Ik mis hem zo....

22-10-2009 15:28 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb net mijn lief uitgezwaaid.....hij gaat voor 6 weken zeilen aan de andere kant van de wereld. Super cool natuurlijk! Maar er zit nu dus een gat in m'n hart.... Ik mis hem (nu al) verschrikkelijk.

Alles doen we altijd samen, boodschapjes, koken, bellen elkaar vanaf werk minstens 5x per dag. En nu dus alleen.....

Ik weet het, het is een probleem van niks, wat is nou 6 weken zonder je maatje? Het is zo voorbij zegt iedereen. Heb komend weekend volgepland met leuke dingen. Waarom voel ik me dat toch zo rot?
Natuurlijk mis je hem!

Zeker als hij net pas weg is....

Maar die 6 weken vliegen voorbij, echt waar!

En bedenk hoe leuk het dan weer is, om hem te zien! Verheug je daar maar op!!!
Agossie...

Je mist hem omdat je het gewoonhelemaal niet gewend bent.

Gewoon lekker leuke dingen doen en veel smssen

Sterkte
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Natuurlijk mis je 'm! Probeer je gedachte te verzetten. In ieder geval al goed dat je dit weekend van alles gepland hebt!

Sterkte!!!
Ik weet (een beetje) hoe je je voelt hoor! Mijn vriend is ook vaak voor zijn werk weken weg... :(...

Sterkte meid!
Thanks allemaal.... nu zit ik op mijn werk mijn tranen te verbijten. Straks alleen eten gadverdamme......en waarom hoor ik $%*&^ alleen maar zielige liedjes op de radio????

@ MissNina: Hoe trek je dat? Elke keer weer? Lijkt me niet leuk....
Kom op Boefje.. probeer er het beste van te maken. Het is voor je vriend ook leuker als je hem spreekt en hij hoort dat jij ook probeert te zorgen dat je het naar je zin hebt.

Hang een grote kalender op en streep de dagen af, dan zul je zien hoe snel de tijd voorbij vliegt.

Verheug je op de dag van zijn thuiskomst, begin misschien alvast met het verzinnen van een prachtige verrassing.
Omdat je van hem houdt :-)
Ik wil ook een motto
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 21:21
Reden: privacy
% gewijzigd
Ach dat is juist heeeeerlijk, daarna elkaar weer in de armen sluiten!
5x per dag bellen??? Vind ik persoonlijk ietwat overdreven als je elkaar toch elke dag ziet...Verder sterkte hoor...
quote:Boefje1980 schreef op 22 oktober 2009 @ 15:41:

Thanks allemaal.... nu zit ik op mijn werk mijn tranen te verbijten. Straks alleen eten gadverdamme......en waarom hoor ik $%*&^ alleen maar zielige liedjes op de radio????

@ MissNina: Hoe trek je dat? Elke keer weer? Lijkt me niet leuk....

Nog even, dan krijg je die k*tkerstliedjes

Komt wel goed wijffie, het is maar even, hij komt weer terug. Dikke en lief voor je zelf zijn.

Alleen eten? Verwen je zelf www.thuisbezorgd.nl of www.justeat.nl

Heel herkenbaar, ik mis mijn lover ook al als ik twee dagen niet bij/met hem ben geweest. Maar dat gevoel slijt wel naarmate de tijd voorbij gaat. En je hebt uitizcht op allemaal leuke dingen (goed trouwens dat je dat hebt gedaan). Je zult vanzelf merken dat het makkelijker gaat volgende week!

Succes en veel plezier
Jullie hebben ook helemaal gelijk. Als de eerste dagen voorbij zijn vermaak ik me ook vast weer prima.... En het moment dat hij terug komt zal heeeerlijk zijn. Dan ben ik het meteen weer vergeten en zal de tijd omgevlogen zijn.

Maar vandaag voelt het zo eenzaam....
De eerste dagen zijn het ergst... dan moet je weer je 'eigen ei' zien te vinden... Maar ik zit de eerste paar dagen ook om het minst of geringste met tranen in m'n ogen hoor. Het is gewoon niet anders en probeer zoveel mogelijk bezig te zijn, dan gaat de tijd ook sneller... Lekker shoppen, thee drinken met vriendinnen, sporten, uitgaan... maar ja, het blijft niet leuk natuurlijk... Kop op!
quote:Nammmma schreef op 22 oktober 2009 @ 15:59:

5x per dag bellen??? Vind ik persoonlijk ietwat overdreven als je elkaar toch elke dag ziet...Verder sterkte hoor...Dat is zo gegroeid...we hebben elkaar ontmoet in onze studententijd en zaten toen 24uur per dag op elkaars lip Toen ik een baan kreeg was dat zo wennen dat we heel veel belden...en dat is zo gebleven. Ik vind het in ieder geval heerlijk!
Waarom vandaag dan ook niet iemand opzoeken of iets gaan doen? Of met een leuke film of goed boek op de bank, lekker eten koken/halen/laten bezorgen. En anders vroeg naar bed, dan is het snel weer morgen en dan is het (bijna) weekend
Ik vond de dagen naar het einde toe, dus voor jou zeg maar 5 weken en 5 dagen ook verschrikkelijk. Je zit echt af te tellen dan. Maar die 5 weken tussen de eerste en laatste dagen in, die vallen alles mee.

Zorg goed voor jezelf en prop je niet helemaal vol (niet zo'n goeie tip pilous ) dan herktent-ie je straks niet meer

Sterkte!
Thanks voor alle opbeurende woorden.... ik moet inderdaad weer even mijn draai vinden.

*geeft zichzelf een schop onder de kont*

Maar het is toch wel fijn om te horen dat meer mensen dit gevoel wel eens hebben. Fijn om dit even te kunnen delen op het forum.

Straks zijn broertje maar even bellen om daar vanavond te chillen. Is toch de next best thing
Gosternokke zeg... wat een aanstellerij.

Sorry hoor, zou te slecht met de wereld gesteld zijn als iedereen zo zou zijn. Lekker aan elkaar vastgeplakt, daar wordt de wereld ook niet beter van

Wees blij dat je even wat ruimte en tijd voor jezelf hebt!!
Sorry hoor, maar come on, zes weken! Ik snap dat het gevoel heel naar is, maar je hebt het zelf in de hand. Leid je leven en voor je 't weet is ie alweer terug. Zes weken.... pff.
Nou zeg Agent en Kym, vandaag mag ze het toch vervelend vinden? Als ze zich volgende week nog "zo aanstelt" ok, maar nu wel hoor.
Normaal gesproken zie je hem toch ook niet als je aan het werk bent? Mis je hem dan ook? Nee toch. Dus kop op, verwen jezelf vanavond met iets lekkers en kijk uit naar zijn terugkomst.
Nou zeg.....Agent....daar wordt de wereld ook niet slechter van.

En ik weet ook heus wel dat ik mijn gevoel in eigen hand heb....ik blijf ook echt niet 6 weken sippen. Maar vandaag even wel....afscheid nemen is gewoon even niet leuk. Meer kan ik er ook niet van maken..
Ach, de eerste paar dagen is het gewoon klote en dan kan 6 weken heel lang lijken hoor!

Ik weet zeker dat TO lekker haar leven gaat leiden maar voor nu mag het allemaal best lekker dramatisch zijn.

Tjeezus ik zie mezelf nog vorig jaar december....mijn vriend ging voor een dikke 5 maanden richting Oostenrijk. "maar" 5 maanden en al helemaal niet de andere kant van de wereld, maar het voelde zo verrot leeg en klote die eerste 2 dagen!

heb echt veel gejankt toen.

TO: vanavond lekker janken, laat je maar lekker gaan. En verwen jezelf...ga lekker shoppen dit weekend en wijntjes drinken met je vriendinnen. Of naar de kapper, werkt ook altijd goed!

Ik garandeer je dat je je na het weekend echt al een stuk beter voelt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven