Ik moet het even kwijt

08-10-2011 23:57 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het was een leuke avond maar het is kut geeindigd, ruzie met mn vriend gemaakt en ik voel me er rot over.. Lig nu in bed en kan niet slapen...
En nu?
Waarom heb je ruzie 'gemaakt'??

En zou je het dan niet eens goed gaan maken in plaats van te gaan liggen forummen?
Wat is er gebeurd?

Bel hem. Praat het uit.
Praat het uit... rare zin eigenlijk. Net alsof je moet gaan praten om het uit te maken!
Dan maak je het weer goed door een fatsoenlijk gesprek.
Bianca40, 40 seconden geleden

Waarom heb je ruzie 'gemaakt'??

En zou je het dan niet eens goed gaan maken in plaats van te gaan liggen forummen?

Goed plan!
Ik zit vol goede plannen Appel... dat weet je toch?
Dan is er maar één oplossing: goedmaken. Als de soddmieter.
We zijn wel met een knuffel uit elkaar gegaan maar ik voel me er nog wel rot over. En heb m al gesmst maar hij reageert niet meer, misschien slaapt tie al.
Gewoon gaan slapen en morgen met je vriend erover praten.
quote:Bianca40 schreef op 08 oktober 2011 @ 23:59:

Praat het uit... rare zin eigenlijk. Net alsof je moet gaan praten om het uit te maken!
@bianca : we waren weggeweest vanavond maar vrij vroeg terug, en mn vriend wilde nog ergens langs maar ik niet want heb hoofdpijn en ik wist niet echt wat ik wilde en daar kan mn vriend niet zo goed tegen, nou ja heel verhaal beetje lastig uit te leggen allemaal.
quote:valenta schreef op 09 oktober 2011 @ 00:01:

We zijn wel met een knuffel uit elkaar gegaan maar ik voel me er nog wel rot over. En heb m al gesmst maar hij reageert niet meer, misschien slaapt tie al.

Owwwwww! Dan ligt ie gewoon te slapen. Mijn man kan ook 5 minuten nadat we knallende ruzie hebben gehad prinsheerlijk liggen te slapen, terwijl ik nog kokend van woede naast hem lig. Meestal plemp ik dan nog per ongeluk een elleboog in zijn zij.

Je vriend denkt waarschijnlijk dat het al goedgemaakt is.
quote:twilight123 schreef op 09 oktober 2011 @ 00:05:

[...]

Je vriend denkt waarschijnlijk dat het al goedgemaakt is.Dat denk ik ook. Zo is mijn vriend ook. Mannen
Twilight.. dat ken ik. Er is niks zo irritant als een snurkende man naast je terwijl jij je nog ligt op te vreten!

TO.. dus eigenlijk is dit wel iets voor jezelf om over na te denken... waarom ben je zo besluiteloos. Jij wilde niet, jij hebt hoofdpijn, dus ga je niet... simpel! En dan had je tegen je vriend kunnen zeggen dat hij wat jou betreft wel gewoon kon gaan maar dat jij echt geen zin/puf had om mee te gaan.

Soms is het zo simpel... als je maar duidelijk bent.
@twilight : ik denk wel dat tie slaapt ja, dat doet hij altijd heel snel. Maar goed, ik voel me schuldig maar ik weet niet of ik nou echt iets verkeerd heb gedaan..
quote:valenta schreef op 09 oktober 2011 @ 00:04:

@bianca : we waren weggeweest vanavond maar vrij vroeg terug, en mn vriend wilde nog ergens langs maar ik niet want heb hoofdpijn en ik wist niet echt wat ik wilde en daar kan mn vriend niet zo goed tegen, nou ja heel verhaal beetje lastig uit te leggen allemaal.De woorden; " Ik ga lekker slapen, want ik heb hoofdpijn, veel plezier schat" *kus* " Ik zie je morgen" waren geen optie?
Ik weet het niet twilight, misschien omdat ik niet graag nee zeg als mn vriend iets wil doen, en dan ga ik twijfelen.. Maar ja hij wilde ook niet op de bank hangen terwijl ik dat juist weer liever deed
@madhe : ja dat had gekund, maar ik wilde nog graag bij hem blijven...
Hoe oud ben je TO? Ik herken dit van mezelf toen ik een jaar of 18 was. Ik was zelf bang dat ik iets zou missen en hij het wel mee zou maken. (Hoe egoistisch)

Gelukkig ben ik daar heel snel uitgegroeid!!!

Madhe heeft DE oplossing voor de volgende keer.
@ twilight : 20 jaar
Wijze woorden, Madhe.
"Ga nooit weg zonder te groeten,

ga nooit heen zonder een zoen.

Wie het noodlot zal ontmoeten,

kan het morgen niet meer doen.

Loop nooit weg zonder te praten,

dat doet soms een hart zo pijn.

Wat je 's morgens hebt verlaten,

kan er 's avonds niet meer zijn."

(Toon Hermans)

Denk hieraan, iedere keer dat je met ruzie uit elkaar gaat. En als je dit diep van binnen beseft, dan zul je voortaan altijd zo'n ruzie tóch nog goed afsluiten.
Ze hebben nog geknuffeld dus zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven