Ik snap het niet...

26-10-2008 18:23 12 berichten
Twee weken terug een leuke avond gehad in de discotheek bij mij in de stad.

Was daar samen met een vriendinnen en wat vage mensen erom heen.

We waren leuk aan het dansen en één van mijn vriendinnen zei dat een vriend van haar mij wel zag zitten.

Behalve een beetje dansen, beetje kletsen heb ik verder niets gedaan met deze informatie.

Die nacht toen ik 5 uur in mijn bed lag belde zij me eerst om mij te zeggen dat hij om me nr had gezeurd en zij hem had gegeven en dat hij me zo kon gaan smsen.

Ik vond dit goed.

En ja hoor...

Het werd sms verkeer over en weer.

Dat ging nog een aantal dagen zo door dat hij wat stuurde en ik natuurlijk wat terug stuurde.

Ik trof hem die week daarop weer in de stad.

En weer gingen we dansen, wat drinken en een beetje kletsen (het is niet zo een prater)

Gegeven moment ging iedereen weg en was ik van plan om nog te blijven.

Hij smste me waarom ik niet mee kwam.

Ik besloot mee te gaan,

Ze zouden wat gaan eten, maar de desbetreffende toko was al dicht.

Ik fietste met de groep mee, maar halverwege bleek dat ik alleen terug naar huis moest zien te komen.

Dat doe ik niet want dat leek me niet verantwoord.

Toen stelde die jongen voor om bij hem te blijven slapen.

Ik aarzelde niet (kwam van de drank) en had zoiets van:

'Nou ja oke dan.'

Eenmaal bij hem binnen zoende we en tilde hij mij op.

Heerlijk vond ik het.

We gingen naar zijn zolderkamer en kropen in zijn bed.

Hij vond dat ik wel makkelijk mee ging.

Ik zei:'Tja anders moest ik alleen terug naar huis.'

We hebben alleen gezoend en hij zat aan mijn borsten.

Verder wilde we allebei geen sex.

Nou ja hij zei dat als ik het zou willen hij geen bezwaar maakte.

Maar ik wilde het niet.

We zouden het 'bewaren'.

Dus er is behalve zoenen niets bijzonders gebeurd.

De volgende ochtend ging ik zonder ontbijtje of wat dan ook bij hem vandaan.

Hij had een verjaardag in de middag zei hij.

Of dat waar is weet ik niet.

Daarna hoorde ik niets meer van hem uit zichzelf.

Had hem zelf nog een sms gestuurd na het weekend om te vragen hoe hij het had gevonden.

En hij vond het gezellig.

We hadden nog wat sms contact waaruit ik steeds als eerste smste, maar hij wel gewoon vriendelijk was.

Gisteravond zag ik hem weer.

We zeiden elkaar gedag en dit was het.

In de nacht heb ik hem nog een sms gestuurd, hij stuurde terug maar verder gebeurd er dus helemaal niks meer.

Ik begrijp niet dat hij eerst zo achter mij aan zit en daarna niets meer laat horen.

Achteraf gezien weet ik dat ik gewoon een oplossing had moeten zoeken om thuis te komen.

Ik ben ook niet iemand die normaal gesproken bij mannen blijft slapen en sex heb ik alleen wanneer ik een relatie heb.

Misschien denkt hij wel heel anders over me..

Of ik maak er een groot drama van en moet ik het los laten en er niet meer aan denken.

Gewoon jammer dit.

Had het leuk gevonden om nog een leuk smsje te krijgen na het voorval of misschien nog een uitnodiging wat leuks te gaan doen.

Tis misschien wel duidelijk:He's not that into me.

Zijn er dames die ook zoiets wel eens hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
In die laatste zin zeg je het inderdaad zelf al. Wat zijn preciese motivatie is, is natuurlijk niet te zeggen. Maar als ik je verhaal zo lees denk ik ook dat hij geen interesse heeft in verder contact.
The time is now
Hij zei zelf toch al dat hij vond dat je wel erg makkelijk meeging? Waarschijnlijk dacht hij, leuke meid, gaat zomaar met me mee, wie weet gebeurt er nog wat. Daarna was voor hem de spanning eraf denk ik.
ik denk eerlijk gezegd dat je het los moet laten. waarschijnlijk denk hij er niet zo over als jij en zijn zijn gevoelens tegenover jou inderdaad niet zoals jij misschien had gehoopt.

volgende keer beter zou ik zeggen
quote:Alice22 schreef op 26 oktober 2008 @ 18:23:

Toen stelde die jongen voor om bij hem te blijven slapen.

Ik aarzelde niet (kwam van de drank) en had zoiets van:

'Nou ja oke dan.'

Eenmaal bij hem binnen zoende we en tilde hij mij op.

Heerlijk vond ik het.

We gingen naar zijn zolderkamer en kropen in zijn bed.

Hij vond dat ik wel makkelijk mee ging.

Ik zei:'Tja anders moest ik alleen terug naar huis.'Deze logica ontgaat mij. Omdat je alleen naar huis zou moeten duik je met iemand het bed in? Enfin, we kunnen alleen maar gissen waarom hij doet zoals hij doet, iemand die zo passief is lijkt mij verder niet zo aantrekkelijk.
Misschien viel je bij daglicht toch wat tegen :p
Hahaha twentythree!

Iemand die tegen me zegt dat ik wel zo makkelijk meega (kennelijk implicerend dat ik een sloerie ben), zou de tyfus kunnen krijgen. Bovendien bestaan er in Nederland toch ook taxi's? Zou trouwens liever alleen over straat gaan dan met een wildvreemde meegaan, maar dat ben ik.
Ja, dat moet echt eens stoppen. Bel een taxi, je moeder, je vader, een vriend of vriendin maar loop niet dronken vreemde huizen binnen.

En ik geloof echt niet dat je een uitzondering bent....riskant hoor!
quote:Piper_ schreef op 26 oktober 2008 @ 20:16:

Ja, dat moet echt eens stoppen. Bel een taxi, je moeder, je vader, een vriend of vriendin maar loop niet dronken vreemde huizen binnen.

En ik geloof echt niet dat je een uitzondering bent....riskant hoor!Was mijn idee ook toen ik je verhaal las. Verder heeft die jongen geen interesse in je lijkt me, anders had hij wel anders gereageerd. Van je afzetten dus...
Hoi Alice,

Bij mij een beetje hetzelfde verhaal. Ben sinds een hele tijd weer single en dus alles weer een beetje aan het uitzoeken. Nu heb ik afgelopen zaterdag een hele leuke jongen ontmoet op een feest. Uiteindelijk is ie met mij mee naar huis gegaan en ging het een beetje zoals bij jou, ook geen echte sex gehad dus. Verder een hele lieve, leuke (beetje verlegen zelfs) jongen. Het stomme is dat ik van te voren tegen hem zei dat ik geen relatie wilde en dat het alleen maar voor een nachtje zou zijn. Nou, volgende ochtend en hij was zo superlief voor me geweest . Niet alleen platte 'sex' zeg maar, maar echt lief en ik was eigenlijk best onder de indruk. Uiteindelijk gaat hij weg en vraag ik of we nog een keertje wat zullen afspreken. En hij zegt 'wat mij betreft zouden er ook 'no hard feelings' zijn als we elkaar niet meer zouden zien.'. Wat mij betreft ook niet, maar vond t toch wel jammer hoor. Dat zag ie blijkbaar aan me en hij vertelde dat ie onzeker is over wat ie wil en dat dit soort dingen vaak toch uitlopen op een relatie, maar dat we aan de andere kant misschien maar moesten kijken hoe het ging. Dus ik zei dat ie er dan maar even over na moest denken en dan maar moest kijken wat ie wilde. Daarna vroeg ie me wel nog mee naar een feest dezelfde avond, vertelde ie dat hij mijn huis nog een keer wil zien als het af is en dat ie mijn tel. nummer niet voor niets heeft gevraagd. Ik snap er dus helemaal niks van . Ik ben zelf absoluut niet zo dat ik makkelijk iemand mee naar huis neem, was voor mij de eerste keer en ik denk achteraf dat ik er dan ook niet geschikt voor ben. Ga iemand dan blijkbaar toch leuk vinden. Voel me er eigenlijk ook best rot over en ik vraag me af of het anders was gelopen als we het bij telefoonnummers uitwisselen hadden gehouden. Maar goed, dat hoeft dus niet zo te zijn, te lezen aan jouw verhaal.

Hoop dat je het niet erg vindt dat ik mijn verhaal hier neertype, vond dat van jou zo herkenbaar, dat ik het even kwijt moest. Misschien helpt het je ook een beetje (gedeelde smart... )

Maar nu nog even een reactie op jouw verhaal, dat wat ie zei over dat makkelijk, gatsie! Dat vind ik echt een rotopmerking. Denk idd dat het beste is om m van je af te zetten (en dit advies ga ik zelf ook proberen op te volgen ).

xxx
Hey Diana_Charite,

Ja wat een rotopmerking he...

Heel leuk dat je reageerde op mijn verhaal.

Ik slaap ook nooit bij jongens of zij bij mij want er komt altijd weer narigheid van m.b.t mijn gevoelens.

Als zij verder niks van me willen heb ik al dat gevoel van

'meer te willen'.

Ik neem namelijk niet zomaar iemand mee of ik slaap ook niet zomaar bij iemand en ik zoen ook niet zomaar even met iemand.

Jou verhaal vind ik ook best vaag want jij zei van te voren dat je geen relatie wilde.

Hij was wel heel lief maar vond het ook best als jullie elkaar niet meer zouden spreken...

In dit geval zou ik het aan hem over laten en je ogen open houden voor andere jongens!

Want ik vind die opmerking van dat er dan 'no hard feelings' zijn als jullie elkaar nooit meer zouden zien ook niet echt super om te horen.

Hij lijkt me een jongen die niet weet wat hij wil.

En als je een leuke partner zoekt lijkt het mij wel een eis dat hij weet wat hij wil..

En nog even over mijn verhaal:

Ik heb er geen spijt van maar zou het niet zo snel nog eens gedaan hebben.

Achteraf voel ik me toch altijd rot en dat gevoel heb jij nu ook gehad door die jongen.

Succes!
quote:Alice22 schreef op 27 oktober 2008 @ 14:44:

Hey Diana_Charite,

Ja wat een rotopmerking he...

Heel leuk dat je reageerde op mijn verhaal.

Ik slaap ook nooit bij jongens of zij bij mij want er komt altijd weer narigheid van m.b.t mijn gevoelens.

Als zij verder niks van me willen heb ik al dat gevoel van

'meer te willen'.

Ik neem namelijk niet zomaar iemand mee of ik slaap ook niet zomaar bij iemand en ik zoen ook niet zomaar even met iemand.

Toevallig is het dan nu een keer gebeurd.

Jou verhaal vind ik ook best vaag want jij zei van te voren dat je geen relatie wilde.

Hij was wel heel lief maar vond het ook best als jullie elkaar niet meer zouden spreken...

In dit geval zou ik het aan hem over laten en je ogen open houden voor andere jongens!

Want ik vind die opmerking van dat er dan 'no hard feelings' zijn als jullie elkaar nooit meer zouden zien ook niet echt super om te horen.

Hij lijkt me een jongen die niet weet wat hij wil.

En als je een leuke partner zoekt lijkt het mij wel een eis dat hij weet wat hij wil..

En nog even over mijn verhaal:

Ik heb er geen spijt van maar zou het niet zo snel nog eens gedaan hebben.

Achteraf voel ik me toch altijd rot en dat gevoel heb jij nu ook gehad door die jongen.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven