Ik vertrouw het niet.

05-01-2011 14:39 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames. Ik heb advies nodig.

Ik zal het proberen kort te houden..

Ik vertrouw mijn vriend niet! Gisteren kwam het onderwerp vertrouwen ter sprake. Het begon gemoedelijk maar is uitgelopen op ruzie.

Ik ben van mening dat als je elkaar kunt en wilt vertrouwen je geen geheimen voor elkaar mag hebben in een goede relatie.

Op een gegeven moment zei ik tegen hem; dus als je geen geheimen voor me hebt zou ik bij wijze van spreken zomaar in je hotmail mogen kijken? Nee, dat mocht niet, want privé. Ik vroeg wat er dan zo privé was als hij geen geheimen zou hebben, en toen begon hij vaag te doen.

Ik bleef doorvragen en hij kwam met dingen als; mailtjes van lang geleden, en mailtjes van mensen>lees;vrouwen die hij niet kent [?] en over dat er misschien niet alleen mail van vrouwen instaan.[mannen/homo's?].. 't moet niet gekker worden.

Hij schijnt in z'n msnlijst dus ook veel vrouwen te hebben staan, waarvan hij zegt dat hij ze niet eens kent..SURE!

Ook had hij het over een bepaalde site waar die mailtjes dan van af kwamen en ik ben er vandaag achtergekomen dat het een datingsite is. Maar hetgeen wat het meest vraagtekens bij me oproept was dat hij zei dat hij zich zou schamen als ik die mailtjes zou lezen.....

Kortom, hij werd steeds zenuwachtiger en ik mocht onder geen beding in zijn hotmail.

En nu vertrouw ik hem dus niet meer.

Het is het type dat gelijk contact zoekt met andere vrouwen als het even misloopt in een relatie. Maar nu denk ik dat hij dat ook doet terwijl hij samen met mij is.

Hij heeft vaker gelogen in het begin van de relatie maar ondertussen hebben we heel wat hobbels overwonnen en heb hem dus ook moeten leren vertrouwen. En heb dat ook al die tijd gedaan..tot gisteren dus.

Om het verhaal helemaal compleet te maken; ik ben nu enkele weken zwanger en het kindje is zeer welkom!

Mijn vriend is de meeste tijd bij mij [we wonen nog niet samen], maar ik vraag me nu af wat hij doet als hij alleen thuis is..

Het liefst zou ik zijn hotmail kraken, en dat zeer tegen mijn principes in en dan nog zou ik niet weten hoe. Mijn gevoel zegt namelijk dat het helemaal geen onschuldige mails zijn.

Ik begrijp dat zijn hotmail privé is, maar na deze vage antwoorden en zijn zenuwen, ben ik nu zelf een brok zenuwen. En dat is alles behalve goed voor mijn prille zwangerschap.

Dames, wat moet ik doen?

PS; hij mag ten alle tijden in mijn pc, heb niks te verbergen en heb ook geen vage contacten. Ook vraag ik me af waarom hij die mails niet verwijdert als het al van lange tijd geleden is en als het 'niks te betekenen' heeft.

Toch nog een lange post..ik voel de wet van Wuiles al..
Devil, ik wil je een dikke digitale knuff geven. Meid wat moet jij je rot voelen en dan in zwangere toestand.

Ik vind het heel (pijnlijk) om dit op te brengen maar zie je het nu nog wel zitten, kindje van zo'n looserd. Want dan krijg je er dus je verdere leven mee te maken.

Misschien sta je daar nu niet bij stil maar hoop dat je daar ook goed over nadenkt.

Knuffffffffffffff

En zie dit hele nare gedoe ook wel als een heel positief iets, je kan op je onderbuikgevoelens vertrouwen.

Want been there done that, met iemand die vaak liegt ben je vaak ontzettend gemanipuleerd en twijfel je aan je eigen gevoel.
@ Poezelig; dank je wel.

Ik sta er juist meer dan ooit bij stil en weet niet wat ik moet doen. Heel eerlijk gezegd wil ik op deze manier idd geen kindje en wil ik niet mijn hele leven verbonden zijn met dit exemplaar.[ex]

Vannacht had ik alweer een veegje bloed, ik denk van de stress. Heb afgelopen week ook een lichte bloeding gehad, mss innestelingsbloeding. Ik weet nu dik een week dat ik zwanger ben.

Ik denk ook dit dit niet goed gaat aflopen. En misschien is dat in deze situatie ook wel het beste..heel wrang en pijnlijk.
Ik wil je niets aanpraten, maar ik zou hier ontzettend mee oppassen. Zelf heb ik mijn (nu) ex er afgelopen weekend op betrapt die ie al ruim 2 weken een profiel op een sexdatingsite had... en ook berichten achterliet op andere profielen. Witheet van woede hem ter verantwoording geroepen en natuurlijk kreeg ik direct de wind van voren omdat ik hem gecontroleerd zou hebben. Ontkennen kon hij niet, want hij stond er met foto en al op. Zijn slappe excuus: het stelde niets voor en hij wilde alleen kijken of hij nog in de markt lag en ja... hij had het me misschien wel moeten vertellen, maar dan was ik ook wantrouwig geworden

Ik had een onderbuikgevoel... al een tijdje en dan is niets zo makkelijk om zijn nickname (die hij overal voor gebruikt) even te googlen. Als ik daar geen reden toe heb, doe ik dat ook niet. Misschien niet helemaal netjes van mij, maar ik ben blij dat ik er nu achter ben gekomen... beter kwijt dan rijk. En ik heb 1 ding geleerd: volg ten alle tijde je gevoel.

Wacht ff, ik had de vorige pagina nog niet gelezen... wat een rotsituatie zeg ik ken het gevoel dus, maar gelukkig kon ik heel makkelijk de deur achter me dichttrekken... en ookal zou hij niet in real life met die dames hebben afgesproken (weet ik van mijn ex ook niet), dan nog is het gewoon keihard vreemdgaan.
@Anniemal; Hoezo niet netjes om hem te googlen? Hoe netjes is het van die kerels om met pokerface en al als single op zo'n site te staan terwijl ze in een relatie zitten? Nee dat is pas netjes! Echt de omgekeerde wereld. En mensen die zeggen dat het not-done is wil ik wel eens zien wat zij in die plaats zouden doen als het hun zelf betreft..Gelijk heb je hoor! Dat blijkt nu ook wel.

Zijn laatste woorden tegen mij; 'Waarom zou ik alles verwijderen als je toch niks meer met me wil?' zegt ook al genoeg.

Terwijl hij eerder zei alles te willen wissen. Tussen willen en werkelijk doen zit nog een heel groot verschil, want hij had die keuze al heel lang geleden kunnen maken. Conclusie; hij wil graag nog alle opties open laten voor het geval dat..

Hij zei ook geen 'last' te hebben van de mails die binnenkomen van de datingsites, en dat hij ze daarom niet verwijderd heeft.

Het moet niet gekker worden natuurlijk.

En ook hier het excuus; 'het is niet zo erg dat ik ben vreemdgegaan'..Welja, natuurlijk niet.

Meneer was altijd in alle staten als er ook maar iets mannelijks in mijn buurt kwam, nu weet ik waarom..
@devilsangel75: nee klopt, alleen voelde het voor mij al niet goed dat ik de noodzaak voelde om hem na te moeten trekken. In een relatie hoor je elkaar op je woord te kunnen vertrouwen en ik had al een tijdje mijn twijfels bij enkele dingen die hij me verteld had. Als ik hem volledig vertrouwd had, had ik hem nooit digitaal nagetrokken... daar zat het dus al mis.

Ik snap ook absoluut niet wat zo iemand als jouw en mijn ex (volgens mij mogen we ze best over 1 kam scheren) bezielt om de bloemetjes op deze manier buiten te zetten, terwijl je in je relatie niets te klagen hebt. En heb je iets te klagen: ZEG het dan! Het zou mij ook niets verbazen als mijn ex dit vaker geflikt heeft... een vos verliest zijn streken immers niet zo snel.
Zo zie je maar weer, dat je eigen gevoel meestal gewoon klopt. Wat een &^%$# kerel. Wees maar blij dat je er nu wel achter bent gekomen. Maar hoe ga je het nou doen met de zwangerschap?

nou sterkte met de situatie... en zo zie je maar weer je intuïtie is altijd de beste raadgever...

net in het begin van je zwangerschap.... je denkt dat het fout gaat, maar dat hoeft niet natuurlijk. wel even raadzaam voor jezelf na te gaan of je dit kindje wil laten komen.... je hebt nog even de tijd.. maar niet te lang over twijfelen.
@Devil, heb je topic gelezen. Wat vreselijk moeilijk voor je, sterkte!

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar weet je ex dat je zwanger bent? (waarschijnlijk wel...) Hebben jullie het daar gisteren ook nog over gehad?
@devil

Ik ben er alleen wel verbaasd over hoeveel mensen vinden dat hun partner hun mail niet mag lezen. Dat is prive? We hebben het over je partner die, als het goed is, het dichtste bij je staat. Waarom zou die je mail niet mogen lezen? Je moet natuurlijk niet dagelijks in elkaars inbox op zoek gaan naar foute mailtjes(die horen er ook niet te zijn) maar om te zeggen dat je vindt dat je mail zo prive is dat je partner daar geen toegang tot hoort te hebben vind ik nogal ver gaan.
@ lichtpuntjes; Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.

Ik heb over 2 weken mijn eerste echo. Ik twijfel of ik het wel wil zien..

@ lekx; Hij weet dat ik zwanger ben en wil niets liever dan samen met mij gaan zorgen voor het kindje. Helaas voor hem ben ik niet meer in staat tot vergeving. Het is genoeg geweest.

NB; Vandaag heeft hij weer een site gezegd [of versprak zich] waar hij op zou staan en ik heb het gecheckt..[wat is hij dom! Murdoch had gelijk!] hij bleek in de laatste 3 maanden gewoon ingelogd te zijn geweest.

Ik heb nu zelf ook een account aangemaakt en zodra ik toegang heb tot berichten schrijven zal ik op zijn gastenboek wel het 1 en ander uit de doeken doen en dat de dames nu snel hun kans mogen grijpen met dit lot uit de loterij.

Dat zal mijn zoete wraak zijn! En tevens het laatste wat hij van mij persoonlijk zal horen. [lezen]

De rest van de besprekingen zal alleen nog maar gaan over het kindje..en wat mijn keuze hierin zal worden.
Overigens zal een SOA-test ook geen overbodige luxe zijn denk ik.

Nou lekker dan! Wat een afgang..
Devil, verlaag je alsjeblieft niet tot dat niveau maar wees een dame en loop met opgeheven hoofd weg uit de situatie.
Jeetje Devil, het verbaast me niet, maar wat ontzettend rot voor je!

Gooi het hier er allemaal uit en verlaag je inderdaad niet tot allerlei lage wraakacties.
Devil, niks afgang voor jouw, hij is degene die liegt. Iemand vertrouwen, geloven waar je van houd is geen afgang.

Meid denk heel goed na wat je wilt met de zwangerschap, ben zelf ook niet voor afbreken maar met zo'n persoon een kindje krijgen is crime.

Meestal veranderen ze niet, ze blijven liegen over alles. En strakjes gaat dat over de nek van een klein hummeltje.

Je moet dan afspraken gaan maken met hem over omgang enz.

Nu heb je nog een kans om gewoon helemaal overnieuw te beginnen.
Wil je heel veel sterkte wensen, wat een rotsituatie.

En helaas, heel veel mannen reageren zo vreemd als jouw partner......schuld op jou willen schuiven, naar jouw contacten wijzen, willen weten met wie jij mailt en msn't, maar owee, als je vraagt wat hij op internet doet. Zegt genoeg over zijn vertrouwen in jou en zijn eigen karakter. Ik hoop dat je sterk kunt zijn naar hem, zo snel mogelijk al het contact verbreken, zeker als je weet wat je met je zwangerschap doet. Eventueel alleen je kindje opvoeden? Denk er goed over na, praat met mensen, sterkte.
Ik wacht al op je festina

Hoe gaat het nu met jou? Trek jij het nog allemaal?
Devil: sterkte (hug!)
anoniem_117617 wijzigde dit bericht op 27-01-2011 23:03
Reden: ..
% gewijzigd
.
% gewijzigd
.
% gewijzigd
Ik weet sinds 28 dec dat ik zwanger ben, dus nog heel pril ja.

En ik weet niet wat ik wil..Wel had ik vandaag heel sterk het gevoel en heb het ook uitgesproken dat ik het niet wil afbreken. Ik doe het dan wel alleen, want dat red ik wel..denk ik...

Ik heb mijn ex zojuist nog even gezien, maar heb hem snel ook weer de deur gewezen. Ik kan hem echt niet zien. Ik kan hem ook niet meer geloven, wat hij ook beweert.

En nu twijfel ik weer of ik nu wel of niet het kindje wil...wat is dit moeilijk zeg!

Ik weet niet of ik iets gemist heb, maar ben jij nog samen met hem of niet? Nee toch?
Festinale wil jouw ook dikke knuff geven, zwanger en dan dit. pffff

Heb ook zo'n ex gehad en jaren met leugens meegemaakt. Het enigste verschil is dat ik niet zwanger was op moment ontdekking maar dus al;ang een kindje had.

Maar heb jaren van onderbuikgevoelens gehad die hij altijd weg wuifde,,ik was......noem het allemaal maar op.

Ook altijd boos,dingen terug bij mij leggen m'n prive enz jaja was alleen maar om al z'n achterbaks gedoe te verdoezelen.

En ja ik moet dus nog contact houden en liefst dus op een goede manier , valt niet mee.

Maar het enigste goede dat het me gaf is dat ik dus inderdaad na al die jaren mezelf terug had.
.
anoniem_117617 wijzigde dit bericht op 27-01-2011 23:04
Reden: h
% gewijzigd
Hi poezelig, dankje! zo belangrijk dat je naar je eigen intuïtie luisterd, je onderbuikgevoel. Het brengt in eerste instantie een helemaal drama/pijnlijke emoties met zich mee maar dan heb je wel duidelijkheid. Lag de situatie maar anders, dat er niet sprake was van een zwangerschap, dan had ik toch anders gehandeld.

Dikke knuf!
Een dikke knuffel festina..Ik voel met je mee.

Doe je het rustig aan? ....Wat klinkt dat stom als je [ik] het zelf ook niet doet..

Ik moet er even tussenuit, ik geloof dat hij zo weer aan de deur staat. Ik kom hier zeker op terug!
Festina..Lullig dat ik ineens foetsie was terwijl je net je verhaal aan het neerzetten was, maar het is ook hier zo'n chaos..pfff

Hij stond niet aan mijn deur, maar zat wel bij de onderbuurman biertjes te drinken. Ik hoorde ze tot mijn eigen woning, dus het zal wel gezellig zijn geweest. Blijkbaar was er reden voor een feestje. Komt hard aan.

Ik heb je verhaal nu wel rustig gelezen..

Die kerel van jou is mogelijk nog waziger dan m'n ex. Jouw bericht van 22.49u laat dat ook duidelijk zien.

Jij hebt de mails gelezen, en dus bewijs gezien..dat is idd heel hard.

Ik had ze ook willen lezen, maar dan graag als bewijs dat er niks gaande was.Helaas wou hij dat niet.

En ondanks dat je weet dat het van alle kanten niet deugt en daar ook bewijs van krijgt, is er niets erger dan ook nog gaan twijfelen of je dan toch niet te hard van de toren hebt geblazen. Heel frustrerend!

Omdraaien en manipuleren, ineens heb jij het gedaan.

Wat herkenbaar!!

Zoals je zegt zou je hem niet meer kunnen vertrouwen. En dat zal ook altijd een issue blijven en terugkomen als het even niet lekker gaat, mocht je toch met hem doorgaan. Bij mij net zo.

Het is kapot.

Kan jij erover praten met je omgeving?

Ik durf het niet meer omdat mijn omgeving toch al niet zo kapot van hem waren door eerdere voorvallen. Dus ik schaam me werkelijk de ogen uit de kop om wéér te moeten vertellen dat hij mijn vertrouwen heeft geschaad. Eerdere voorvallen hadden niet met andere contacten te maken, het was een heel ander iets, maar wel iets waarbij een 'normaal' denkend mens hem waarschijnlijk niet meer terug had genomen. Dus hij had z'n credits al verloren. Eigen schuld, dikke bult wordt er dan gezegd. En ze hebben nog gelijk ook!

Net als jij krijg ik het spaansbenauwd als ik eraan denk dat ik, door het kindje te laten komen, mijn leven aan hem verbonden ben. Vandaar mijn twijfel, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om het af te breken. Ik word volgende maand 38, en het is nu of nooit.

Tegelijkertijd voel ik nu zo'n afkeer tegen m'n ex dat ik gewoon zijn kind niet wil. En gelijk daar aan denkend springen de tranen alweer in mijn ogen.

Een heel boek heb ik geschreven nu zie ik..ik ga maar proberen te slapen.

Festina, ik wens je heel veel sterkte en wijsheid..wil je me op de hoogte houden? Knuff..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven