Ik snap mezelf niet..

27-01-2012 12:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook weleens, dat je je zelf niet meer begrijpt?

Eerder plaatste ik al een topic waar ik mooie reacties op heb gekregen van jullie, daarom leg ik jullie de situatie nu graag weer een keertje voor. Want ik snap me zelf gewoon niet.

Er is een man, stuk ouder dan ik, waar ik af en toe mee afspreek. Daarna is hij een aantal keer blijven slapen afgelopen maand en we hebben het dan gewoon erg gezellig. Ook appen elke avond een beetje heen en weer.

Maar nu komt de maar. Hij heeft een aantal maanden eerder aangegeven geen relatie met mij aan te willen gaan. En zo gedraagt hij zich eigenlijk ook wel een beetje. Tenminste zijn signalen zijn wisselend, aan de ene kant laat hij het initiatief veel aan mij over, maar als het puntje bij paaltje komt neemt hij toch wel initiatief. Wat ik niet snap is dat ik het niet beëindig. Ik laat het maar doorgaan/sudderen. Als we bij elkaar zijn, is het weer heel gezellig. Andere leuke mannen genoeg, maar toch blijf ik tot hem aangetrokken. Dan zijn ze toch weer niet zo leuk als hij. Kortom: ik snap mezelf niet.

Snappen jullie mij?
Je hebt een sexvriendje.

Niet aan gaan hangen verder, hij is eerlijk geloof hem op zijn woord.
..popcorn?
Gebrek aan zelfrespect en zelfvertrouwen?

Doe er wat aan!
Niet verliefd worden op een sexvriendje wordt je het wel keisd an voor jezelf, ga weer goed voor jezelf zorgen en lief voor jezelf zijn zodat je vooral van jezelf krijgt wat je nodig hebt.. hij gaat het je niet geven.
..popcorn?
He's just not that into you. Hij vindt je geen relatiemateriaal, maar wel leuk voor een afspraakje zo nu en dan. Aan jou de keus of je daar genoegen mee neemt. Op zich is het geen probleem om aan te modderen, zolang je maar in je achterhoofd houdt dat het toch nooit meer wordt dan dit.
Het probleem is dat ik best goed voormezelf zorg, vind ik zelf. Daarom snap ik ook niet goed dat ik dit doe. Het levert me waarschijnlijk toch niet meer op dan dat ik nu krijg. En daar komt bij dat het me ook weerhoudt om met anderen te gaan. Daarom begrijp ik mezelf niet...

Ik ben niet van de sexvriendjes. Kan daar niet goed tegen

Ik weet ook niet goed wat ik nu moet doen. Er helemaal mee stoppen? Dat voelt op een of andere manier ook weer niethelemaal goed. Daarom begrijp ik mezelf niet..
Je weet het antwoord al.
..popcorn?
Ik snap het ook niet. Maar goed, misschien moet je jezelf ook niet willen snappen. Veel belangrijker is z.s.m. een eind aan maakt. En dat dat niet goed voelt, snap ik overigens weer wel, maar dat zou je niet moeten tegenhouden. Tuurlijk is het leuker en makkelijker om het zo maar te laten doorkabbelen. Maar zoals je zelf al zegt: het levert je niets op. Soms moet je je gevoel juist níet volgen, maar in plaats daarvan gewoon je verstand gebruiken.
Denk dat je toch tegen beter weten in op meer hoopt, maar het wordt niet meer.

Verder eens met bovenstaande reacties
Maar denken jullie echt dat het op niets zal uitlopen?

Mijn eerdere relaties (1`x 2 jaar, 1 x 6 jaar) waren wel meteen vanaf het begin raak. Zou het niet kunnen zijn dat het gewoon rustig wrodt opgebouwd? Nu heeft hij natuurlijk al gezegd dat hij geen relatie wil, maar opzich is dat al best lang geleden. Als ik het zo opschrijf vraag ikme ook af hoor waarom ik me in allerlei bochten wring. Maar ja..a ls ik hem zie is het wel heel leuk en gezellig. Beetje aandacht en gezelligheid kan geen kwaad denk ik dan ook wel weer, maar ja.. aan de andere aknt; kans is natuurlijk groot dat ik wel meer wil na een tijdje. En dat hij dan zegt dat hij dat niet wil. Goh.. dat had ik dan natuurlijk kunnen weten. Ik vind het zo super moeilijk. Ik ben normaal gesproken ook helemaal niet zo.
Beste ikkean, geloof zijn woorden, hij wil echt niet! Hij is op zich beleefd genoeg om als jullie samen zijn heus leuk en aardig te zijn, waarom ook niet. Hij is ook eerlijk want hij zegt dat hij geen relatie met je wil nogmaals geloof hem!

Zou er verder helemaal mee stoppen zonde van je tijd meid.

Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven