Ik verlang naar die ander
maandag 19 mei 2008 om 15:39
Ik heb al jaren een goede vriend waar ik ook mee op dansen zat.We kennen elkaar al 7 jaar.In de laatste 2 jaar daarvan ben ik vaak alleen met hem weggeweest uit dansen. Omdat mijn man niet van dansen houd en vaak moest werken vond hij het goed dat ik met die ander meeging.Mijn man waarmee ik al 29 jaar getrouwd ben kent die ander ook al jaren.Ze kunnen ook goed met elkaar opschieten.Maar sinds die avonden uit met die ander zijn wij closer geworden en hadden toen zelfs een keer gevreeen.Ik was daar toen ook van geschrokken en ben toen gestopt om met hem uit te gaan alleen we zagen elkaar nog wel op de lesavonden maar het bleef dan alleen met wat flirten en lol hebben.Ik moest later stoppen met die avonden omdat ik ging werken sávonds.Hij had moeilijkheden thuis met zijn vrouw en toen hebben wij elkaar bijna een jaar niet gezien.Nu is hij gescheiden van zijn vrouw en woont nu alleen.Een paar maanden geleden had hij mij gezien toen ik voor controle in het ziekenhuis was en belde hij mij op.Hij lag daar na een hartinfarct.Sinds die tijd ben ik al een paar keer bij hem op bezoek geweest en we kunnen nog steeds goed met elkaar opschieten.Hij komt zelfs weer hier over de vloer.Dan is mijn man ook thuis en is het best gezellig.Als ik naar hem ga ben ik alleen en we praten over alles,ook privedingen weten we van elkaar.Alleen ik ben nu weer meer gaan voelen voor hem en ben denk ik verliefd geworden.Ik verlang erg naar hem,ik droom over hem ,ik denk de hele dag aan hem ,krijg hem niet uit mijn hoofd.Ik moet wel even zeggen dat ik wel van mijn man houd maar dat is dan alles.Hij is haast nooit thuis, is altijd aan het werk en als hij thuis is kijkt hij boven voetbal of is naar voetbal.Het enige wat we nog samen doen is boodschappen halen op zaterdag.Praten doen we al heel lang niet meer en als ik het probeer dan krijg ik amper antwoord.Dus je snapt dat die gesprekken met die ander mij zo goed doen, en hij verteld mij ook wat hem bezig houd of wat hij meegemaakt heeft.Ik voel mij thuis bij die ander en wil bij hem zijn.Ik weet dat hij ook nog veel om mij geeft dat heefthij mij al gezegt, maar ik heb nu nog steeds afstand gehouden al wilde ik hem graag kussen en vast houden.Het is allemaal zo verwarrend,ik weet niet wat ik zal doen.29 jaar huwelijk doe je ook zomaar niet weg en ik heb het best wel goed ook al ben ik vaak alleen.Ik heb ook mijn werk en hobby's en ben vrij om te gaan en doen wat ik wil.Heb geen kinderen meer thuis.En ik weet natuurlijk niet wat het word als ik voor die ander kies.Iemand ook al eens zoiets meegemaakt,wie kan er over meepraten en mij een beetje helpen met mijn beslissing.

maandag 19 mei 2008 om 15:45
Wat heftig ja, na 29 jaar.
Je bent nu wel een beetje alleen aan het modderen over of je nu wel of niet enzovoort, terwijl je man ook mee moet kunnen beslissen over hoe het nu verder moet, vind je niet?
Praat eens met je man en vertel hem over je gevoelens en je dilemma. Jullie zijn dus al 29 jaar bij elkaar, ik denk dat hij er op zijn minst recht op heeft om mee te praten over jullie toekomst.
Begin daar eens mee en probeer niet alles alleen op te lossen en te beslissen. In jouw geval zeker is daar ook je partner een belangrijke partij in.
Sterkte!
Je bent nu wel een beetje alleen aan het modderen over of je nu wel of niet enzovoort, terwijl je man ook mee moet kunnen beslissen over hoe het nu verder moet, vind je niet?
Praat eens met je man en vertel hem over je gevoelens en je dilemma. Jullie zijn dus al 29 jaar bij elkaar, ik denk dat hij er op zijn minst recht op heeft om mee te praten over jullie toekomst.
Begin daar eens mee en probeer niet alles alleen op te lossen en te beslissen. In jouw geval zeker is daar ook je partner een belangrijke partij in.
Sterkte!
maandag 19 mei 2008 om 16:33
Praten met mijn man over hoe ik mij voel heb ik al zo vaak geprobeerd dat ik er niet eens meer moeite voor doe.Als ik over mijn gevoel wil praten en zeg dat het zo niet langer meer kan dan zegt hij alleen maar ,dan ga je toch weg.En ikheb hem ook al vaak gezegt dat als alles zo blijft dat ik wil scheiden.Oke,dan doe je dat toch krijg ik dan te horen.Ik heb er al zo vaak aan gedacht om gewoon mijn tas te pakken en te verdwijnen zonder iet te zeggen en achter te laten maar dan denk ik weer aan mijn zoon en ik wil mijn kat ook niet daar laten omdat hij daar niet voor zorgt.Ik ben dus maar wat makkelijker geworden in het denken en doen.Ik heb een vriendin waar ik vaak mee wegga.Ik heb mijn werk,mijn hobby's ,sport en nu die ander.Zo zou ik het nog wel even vol kunnen houden tot ik een beslissing kan nemen.Donderdag zie ik hem weer en daar kijk ik nu al naar uit.
maandag 19 mei 2008 om 16:36
quote:libella schreef op 19 mei 2008 @ 16:33:
Ik heb mijn werk,mijn hobby's ,sport en nu die ander.Zo zou ik het nog wel even vol kunnen houden tot ik een beslissing kan nemen.Donderdag zie ik hem weer en daar kijk ik nu al naar uit.
Je laat je beslissing dus afhangen van die andere man?
Is het niet veel eerlijker om die beslissing eerst te gaan nemen en dan pas te gaan rommelen met een ander? Nu vind ik eerlijk gezegd dat je niet netjes bezig bent.
Ik heb mijn werk,mijn hobby's ,sport en nu die ander.Zo zou ik het nog wel even vol kunnen houden tot ik een beslissing kan nemen.Donderdag zie ik hem weer en daar kijk ik nu al naar uit.
Je laat je beslissing dus afhangen van die andere man?
Is het niet veel eerlijker om die beslissing eerst te gaan nemen en dan pas te gaan rommelen met een ander? Nu vind ik eerlijk gezegd dat je niet netjes bezig bent.

maandag 19 mei 2008 om 16:57
maandag 19 mei 2008 om 21:25
Misschien niet wat je wil horen maar mijn eerste associatie is: nee he, niet weer een vrouw die zogauw de kinderen de deur uitzijn haar haar kort knipt en rood verft en gaat scheiden. Ik heb dat zo vaak om mij heen zien gebeuren. Wat heeft je al die andere 29 jaar tegengehouden om te scheiden. Waarom nu wel nu er een ander is en niet eerder toen je al niet tevreden was? Pfffffff, ik word hier zo moe van...
dinsdag 20 mei 2008 om 00:09
dinsdag 20 mei 2008 om 00:32
Libella,
Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij.
Ik weet ook niet wat ik moet doen.
Ik verlang ook heel erg naar die ene vriend.
Ik ben ook 28 jaar getrouwd, heb 4 grote kinderen.
Ik heb altijd geroepen, als de kinderen groot zijn,
ga ik zeker scheiden.
Nu zijn de kinderen groot, ik durf niet te scheiden.
Bang, dat wij alles kwijt raken.
Aan de andere kant ben ik al jaren ongelukkig met mijn man.
Ben bij hem gebleven voor de kinderen.
Ik zou iedereen aanraden, om nooit zo een grote fout te maken.
Bij elkaar blijven voor de kinderen.
Mijn man werkt ook veel en is ook alleen zaterdag en zondag thuis.
Sinds 4 weken gaan wij samen met nog twee kinderen de boodschappen halen.
Ik vind het niet leuk, om met mijn man ergens naar toe te gaan.
Ik vind dit alles niet leuk. En zeker oneerlijk tegen over mijn man.
Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij.
Ik weet ook niet wat ik moet doen.
Ik verlang ook heel erg naar die ene vriend.
Ik ben ook 28 jaar getrouwd, heb 4 grote kinderen.
Ik heb altijd geroepen, als de kinderen groot zijn,
ga ik zeker scheiden.
Aan de andere kant ben ik al jaren ongelukkig met mijn man.
Ben bij hem gebleven voor de kinderen.
Ik zou iedereen aanraden, om nooit zo een grote fout te maken.
Bij elkaar blijven voor de kinderen.
Ik vind het niet leuk, om met mijn man ergens naar toe te gaan.
Ik vind dit alles niet leuk. En zeker oneerlijk tegen over mijn man.
dinsdag 20 mei 2008 om 01:32
Lieve Libella,
Heb je die communicatie met je man wel in het begin gehad die je nu vind in die ander? want dat is (denk ik aan je verhaal opmakend) wat je mist. Misschien heb jij je ook wel af gesloten van je man onbewust en kunnen jullie het samen alsnog oplossen. probeer op te zoeken waar die pijn in je relatie vandaan komt en probeer dit tegenover jezelf zo eerlijk mogelijk op te lossen, hoogstwaarschijnlijk kost dit wel veel energie en moeite, maar dat ben je zowel jezelf als je man verschuldigt. (anders ga je later misschien weer twijfelen).
Als dit iets is wat er altijd al zat, moet je nagaan wat je zelf echt wilt in een relatie. En aan de hand daarvan de beslissing maken weggaan of blijven. Als dat weggaan is dan pas kan je denken aan de andere man. (ook al is dat misschien heel moeilijk)
Ben je bang dat je jezelf kansen ontzegt door niet te breken met je man, of dat alles vaststaat, dat er geen ruimte meer is voor een ongepland leven? (je hebt immers al je man voor het leven, je baan voor het leven, je vrienden voor het leven, je huis voor het leven) Dus ben je op zoek naar meer spanning in je leven of verandering? Dat kan je ook zoeken in hobby's, cursussen, verhuizen, verbouwen, organiseren, van baan switchen etc.
misschien lijkt dit antwoord een beetje off topic, maar misschien zit hier een groot deel van de oorzaak van je gevoelens?
Heb je die communicatie met je man wel in het begin gehad die je nu vind in die ander? want dat is (denk ik aan je verhaal opmakend) wat je mist. Misschien heb jij je ook wel af gesloten van je man onbewust en kunnen jullie het samen alsnog oplossen. probeer op te zoeken waar die pijn in je relatie vandaan komt en probeer dit tegenover jezelf zo eerlijk mogelijk op te lossen, hoogstwaarschijnlijk kost dit wel veel energie en moeite, maar dat ben je zowel jezelf als je man verschuldigt. (anders ga je later misschien weer twijfelen).
Als dit iets is wat er altijd al zat, moet je nagaan wat je zelf echt wilt in een relatie. En aan de hand daarvan de beslissing maken weggaan of blijven. Als dat weggaan is dan pas kan je denken aan de andere man. (ook al is dat misschien heel moeilijk)
Ben je bang dat je jezelf kansen ontzegt door niet te breken met je man, of dat alles vaststaat, dat er geen ruimte meer is voor een ongepland leven? (je hebt immers al je man voor het leven, je baan voor het leven, je vrienden voor het leven, je huis voor het leven) Dus ben je op zoek naar meer spanning in je leven of verandering? Dat kan je ook zoeken in hobby's, cursussen, verhuizen, verbouwen, organiseren, van baan switchen etc.
misschien lijkt dit antwoord een beetje off topic, maar misschien zit hier een groot deel van de oorzaak van je gevoelens?

dinsdag 20 mei 2008 om 06:30
quote:Marie2225 schreef op 20 mei 2008 @ 00:32:
Libella,
En waar ben je dan bang voor?
Wat is erger om te verliezen dan jezelf?
En wat hebben de boodschappen met het verhaal te maken? Die boodschappen moet je blijven doen, of je nou getrouwd bent of niet.
Ik was 10 jaar samen en weggaan was het beste wat ik ooit heb gedaan. Niet gelukkig in een relatie blijven zitten daar heeft niemand iets aan. Je moet waarschijnlijk opnieuw beginnen, klopt, dat is doorzetten geblazen maar bij iemand blijven omdat je bang bent is geen leven. Angst is een slechte raadgever zegt het spreekwoord en dat klopt als een zwerende vinger.
Libella,
En waar ben je dan bang voor?
Wat is erger om te verliezen dan jezelf?
En wat hebben de boodschappen met het verhaal te maken? Die boodschappen moet je blijven doen, of je nou getrouwd bent of niet.
Ik was 10 jaar samen en weggaan was het beste wat ik ooit heb gedaan. Niet gelukkig in een relatie blijven zitten daar heeft niemand iets aan. Je moet waarschijnlijk opnieuw beginnen, klopt, dat is doorzetten geblazen maar bij iemand blijven omdat je bang bent is geen leven. Angst is een slechte raadgever zegt het spreekwoord en dat klopt als een zwerende vinger.
dinsdag 20 mei 2008 om 08:50
Wat mij opvalt, libella, is dat je man roept 'oké, ga dan maar weg'.
Misschien wil hij in zijn hart niets liever dan dat je weggaat, omdat hij dat dan zelf niet hoeft te doen?
Ik heb niet het idee dat er bij jou of je man nog genoeg liefde overblijft om jullie huwelijk te redden. Bij jouw man misschien zelfs nog minder dan bij jou.
Ik heb zelf ook een relatie van 29 jaar (waarvan 22 gehuwd) gehad voor ik durfde te scheiden. Ik denk dus dat ik weet hoe je je voelt.
Kennelijk heb je al aan je man aangegeven dat je overweegt om te scheiden en reageert hij daar onverschillig op.
In dat geval zou ik weten wat me te doen staat: scheiden.
Misschien wil hij in zijn hart niets liever dan dat je weggaat, omdat hij dat dan zelf niet hoeft te doen?
Ik heb niet het idee dat er bij jou of je man nog genoeg liefde overblijft om jullie huwelijk te redden. Bij jouw man misschien zelfs nog minder dan bij jou.
Ik heb zelf ook een relatie van 29 jaar (waarvan 22 gehuwd) gehad voor ik durfde te scheiden. Ik denk dus dat ik weet hoe je je voelt.
Kennelijk heb je al aan je man aangegeven dat je overweegt om te scheiden en reageert hij daar onverschillig op.
In dat geval zou ik weten wat me te doen staat: scheiden.
dinsdag 20 mei 2008 om 13:10
Ik ben niet bang om te scheiden.Ik heb het er al een paar jaar met mijn man over gehad dat ik wil scheiden als alles zo blijft .We hebben heus wel leuke jaren gehad samen maar sinds hij veranderd is van werk,nu 3 jaar geleden is hij erg veranderd.Hij kan alleen maar over zijn werk praten ook als er visite is of een verjaardag.Het is zijn werk of het voetbal.Als ik probeer om het een gezellige avond te maken als we alleen zijn dan gaat het best goed.Tot de andere dag,dan besta ik gewoon niet meer voor hem.Hij gaat naar zijn werk en ik zie hem pas weer als ik al in bed lig .S,morgens gaat hij om 6 uur de deur al uit.Ik weet het, hij maakt lange dagen maar heeft dat zelf uitgekozen om te doen.Als ik ergens over wil praten,hoe zijn dag was of de mijne enz.dan is het antwoord ,goed of klote en dat is het.Ik hou van uitgaan,wandelen ,naar het strand gaan maar hij wil nooit iets ook al heeft hij eens vrij.
Ik ken die ander al heel lang en ben denk ik al 4 jaar bij elkaar verliefd op hem.Hij houd ook van wandelen en fietsen en vooral dansen.Ik ook dus.We hebben altijd wat om over te praten en het is altijd gezellig met hem ook al hebben we ook wel eens een ruzie gehad.Maar dat praten we dan weer goed en dat is iets wat bij mijn man niet gaat.Ik ben nu toch maar aan het kijken of ik een woning kan vinden en als ik wat heb waag ik de stap toch maar.Ik wil weer leven en mij lekker voelen.En dan zie ik verder wel hoe het gaat.Oja,yoyo2 ,ik ben nog niet aan het rommelen met die ander al zou ik dat wel willen.Maar na die eerste keer in de fout te zijn gegaan weet ik nu wel beter hoor.Allemaal bedankt voor jullie reacties,ze hebben mij aan het denken gezet.
Ik ken die ander al heel lang en ben denk ik al 4 jaar bij elkaar verliefd op hem.Hij houd ook van wandelen en fietsen en vooral dansen.Ik ook dus.We hebben altijd wat om over te praten en het is altijd gezellig met hem ook al hebben we ook wel eens een ruzie gehad.Maar dat praten we dan weer goed en dat is iets wat bij mijn man niet gaat.Ik ben nu toch maar aan het kijken of ik een woning kan vinden en als ik wat heb waag ik de stap toch maar.Ik wil weer leven en mij lekker voelen.En dan zie ik verder wel hoe het gaat.Oja,yoyo2 ,ik ben nog niet aan het rommelen met die ander al zou ik dat wel willen.Maar na die eerste keer in de fout te zijn gegaan weet ik nu wel beter hoor.Allemaal bedankt voor jullie reacties,ze hebben mij aan het denken gezet.
dinsdag 20 mei 2008 om 15:11
quote:Marie2225 schreef op 20 mei 2008 @ 00:32:
.Die boodschappen schijnen cruciaal te zijn....mij ontgaat nog het verband eerlijk gezegd .
.Die boodschappen schijnen cruciaal te zijn....mij ontgaat nog het verband eerlijk gezegd .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 20 mei 2008 om 15:40
quote:libella schreef op 20 mei 2008 @ 13:10:
Ik ben niet bang om te scheiden.Ik heb het er al een paar jaar met mijn man over gehad dat ik wil scheiden als alles zo blijft .We hebben heus wel leuke jaren gehad samen maar sinds hij veranderd is van werk,nu 3 jaar geleden is hij erg veranderd.Hij kan alleen maar over zijn werk praten ook als er visite is of een verjaardag.Het is zijn werk of het voetbal.Als ik probeer om het een gezellige avond te maken als we alleen zijn dan gaat het best goed.Tot de andere dag,dan besta ik gewoon niet meer voor hem.Hij gaat naar zijn werk en ik zie hem pas weer als ik al in bed lig .S,morgens gaat hij om 6 uur de deur al uit.Ik weet het, hij maakt lange dagen maar heeft dat zelf uitgekozen om te doen.Als ik ergens over wil praten,hoe zijn dag was of de mijne enz.dan is het antwoord ,goed of klote en dat is het.Ik hou van uitgaan,wandelen ,naar het strand gaan maar hij wil nooit iets ook al heeft hij eens vrij.
Wat ik begrijp is dat je graag wat meer quality time met je man zou willen doorbrengen maar dat, mede door zijn werk, dit niet lukt. Hierbij speelt, zo lees ik, zijn opstelling ook een rol. Is het dan niet zo dat je dat gat vult met de goede vriend? Hou je echt van hem (de vriend) of komt dit meer voort uit het feit dat je dit mist bij je man? Dit lijkt me de meest cruciale vraag. Als jullie echt van elkaar houden en je geen heil ziet in de relatie met manlief dan heeft het weinig zin bij elkaar te blijven. Misschien heb ik er overheen gelezen maar ik blijf bij mijn eerdere vraag namelijk, waarom ben je niet eerder weggegaan bij je man als het huwelijk niet goed was? Waarom wachten tot de vriend kwam? Of was daarvoor het huwelijk wel goed.
Lavuera, fijn te horen dat ik altijd alles over een kam haal....ik schreef alleen dat dit was waar ik het mee linkte, betekent niet dat TO het is. Het valt me alleen op dat het zo vaak gebeurt dat zogauw de kinderen het huis uit zijn er een scheiding komt, een soort van piekmoment. Alsof de vrouw dan voor zichzelf kiest en daarvoor alleen voor de kinderen in het huwelijk is gebleven...en dat terwijl ook kinderen die ouder zijn ontzettend verdrietig zijn en het ook hun leven negatief kan beinvloeden. Dat was waar ik op duidde, wellicht wat te cynisch maar daar had ik toen even zin in.
Wat ik begrijp is dat je graag wat meer quality time met je man zou willen doorbrengen maar dat, mede door zijn werk, dit niet lukt. Hierbij speelt, zo lees ik, zijn opstelling ook een rol. Is het dan niet zo dat je dat gat vult met de goede vriend? Hou je echt van hem (de vriend) of komt dit meer voort uit het feit dat je dit mist bij je man? Dit lijkt me de meest cruciale vraag. Als jullie echt van elkaar houden en je geen heil ziet in de relatie met manlief dan heeft het weinig zin bij elkaar te blijven. Misschien heb ik er overheen gelezen maar ik blijf bij mijn eerdere vraag namelijk, waarom ben je niet eerder weggegaan bij je man als het huwelijk niet goed was? Waarom wachten tot de vriend kwam? Of was daarvoor het huwelijk wel goed.
Lavuera, fijn te horen dat ik altijd alles over een kam haal....ik schreef alleen dat dit was waar ik het mee linkte, betekent niet dat TO het is. Het valt me alleen op dat het zo vaak gebeurt dat zogauw de kinderen het huis uit zijn er een scheiding komt, een soort van piekmoment. Alsof de vrouw dan voor zichzelf kiest en daarvoor alleen voor de kinderen in het huwelijk is gebleven...en dat terwijl ook kinderen die ouder zijn ontzettend verdrietig zijn en het ook hun leven negatief kan beinvloeden. Dat was waar ik op duidde, wellicht wat te cynisch maar daar had ik toen even zin in.

dinsdag 20 mei 2008 om 15:46
Wat ik uit je laatste posting haar Libella is dat je je huwelijk eigenlijk al hebt opgegeven. Zoals Reiger eerder al aangaf, met alle informatie die je hebt gegeven is het enige advies was we je kunnen geven, ga scheiden.
Misschien heb je dat laatste zetje nodig? Om het van anderen te horen bedoel ik?
Misschien heb je dat laatste zetje nodig? Om het van anderen te horen bedoel ik?
dinsdag 20 mei 2008 om 21:50
Zwieber,Ik denk dat het komt omdat je als de kinderen nog thuis zijn het niet zo opvalt dat er iets niet goed is aan het huwelijk.Dan heb je het nog te druk met de kinderen .Zijn ze dan de deur uit ga je het pas merken.Je bent dan nog met zijn tweeen over en merk je dat je eigenlijk elkaar niets meer te zeggen hebt.Je denkt dat alles beter zal worden omdat je meer tijd voor elkaar hebt en meer vrijheid om leuke dingen samen te gaan doen.Maar dat is dus niet altijd zo.Bij mij dus niet.
dinsdag 20 mei 2008 om 22:00
woensdag 21 mei 2008 om 08:47
Uit wat je schrijft lijkt het wel alsof je man weinig of niets voor je over heeft. Hij vindt het best om te scheiden en hij wil geen dingen samen met je doen.
Je schreef in je openingspost dat je nog van je man houdt. Op welke manier hou je nog van hem? Waaraan merk je dat?
Zijn er ook dingen waaraan je merkt dat hij nog van jou houdt?
Je schreef in je openingspost dat je nog van je man houdt. Op welke manier hou je nog van hem? Waaraan merk je dat?
Zijn er ook dingen waaraan je merkt dat hij nog van jou houdt?
woensdag 21 mei 2008 om 08:58
quote:libella schreef op 20 mei 2008 @ 21:50:
Zwieber,Ik denk dat het komt omdat je als de kinderen nog thuis zijn het niet zo opvalt dat er iets niet goed is aan het huwelijk.Dan heb je het nog te druk met de kinderen .Zijn ze dan de deur uit ga je het pas merken.Je bent dan nog met zijn tweeen over en merk je dat je eigenlijk elkaar niets meer te zeggen hebt.Je denkt dat alles beter zal worden omdat je meer tijd voor elkaar hebt en meer vrijheid om leuke dingen samen te gaan doen.Maar dat is dus niet altijd zo.Bij mij dus niet.Maar los van de kinderen doe je dan toch nog steeds dingen met zijn tweeen? Manlief en ik wel in ieder geval, juist om dit te voorkomen. Of hebben jullie dit niet gedaan? Bedankt voor de uitleg!
Zwieber,Ik denk dat het komt omdat je als de kinderen nog thuis zijn het niet zo opvalt dat er iets niet goed is aan het huwelijk.Dan heb je het nog te druk met de kinderen .Zijn ze dan de deur uit ga je het pas merken.Je bent dan nog met zijn tweeen over en merk je dat je eigenlijk elkaar niets meer te zeggen hebt.Je denkt dat alles beter zal worden omdat je meer tijd voor elkaar hebt en meer vrijheid om leuke dingen samen te gaan doen.Maar dat is dus niet altijd zo.Bij mij dus niet.Maar los van de kinderen doe je dan toch nog steeds dingen met zijn tweeen? Manlief en ik wel in ieder geval, juist om dit te voorkomen. Of hebben jullie dit niet gedaan? Bedankt voor de uitleg!
woensdag 21 mei 2008 om 09:13
woensdag 21 mei 2008 om 09:50
Zoals ik al had gezegt we doen niet veel meer samen.Alleen de boodschappen op zaterdag omdat we dat dan doen met de auto.Ik zelf heb geen rijbewijs.De laatste keer dat we samen iets gedaan hebben is al weer weken geleden en dat was winkelen in amsterdam.Hij had broeken nodig.Dat was best wel gezellig,dan is hij ook wel leuk.Maar zodra we thuis zijn ploft hij op de bank en gaat het voetbal weer op.Ik hou ook wel van hem,maar ik weet gewoon niet of hij eigenlijk nog van mij houd.Hij zegt het nooit terwijl ik het toch vaak wel zeg.Voor het slapen gaan bijvoorbeeld.Of als hij achter de pc zit sla ik vaak een arm om hem heen en kus hem maar hij reageert dan gewoon niet.Ik weet niet wat dat is met hem.
Ik wil nog niet scheiden maar ga wel apart wonen en dan zien we wel hoe het verder gaat .Misschien gaat hij mij dan wel missen.Het liefst blijf ik natuurlijk wel bij mijn man.
Ik wil nog niet scheiden maar ga wel apart wonen en dan zien we wel hoe het verder gaat .Misschien gaat hij mij dan wel missen.Het liefst blijf ik natuurlijk wel bij mijn man.