ik snap mezelf niet
donderdag 2 juni 2011 om 20:46
Allereerst hoop ik dat ik normaal benaderd ga worden, ik heb voor mijzelf al heel veel dingen bereikt, die ik een paar maanden geleden nog niet had, ik heb nu een leuke baan, verdien dus mijn eigen geld. Maar nu komt het! ik laat me nog steeds als stront behandelen, ik weet niet waar t vandaan komt, of waar ik bang voor ben????? Ik moet wel zeggen ben zelf ook geen lieverdje maar ik zit momenteel ik zo'n destructieve relatie en ik snap mijzelf werkelijk waar niet wat ik hier in doe.... ik was nooit zo.!
Ik ben veranderd in een bang iemand die bang is om alleen verder tegaan bang is voor de consequenties... Ik wil zoveel maar ben zo bang..zo bang. Ik krijg zonder hem angst en paniek aanvallen, en ren dus zo hard mogelijk weer terug, slijm en doe tot hij mij weer terug neemt...waar is mijn eigenwaarde
Ik ben veranderd in een bang iemand die bang is om alleen verder tegaan bang is voor de consequenties... Ik wil zoveel maar ben zo bang..zo bang. Ik krijg zonder hem angst en paniek aanvallen, en ren dus zo hard mogelijk weer terug, slijm en doe tot hij mij weer terug neemt...waar is mijn eigenwaarde
donderdag 2 juni 2011 om 20:51
Ik laat mezelf kapot maken, we hebben zo vaak ruzie de laatste tijd... ik loop op mijn tenen, dan ontplof ik..en dan pakt hij mij geestelijk en lichamelijk trapt hij mij de grond in( ik heb dit nog nooit zo erg meegemaakt.) Ik denk ook dat ik idd heel warrig over kom dat is ook hoe ik me voel, tegelijk nu ik dit tik kijk ik om me heen en denk ik shit, ik heb niemand om mij spullen mee tenemen, zal dus alles achter moeten laten op een paar dingen na..echt het duizelt in me kop..en morgen moet ik werken...alles..pfffffffffffffff word gek.
Ik was iemand he, ik was sterk, kon genieten van dingen, zag toekomst, maar ben zo zo kapot...er is sinds deze relatie zoveel veranderd in mijn hoofd, in mijn doen en laten, in mijn zelfrespect...pff weeet niet waar tebeginnen sorry als ik warrig overkom maar zo voel ik me ook...
Ik was iemand he, ik was sterk, kon genieten van dingen, zag toekomst, maar ben zo zo kapot...er is sinds deze relatie zoveel veranderd in mijn hoofd, in mijn doen en laten, in mijn zelfrespect...pff weeet niet waar tebeginnen sorry als ik warrig overkom maar zo voel ik me ook...
donderdag 2 juni 2011 om 20:55
Allereerst een knuffel voor jou Butterfly, naar dat je je zo warrig voelt.
Iemand die jou geestelijk (en lichamelijk?) zo de grond intrapt dat je je zo naar voelt over jezelf, is jou helemaal niet waard. Heb je familie/vrienden/kennissen/iemand waarbij je kan logeren:? Maak uit je verhaal in ieder gevalop dat jullie samenwonen?
Voor jezelf kiezen nu, hoe lastig ook. Gewoon weggaan uit deze situatie, weggaan uit dit huis. Die spullen komen later wel, het gaat er nu om dat jij de tijd krijgt en neemt om je weer beter te voelen!
Iemand die jou geestelijk (en lichamelijk?) zo de grond intrapt dat je je zo naar voelt over jezelf, is jou helemaal niet waard. Heb je familie/vrienden/kennissen/iemand waarbij je kan logeren:? Maak uit je verhaal in ieder gevalop dat jullie samenwonen?
Voor jezelf kiezen nu, hoe lastig ook. Gewoon weggaan uit deze situatie, weggaan uit dit huis. Die spullen komen later wel, het gaat er nu om dat jij de tijd krijgt en neemt om je weer beter te voelen!
donderdag 2 juni 2011 om 20:55
Het gekke is nu ben ik kalm, maar als ik aan morgenochtend denk en naar me werk moet gaan,met als vooruitzicht dit, dus ruzie en niet bij elkaar zijn, en alles wat er nu net weer is gebeurt kan ik niet eens functioneren..Ik zal mijzelf zo een ontiegelijk rotschop willen geven , ik snap mezelf niet, ik snap gewoon niet hoe ik ooit zo afhankelijk heb kunnen worden, ik denk ook dat het te gecompliceerd is allemaal om hier uit teleggen...
donderdag 2 juni 2011 om 20:57
Je zit duidelijk in de knoop en het zou goed zijn om daar hulp bij te zoeken van een professional zodat je deze relatie los kunt laten en voorkomt dat een volgende relatie hetzelfde wordt.
Maar dat is van latere zorg. Ik krijg uit je posts het gevoel dat het niet veilig is om nu daar te blijven en niets te doen. Kun je familie/vrienden bellen? Als in NU?
Maar dat is van latere zorg. Ik krijg uit je posts het gevoel dat het niet veilig is om nu daar te blijven en niets te doen. Kun je familie/vrienden bellen? Als in NU?
donderdag 2 juni 2011 om 20:58
@ iedereen, Ik kan niemand bellen, kan wel bij iemand terecht tijdelijkmaar zij heeft geen auto om spullen mee tenemen, heb verder idd niemand( collega's wil ik hier absoluut niet in meetrekken) die mij kan helpen met spullen zal dus op een paar dingen na alles achter moeten laten en kwijt zijn idd.. het erge is ik heb altijd alles achter gelaten in mijn leven misschien vandaar dat het zo moeilijk is.
Ik ben zo bang weer zwak tezijn..zo bang
ik ben mezelf zo kwijt..
Ik ben zo bang weer zwak tezijn..zo bang
ik ben mezelf zo kwijt..
donderdag 2 juni 2011 om 21:00
donderdag 2 juni 2011 om 21:02
De spullen zijn mij niet meer waard maar ik heb altijd alles achterglaten.. en nu heb ik best veel spullen samen of alleen gekocht en wil gewoon niet weer alles kwijtraken..
Op wat voor manier voel ik me afhankelijk nou ik heb gewoon het idee dat ik zonder hem niet kan functioneren, niks heb... verslaafd lijkt het wel...ik moet het hebben..continu een soort angst dan na zo'n ruzie en hij is weg
Op wat voor manier voel ik me afhankelijk nou ik heb gewoon het idee dat ik zonder hem niet kan functioneren, niks heb... verslaafd lijkt het wel...ik moet het hebben..continu een soort angst dan na zo'n ruzie en hij is weg
donderdag 2 juni 2011 om 21:03
Er is geen enkel excuus dat rechtvaardigt dat hij jou mishandelt. Al haal je het bloed onder zijn nagels vandaan, dan nog niet!
En het feit dat jij zo tegen hem doet, betekent ook dat die relatie echt niet goed is voor jou.
Je bent nu dan misschien veilig, maar wanneer komt de volgende ruzie? Ga je dat rustig af zitten wachten? Nee toch?
En het feit dat jij zo tegen hem doet, betekent ook dat die relatie echt niet goed is voor jou.
Je bent nu dan misschien veilig, maar wanneer komt de volgende ruzie? Ga je dat rustig af zitten wachten? Nee toch?
donderdag 2 juni 2011 om 21:07
Hier een ervaringsdeskundige... Begrijp dat je alles even niet meer overziet. Als je ermee wilt kappen, er volledig achter staat, doe het dan nu meid. Te lang wachten en je gaat eraan onderdoor.
Als je er niet uitkomt, en het gaat om huiselijk geweld, bel of mail met Steunpunt Huiselijk geweld, website:
www.s-hg.nl
Ze kunnen je tips geven hoe je uit je situatie te redden.
Heb je een rijbewijs? Regel een auto, huur desnoods een bestelbusje voor een dagje (moet je even uitzoeken maar ik ken er een dat is geloof ik maar rond 50euro p.d) om je spullen weg te halen. Sla het tijdelijk ergens op, bij je familie of je vriendin. Je hebt werk, voldoende inkomen? Dan kun je evt ook tijdelijk een opslagruimte huren (bijv. www.safe-store.nl)
Sterkte!!
Als je er niet uitkomt, en het gaat om huiselijk geweld, bel of mail met Steunpunt Huiselijk geweld, website:
www.s-hg.nl
Ze kunnen je tips geven hoe je uit je situatie te redden.
Heb je een rijbewijs? Regel een auto, huur desnoods een bestelbusje voor een dagje (moet je even uitzoeken maar ik ken er een dat is geloof ik maar rond 50euro p.d) om je spullen weg te halen. Sla het tijdelijk ergens op, bij je familie of je vriendin. Je hebt werk, voldoende inkomen? Dan kun je evt ook tijdelijk een opslagruimte huren (bijv. www.safe-store.nl)
Sterkte!!
donderdag 2 juni 2011 om 21:07
Ja idd waar wacht ik op.. er is zelfs politie geweest hier)niet vandaag maar eerder) en zelfs die komen niet eens meer, die zeggen nu zelfs we komen niet zomaar meer... echt ik schaam me zo voor mezelf... echt vreselijk
Hoe he, hoe komt het dat je aan iemand verslaafd kan raken als dat een junk verslaaft is aan zijn of haar drugs het is haast onmenselijk
Hoe he, hoe komt het dat je aan iemand verslaafd kan raken als dat een junk verslaaft is aan zijn of haar drugs het is haast onmenselijk
donderdag 2 juni 2011 om 21:10
quote:honingbijtje89 schreef op 02 juni 2011 @ 21:04:
Deze vent klinkt als een borderliner klootzak... Alsjeblieft meid kies voor je zelf, pak je spulletjes sluit de deur achter je ....
Waarom nu meteen weer een diagnose erbij verzinnen?
Verder wel eens met je post.
Maar weet ook hoe moeilijk het is.
Deze vent klinkt als een borderliner klootzak... Alsjeblieft meid kies voor je zelf, pak je spulletjes sluit de deur achter je ....
Waarom nu meteen weer een diagnose erbij verzinnen?
Verder wel eens met je post.
Maar weet ook hoe moeilijk het is.