uitgegaan voor de 2e keer. In december is het ook een maandje uitgeweest, maar dat was meer een pauze.

We hadden toen ook gemerkt dat dat maandje pauze ons goed had gedaan. We hebben maanden geen ruzie meer gehad en alles ging weer goed.

Tot vorige week. Hij deed al 'n weekje heel raar, en had geen zin meer om me te zien wat op een ruzie uitliep.

Toen heb ik hem gesmst, of die nog wel wat voor me voelde.

Waarop ik als antwoord kreeg: Ik weet het niet, daar ben ik nu overna aan het denken. Als ik bij je ben hou ik onwijs veel van je, maar als ik je heel even niet zie voel ik niks meer.. We kunnen er beter mee stoppen.

En toen brak mijn hart. Want hij had gezegt dat het dit keer ook niet meer goed zou komen, het is nu definitief.

Later heb ik gevraagt hoezo zijn gevoelens inneens weg waren, waarop hij zei: misschien zijn ze al lang weg.

Toen antwoorde ik: na onze eerste breuk zijn we maar 5 maanden samen geweest, zo lang is dat niet. zegt ie: lang genoeg

Hij vond onze relatie te lang duren (2en half jaar?)

We waren bijna elke dag bij elkaar, we gingen heel vaak samen op vakantie, waarvan ik elke dag nog steeds flashbacks krijg.

Onze relatie was zo goed!

En nu zegt ie niet meer van me te houden, niet meer om me te geven.

En heel tegenstrijdig: hij word wel jaloers als ik wegga, bijvoorbeeld afspreken met vrienden ofzo. Dan krijg ik inneens een smsje: met wie ben je nou weg?

Waarachter ik ook nog een smsje kreeg met een huilende smiley.

Hoe kan hij nu inneens jaloers zijn, terwijl hij heef gezegt dat het niet meer goedkomt, en dat ie niet meer van me houd?

Ik mis hem zo erg, en ik zit hier nog met onwijs veel gevoelens voor hem, k weet het allemaal niet meer!

Dankje dat ik dit hier even kwijt kon, een hele opluchting!
Allereerst een dikke

Meis liefdesverdriet IS niet leuk en wordt ook niet leuk

Maar wat ik je wel met zekerheid kan zeggen is dat het slijt

Niet vandaag, niet morgen en niet volgende week..

Probeer niet te veel te gaan analyseren maar wees maar gewoon lief voor jezelf

Haal dozen kleenex, kilo's chocolade en praat!

Hier op het forum, met vriendinnen met ouders met iedereen behalve met je ex

Zoek geen contact en laat de fotoboeken voorlopig maar even voor wat ze zijn

Het wordt minder echt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Een relatie die net over is, is gewoon klote. Voor jou maar voor hem waarschijnlijk ook. En vandaar waarschijnlijk ook de - in jouw ogen - tegenstrijdige berichten. Hij staat echter wel achter zijn keuze, blijf daar vanuit gaan.

Probeer te stoppen met hopen en je neer te leggen bij het feit dat jullie geen stelletje meer zijn. Hoe rot het ook is. Je moet hier doorheen.

Spreek af met vriendinnen, geniet van het zonnetje, ga er vooral op uit en gun jezelf de nodige afleiding.

Sterkte!!!
Tja het zal wel moeten he..

Hoe graag ik ook weer bij m wil zijn, het gaat niet meer..

Bah wat is dit gevoel rot zeg!

Maarja ik kom er wel weer overheen, ook al blijf ik altijd n zwak voor hem houden, en blijf ik wel om hem geven en van hem houden, in tegenstelling tot hem!

Dankjewel voor de lieve berichtjes
'ook al blijf ik altijd n zwak voor hem houden, en blijf ik wel om hem geven en van hem houden'

Meid, ik voel precies hetzelfde! Familie en vrienden om mij heen verklaren me voor gek! Hij heeft je toch laten zitten?? Ja, idd, maar net zoals bij jou, met tegenstrijdige dingen... Hij was zo verdrietig enzo, dat ik niet kon geloven dat dit echt was. Daar wilde ik ook niet aan...

Maar toch is het wel echt over.. al 3 maanden nu..

Het voelt nog steeds erg rot, maar ik merk wel dat de allerscherpste randjes er wel af zijn.

Heel veel sterkte de komende tijd!!
Tja het blijft moeilijk, en het lijkt wel of het steeds moeilijker word zonder hem..

Ik ben net heel stom geweest, en ik schaam me dood.

Hij had me vanmorgen gesmst dat hij zich verveelde, en vroeg wat ik allemaal had gedaan..

Later op de dag heb ik hem gevraagt of die bleef eten, (stom stom stom stom!!), en toen zei die dat hij geen zin had.

Gelukkig ook maar achteraf! maar ik weet het niet meer, hij heeft me laten zitten, hij heeft me uitgescholden en alles en toch wil ik hem zo graag zien en spreken!

Ik zou nu zo iemand vermoorden, alleen maar om hem even vast te houden.. Zo erg mis ik hem..

De ene keer denk ik bij mezelf dat het beter zo is, maar het volgende moment word ik gek en mis ik hem weer zo.

Ik moet gewoon geen contact meer met hem zoeken, maar ik vind het moeilijk om niet te reageren als hij contact met mij zoekt, en ik denk dat ie dat alleen maar doet om mij nog kutter te laten voelen..

Hij heeft zoveel negatiefs gezegt en gedaan, maar toch hou ik van hem, toch wil ik hem terug..

Maar het gaat niet meer, dat weet ik wel..

Heel erg bedankt allemaaal
Waarom smst hij je nog?
quote:Rollergirl schreef op 02 mei 2009 @ 16:04:

Waarom smst hij je nog?

Ja dat begrijp ik ook niet. Het ene moment doet ie onwijs raar en het andere moment weer heel normaal.

Het is ook best vervelend, want ik ga hem daarodor alleen erger misen en dat heb ik al een keer tegen hem gezegt.. dat ik hem voorlopig niet wil spreken. maar toch blijft ie smssen en contact zoeken via msn. Alsof ie me wil pesten ofzo
Hee Trix,

Allereerst leef ik heel erg met je mee. Maar onthoud dat het allemaal goed komt!

Waarom reageer je nog op zijn smsjes enz? Ik weet dat het lastig is, maar blokkeer hem dan op msn en zeg hem jou niet meer te smsen en bellen, en open zijn smsjes dan ook niet meer.

Daarnaast, wat was de rede van jullie time-out in december? Was dat misschien niet al een aanleiding op jullie nu definitieve break-up?

Het is al eerder gezegd maar ik denk dat afstand en tijd het beste gaan helpen, stort je op iets/iemand totaal anders. De zomer komt eraan en ga gewoon lekker flirten op vakantie, geloof me, als je met andere mannen bezig bent vergeet je hem (tijdelijk).

Sterkte!
Hee Vivelle,

Ik weet niet, maar ik vind het onwijs moeilijk om hem te negeren, omdat ik nog heel veel voor hem voel.

Hem blokkeren zou een oplossing zijn, maar hij heeft veel dezelfde contacten in zijn msn lijst die ik ook heb, dus die mensen gaan dan weer zeggen dat ik online ben en dan krijg ik weer gezeik enzo. Ik heb hem ook gevraagt niet meer te smssen, emailen, msnnen, maar hij blijft toch doorgaan. Onwijs irritant want ik voel me er zeker niet beter door.

Vanaf volgende week zie ik hem ook weer elke dag lopen, want hij werkt in dezelfde omgeving als mij. Maar dat is gewoon met een grote boog om hem heenlopen en net doen of ik hem niet zie.. zal wel moeilijk zijn, want eerder kreeg ik onwijs erge hartkloppingen toen ik hem zag en werd ik helemaal duizelig. Dus ik zie erg op tegen volgende week.

En de rede dat het in december uitging, was omdat hij zijn gevoelens niet meer wist voor mij. Na een maandje hadden we een keer afgesproken en bekende die dat hij toen pas wist wat ie kwijt was en heeft ie beloofd dat het niet nog een keer zou gebeuren. Toen is alles een paar maanden goedgegaan, en nu weer.. maar nu definitief.
ik begrijp je heel goed, bij mij is het ook uit ook al is het mijn keuze geweest toch mis je die persoon wel. Vooral omdat je nog wel van hem houdt. Ik probeer te denken in lange termijnen. Probeer te bedenken dat er misschien iemand rondloopt die wel helemaal into you is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat dit mij nog niet goed lukt.

in ieder geval een dikke knuffel van iemand die in soortgelijke situatie zit!
Heehee!

Het is nu al bijna 4 weken geleden uitgegaan.. pfoe wat gaat het snel! Ook wat minder contact via msn en totaal geen ruzie meer, ik vind het heel gezellig om met hem te praten..

Ik heb nu even een moeilijke tijd, want het gaat niet zo goed met mijn moeder.. Dus begin in zijn aanwezigheid ook meer te missen.. Gewoon even iemand die je kan zeggen dat het allemaal goedkomt, iemand die er voor je is.

Heb nu ook vaak flashbacks, zomaar uit het niets..

En gister heb ik met hem gesproken, en zei hij dat hij het moeilijk vond zijn emoties aan mij te tonen, want zo zijn mannen nou eenmaal..

Hij zei ook dat hij helemaal gek werd van zichzelf, omdat hij nog teveel op me let en omdat ie er achter was gekomen dat hij een hele grote fout gemaakt heeft.. en dat ie me mist in zijn leven.. Maar daarna moest ie weg dus we hebben er verder niet over gepraat.

Ik ben daardoor erg verward geraakt, en ik heb nog steeds veel gevoelens voor hem.. en zou niks liever willen dan hem in me armen. Maar een vriendin (die je niet echt een echte vriendin kunt noemen) zegt dat ik gek ben als ik hem terugneem.

Mij zij heeft zelf nog nooit een serieuze relatie gehad, dus ze weet niet wat voor gevoelens er meespelen en hoe hij is.

Iemand met hetzelfde probleem? Of iemand met tips?!

Dikke knuffel voor iedereen die het ook zwaar heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven