Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Eh ja. Dus.

Nou. De laatste. Daarna mag jij

Ik zoek naar iets geschiktst, maar weet niet of ik wel durf
Sta je daar nou op een kerkhof, hahaha
Zeg, wij durfden ook!! En ja, ik sta daar op een kerkhof
Kom maar op ik zit er klaar voor
sjongejonge wat een gedoe
Je hoeft echt geen foto op een berenvelletje te linken Kenau
Mag natuurlijk wel
ja moet t nog ergens online zetten, en natuurlijk even goed zoeken naar een foto waar ik kleren aanheb
Zoohoo
** WEG
Cooool!! Wat leuk je nu gezien te hebben! (En wat zie je er goed uit!)
Mooie meid hoor!
dank u

mijn vriendinnen ook meteen exposed hier

nou ja, ik zocht een casual foto ( dit was lowlands haha )
Ik heb niemand herkend, scheelt dat?
Oh, en die gozerT is knettergek dat 'ie je laat schieten. En ik val niet eens op vrouwen!!
hmmm ik log weer eens net te laat in zie ik om mee te genieten van jullie leuke foto's

* jammerdebammer voor mij *

fijne dag allemaal!!
quote:hanneke000 schreef op 03 maart 2011 @ 13:54:

Oh, en die gozerT is knettergek dat 'ie je laat schieten. En ik val niet eens op vrouwen!! ( en helemaal mee eens natuurlijk , maar jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik dit hoofd alleen maar gekregen heb om m'n karakter te compenseren, he )
Nee, inderdaad. Wat heb jij een vreselijk karakter. Totaal ook geen humor enzo.
Ja, SnJ, je ziet het, weggaan is geen optie hier
quote:hanneke000 schreef op 03 maart 2011 @ 14:04:

Nee, inderdaad. Wat heb jij een vreselijk karakter. Totaal ook geen humor enzo.
Dat geloof ik niet hoor Kenau (alhoewel met zo'n nick.... )

Heb ik al gezegd dat het nog maar 28 uur is?

(even een onsmakelijk detail)

Net weer bloed moeten constateren bij de plasronde....en 2 weken geleden toen ik bij hem was ook... WTF?!

Wie zit er hier zo tegen? Nu heb ik de Mirena dus die kan wel eens raar doen, ik hoop dat het alleen maar nu eventjes is en morgen alles bij het oude is, ik vind dit niet grappig meer!
Ik ga even flink opruimen hier, want het begint een beetje een chaos te worden. Daarna lekker bij een vriend eten die -volgens mij- in dezelfde provincie woont als Hannie ( wel zwaaien he, als je me ziet? )
He? He? Hoe weet jij waar ik woon? Serieus?

Ooooh wacht..., dat heeft hier even gestaan natuurlijk
Lekker Snug, ik zit net aan een bammetje.

Maar heb je die Mirena al lang?

Wel vreemd. En super onhandig nu met Zweedsex in het vooruitzicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven