Ik voel me zo ellendig...

07-09-2009 14:46 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een relatie van ruim vijf jaar is mijn relatie zojuist verbroken. Ben zó verdrietig, kan alleen maar huilen huilen huilen. Het is waarschijnlijk beter zo maar ik denk nu alleen maar dat het de verkeerde beslissing was. Ik mis hem nu al... Ik weet niet wat ik moet doen, loop met mijn ziel onder mijn arm. Vriendinnen en familie zijn allemaal aan het werk. Wat ik wil met dit topic? Ik weet het niet.. Een hart onder de riem denk want ik voel me zó klote. Ik kon geen algemeen uithuiltopic vinden en ik wil ook niet op andermands topic inbreken..
Meisje toch, heel vervelend voor je! Heel logisch dat je er nu aan twijfeld, gaat vanzelf weer over waarschijnlijk.

Liep je er al lang mee?

Sterkte in ieder geval, en zoek vanavond gewoon ff een vriendin op, of ga lekker bij je mams op de thee.

Huil maar ff lekker hoor.

Tips heb ik niet voor je, behalve de standaardtips die je ongetwijfeld wel kent en die je nu even niets zeggen omdat je gewoon verdrietig bent. Sterkte meid!
Hè wat ongelooflijk naar! Is er echt niemand die niet aan het werk is en bij wie je je hart kan luchten? Sterkte!
Zahahahand in je hart!! Auwauw....

Alsjeblieft, meissie. Stop maar onder je riem!
Dank jullie wel! liep er al langer mee inderdaad maar nu is het zo definitieeeeef. VOel me zo verschrikkelijk. Hij voelt zich net zo afschuwelijk en het enige wat ik nu wil is naar hem toe rennen

En er is echt niemand in de buurt, iedereen is aan het werk of woont heel erg ver weg...:-(
O jakkes, ik voel de buikpijn die je nu hebt als herinnering terugkomen.

Is er niemand die wat eerder uit zijn werk kan komen om jou even te knuffelen/voor je te zorgen? Volgens mij moet je de eerste avond na een relatiebreuk echt niet alleen zijn, als het niet perse perse hoeft.

Sterkte meid!
Nee, heb iedereen al geprobeerd maar er kan echt niemand weg. Vanavond staat de eerste op de stoep zodra ze kan. Helaas is mijn sociale netwerk niet zo heel erg groot dus moet het nu even in mijn eentje zien te rooien..
Heb je anders geen dvd-box met een hersenloze comedy-serie ofzo? Dan kun je de tijd doden totdat je vanavond wel met iemand af kunt spreken. Heb je al wat mensen verteld van de breuk?
Nee, heb ik niet. wel domme boeken, dus ga die maar uit de kast trekken. Maar ook niet echt zin in geloof ik. Iedereen weet 't al, heb een groepssms gestuurd en al lieve reacties gehad. Dat scheelt wel iets..
Ach jee, dat is ook wat zeg. Heb je chocola in huis om je te troosten?
Geen chocola, sterker nog, helemaal niks in huis behalve crackers. En met mijn rode sneue hoofd kan ik echt de deur niet uit. Ik zet nog maar een pot thee.
Jeetje, grote knuffel voor je. Liefdesverdriet is zoooo pijnlijk. Schrijf het van je af. Waarom is het uitgegaan? Waarom zit er geen toekomst meer voor jullie in?

Suc6

R.
We verschilden veel te veel. Dacht ik zwart, dacht hij wit. Waren het nooit ergens over eens en op een gegeven moment heb je daar de energie niet meer voor. Hij begreep mij niet en ik begreep hem niet. Dat we ver uit elkaar wonen, helpt ook niet mee. Het ging me steeds meer tegen staan om naar hem toe te gaan. En nu mis ik hem.. Heel erg
Hey tuttabella,

moeilijk om je op te beuren nu. Is denk ik toch ook iets waar je doorheen moet. Btje gek misschien, maar ik zou nu een btje 'genieten' van je treurigheid. Je hebt een goed excuus om je echt kut te voelen. En bedenk maar dat bijna iedereen dit ooit meegemaakt heeft. Toen ik mijn relatie van zes jaar onlangs verbrak, voelde ik me ook verschrikkelijk. En ik moet zeggen dat ik hem nu nog elke dag heel errug mis. Maar het is beter zo.

Nu eerst maar flink huilen... En is idd een goed idee om straks toch mensen op te zoeken.
wat je water geeft, groeit
Ah, je klinkt echt heel erg verdrietig! Zou willen dat ik iets voor je kon doen. Ik denk in ieder geval heel erg hard aan je en stuur allemaal knuffeltjes naar je toe
Heel gek, maar bij mij werkt het goed om op zo'n moment iets heel intensiefs te doen. Zoals ramen lappen, kast uit te ruimen, en dan vervolgens naar de supermarkt om iets lekkers te kopen. Chocolade.. Liefst chocolade met choco mousse erin (dubbel lekker )

Sterkte meis,
Poelepoelepoelepoes!
Dit is ws nu nog iets te vroeg. Maar voor de komende dagen/weken vond ik de tips op deze site wel nuttig:

http://www.relatietip.nl/ ... iefdesverdriet_frame.html

Sterkte!!
wat je water geeft, groeit
Ik ben ook heel verdrietig.. Ik hou van hem. Dat is niet over. Maar ik denk dat het niet genoeg is of niet de juiste 'manier' houdenvan is. Ben ook bang om alleen te zijn. Niet iemand die aan het einde van de dag belt en vraagt hoe je dag was. Niet iemand die je zomaar smst

Heb net nog een verdwaalde chocoladeletter gevonden maar dat gaat er zelfs niet in. Wel goed voor de lijn.

Dankjulliewel allemaal voor de reacties!
Hard huilen helpt. Ook al zie je dat het niet werkt, je hebt ook heel veel leuke momenten samen gehad, veel gedeeld, misschien gehoopt dat hij wat zwarter of witter zou denken, daar veel energie in gestopt, een toekomst met hem gezien en nu valt dat allemaal in het niets.

En huil daar heel hard om. Jouw herinnering aan de relatie is nu nog een ruw steentje dat met elke huilbui meer gepolijst zal worden totdat er uiteindelijk een mooie gladde herinnering aan de relatie overblijft. Maar dat is nog ver weg voor je. Neem de tijd voor het rouwen, voor de verwerking. (Riedeltje geeft je een zakdoekje). En zorg idd dat je vanavond niet alleen bent. Praat erover! En anders hier op het forum. Dikke knuffel.
Meid, huil maar, schrijf het van je af...ga gewoon even doen wat je lijf zegt maar niet te lang!! Gooi er alles er maar ff uit!!

Dat mag want een relatie beeindigen is nooit een pretje!!!

En dat je hem mist, joh dat is heel logisch en dat zal nog heel vaak voorkomen!

Sterkte meid...en vergeet niet. Elke beslissing die je maakt in je leven is op dat moment een juiste beslissing!
Heel veel sterkte
Dat huilen lukt wel! Ik moet me er bij neer zien te leggen. Hoe verrotte moeilijk dat ook is. Mijn hart schreeuwt dat dit niet goed is en mijn verstand zegt dat het wel beter is. Vanavond ben ik iig niet alleen, vriendinnetje komt direct uit haar werk deze kant op, dus dat is wel fijn.
Kut kut kut.. Wat een ellende. Toen mijn vriendin hier was, ging het allemaal prima. Even gehuild en toen gezellig samen wat gegeten. Althans na drie happen was ik er klaar mee. Ik wil hem bellen en zeggen dat het één grote vergissing was, dat ik niet zonder hem kan en wil.. Ik voel me een verschrikkelijke huilebalk maar ik kan nu even niks anders..
Meid, vorige week dinsdag heb ik ook mijn relatie verbroken. Ook ik hou nog van hem maar hij is niet degene met wie ik oud zal gaan worden. En weet je, ik voel me nu, een weekje later, al niet meer zo vreselijk verdrietig als de eerste paar dagen.

Echt, je moet er even doorheen, maar voor je het weet kan je weer genieten van dingen.

Ik schreef het al in mijn eigen topic maar zal het hier ook nog even opschrijven. Normaal ging de wekker van voormalige liefde om 6 uur. Dan ging hij douchen, aankleden, eten maken etc. Door het geluid wat hierbij geproduceerd werd, kon ik niet meer in slaap vallen. Vanmorgen ging mijn wekker pas om 7.30 en het eerste wat ik dacht was, wat is dit lekker rustig wakker worden zeg.

Dus je ziet, na een korte periode zou je al weer wat positieve dingen kunnen ervaren.

Maar goed, kut blijft het wel hoor. Dat vind ik ook.

Sterkte meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven