Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Tip: pak een foto van Zweed. Neem die lekker mee naar bed. Leg 'm onder je kussen en droom over jullie. Ga lekker slapen, late de boozaardige dag voor wat ie is en geniet van jou en Zweed. Morgen een nieuwe dag, lekker samen met dochterlief. Laat die moeder van jou de rambam krijgen. Geluk maak je zelf, dus kies nu ook lekker voor jezelf.

Ik kruip ook mn dekentje. Weltrusten!
Tip: pak een foto van Zweed. Neem die lekker mee naar bed. Leg 'm onder je kussen en droom over jullie. Ga lekker slapen, late de boozaardige dag voor wat ie is en geniet van jou en Zweed. Morgen een nieuwe dag, lekker samen met dochterlief. Laat die moeder van jou de rambam krijgen. Geluk maak je zelf, dus kies nu ook lekker voor jezelf.

Ik kruip ook mn dekentje. Weltrusten!
Thanks Aero, slaap lekker!

Voor mij is het nog iets te vroeg en ik ga nog zo even Skypen met Zweed dus ik heb nog wel iets leuks om naar uit te zien
Veel plezier met het Skypen .

Ik heb hier een berg huiswerk liggen maar ik heb geen zin . Het is ook al aardig laat.
hey Snyggin, ben je de avond toch nog een beetje doorgekomen met forummen en skypen (zeker nu mee bezig?)

wel rot hoe dat gaat met je moeder, en inderdaad brengt spanning mee wat in die brief staat. Gelukkig is zweed er dan om je te steunen, als je m krijgt. Hopelijk draait je moeder een keer bij als ze ziet dat je nu echt gelukkiger bent, ik hoop t voor jullie allebei.

Tja, moeders. Ze bedoelen het inderdaad goed

Hanneke,

sorry voor de commotie vanochtend in dat ene topic rondom die post van jou die ik quote. Was niet helemaal de bedoeling maar ik werd echt pissed van diegene. Wel super hoe je er zelf mee omging, dat kan ik dus echt niet he. Ben vaak heel begripvol maar hier gingen mijn nekharen zó van overeind.

Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt want voelde me toch wel wat schuldig.

Ik ga weer slapen, morgen zie ik klasgenoot nog 1x en dan een maand niet.... boehoe huilhuil;....
Hallo.

Snyg, wat een verdrietig verhaal. Wat ontzettend jammer dat je moeder zo negatief tegen je doet. En zo te horen heb je je sowieso enorm door haar in de steek gelaten gevoeld. Gaat ze wel leuk met je dochtertje om?

Ik heb ook een moeilijke relatie met mijn moeder. De laatste jaren gaat het steeds beter, ook omdat ik heel duidelijk mijn grenzen aangeef, en er nu contact is als volwassenen en wat minder als moeder-dochter. Dit werkt voor ons goed, we proberen te accepteren dat wel elkaar nooit écht zullen begrijpen ( we zijn op sommige punten nogal verschillend. Ik herken ook de afkeuring)

Ik duim voor je dat de brief die je woensdag krijgt is bedoelt om toenadering te zoeken en niet om negatief te doen!
Sommige keuzes die mijn moeder in het verleden heeft gemaakt zal ik nooit kunnen begrijpen, en ja, daar blijf ik denk altijd toch wel boos om. Maar ik heb besloten dat ik haar toch niet wil missen in mijn leven en focus me op wat er nú nog is. En dat gaat verassend goed. ( had ik een paar jaar geleden ook nooit verwacht)

Ik hoop voor jou Snyggin dat het ook beter zal gaan

( heeft Zweed je een beetje opgevrolijkt?)
quote:SexNJaZz schreef op 02 maart 2011 @ 23:53:

sorry voor de commotie vanochtend in dat ene topic rondom die post van jou die ik quote. ;....

commotie? waar?

* ok relnichtmodus UIT*
quote:hanneke000 schreef op 02 maart 2011 @ 16:24:

[...]

Maar dat "nu maar weer verder" is dan weer net iets makkelijker geschreven dan gedaan he

Helaas wel...ZUCHT.

maar wat lees ik ...aan de drank op woensdagavond?
Snygg: NOG MAAR 1 DAG!!

Sex: Joh, geen probleem hoor! Ik had helemaal geen moeite met de post. Ik reageerde meer op "denk maar over mij zoals seks over mij denkt" ofzoiets. Ik denk graag mij eigen ding, dus dat zeg ik dank ook

DK: Op Psyche, nagativiteitstopic. Niet echt een rel hoor, gewoon een meningsverschil. En aan de drank ja oeps.... En wat goed dat je zo met je moeder hebt 'leren' omgaan! Vind ik knap! (En is voor jullie waarschijnlijk prettig )
Goedemorgen allemaal!

Zo lekker geslapen, gister tot bijna 2 uur met Zweed op Skype gehangen, was fijn om weer even zijn stem te horen.

En inderdaad nog 33.5 uur en dan landt ie

Ik wilde gister mijn huisje onder handen nemen maar daar kwam niks van terecht dus vandaag aan de bak dan maar.

Kenau: fijn dat het op die manier loopt tussen je moeder en jezelf, lijkt me goed voor je gemoedstoestand ook dat je meer als gewoon 2 volwassenen kunt omgaan.

Ik had ook heel even de hoop na geboorte van kindje en zeker nu we allebei ouder worden. Of nadat ze ziek bleek. Maar helaas lijkt hier het spreekwoord "een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken" het meest van toepassing.

Jongens mag ik even zeggen dat ik zó blij zal zijn als ik straks gewoon lekker tegen Zweed kan aan kruipen als ik daar zin in heb. Nog even, nog even, nog even
Nog 30.5 uur!!

(Ik heb vannacht mijn haar geverfd en ik ben best tevreden )
Vannacht?! wanneer heb jij geslapen dan?
Ehhm.. van 23.00 tot 07.00. Hoezo?

Resultaat:

Oohh supercool!

Ik dacht dat je in de holst van de nacht je haren zat te doen hahaha
Nou, het zit er tussen de 8 en 11 uur in, dus ik slaap gewoon met verf in mijn haar
Ohh zooo, ik laat mijn haren altijd doen bij de kapper dus ik heb van die dingen geen flauw benul...

Pfft ik moet echt van mijn bankje af, heb nog geen vinger uitgestoken haha
Pics or it didn't happen, Hanneke

ZIEN
COOOOOOLLL!!!!

echt supermooie kleur.
En nu weet ik lekker hoe hanniebal en snuggie eruit zien
Dank je

En zo duidelijk stond ik er niet op toch?

Ja nu jij nog
Oh, super om echt eens een gezicht bij jouw naam te zien!

Ik vind je bril ook supergaaf. ( maar verberg je nou op die foto's stiekum je beugel? )
Kenau pics please!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven