Ik walg echt van mezelf

16-06-2010 19:36 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt eigenlijk al genoeg...

Ik kreeg vandaag per sms van mijn (beste) vriendin te horen dat ik voortaan van haar been af moet blijven. Het gebeurd vooral als we samen in de auto zitten en we aan het praten zijn. Dan raak ik met mijn hand haar been wel eens aan tijdens een gesprek en ik ben me daar niet heel bewust van. Tot nu dan.

En ik voel me gewoon klote. Enorm klote. Klote dat het via een sms gezegd moet worden. Dat het al langere tijd speelt, maar dat ze er naar lang nadenken toch moest zeggen en dat het zelfs haar vriendin is opgevallen. Ik geef haar gelijk. Ik zelf vind het namelijk ook vies als iemand steeds aan me zit.

Voel me zo´n vies mannetje wat perse iemand moet aanraken. Een persoon waar ik echt van walg. Ik schaam me ook dood. Vond mezelf altijd een integer en net persoon, maar dat is nu aan diggelen geslagen. Weet je, misschien maak ik er ook een drama van, maar het heeft me ontzettend gekwetst. Ook dat ik het zelf niet door had.

Wil haar ook voorlopig niet onder ogen komen. Ik ben ook niet op zoek naar antwoorden, maar vraag me af of er iemand is die zoiets vergelijkbaars heeft meegemaakt...
quote:Culater schreef op 16 juni 2010 @ 21:05:

[...]

Been there, done that... 2 jaar geleden ofzo... Ook een drama geweest omdat zij zich schuldig voelde... Nu niet van toepassing. Ze is niet voor niets lesbisch.Ze is lesbisch omdat ze twee jaar geleden iets met jou had? Ik begrijp het niet zo goed geloof ik
quote:Culater schreef op 16 juni 2010 @ 21:05:

[...]

Been there, done that... 2 jaar geleden ofzo... Ook een drama geweest omdat zij zich schuldig voelde... Nu niet van toepassing. Ze is niet voor niets lesbisch.Maar dan komt het idee dat jij meer zou willen niet zomaar uit de lucht vallen?
Ik heb een déjà-vu!

Dit verhaal heeft hier al eens eerder gestaan. Wat leuk!
Ik heb een déjà-vu!

Dit verhaal heeft hier al eens eerder gestaan. Wat leuk!
Culator, tussen jouw postings door lees ik een heleboel dingen die jij als negatief ervaart. Ze is impulsief, roept ineens dingen, is depressief, heeft haar mond vol van respect.....

Waarom wil jij vrienden zijn met haar?
Dus....die vriendin-van-vriendin is vreselijk jaloers dat jij aan haar meissie zit, maakt daar thuis stennis over " je zegt maar dat hij in het vervolg met zijn hetero handen van mijn je been afblijft " en jou vriendin stuurt je een sms'je ?

Ik héb 'm , hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Norre schreef op 16 juni 2010 @ 21:07:

Ik heb een déjà-vu!

Dit verhaal heeft hier al eens eerder gestaan. Wat leuk!Jouw posting ook! Twee keer achter elkaar Vertel! Hebben we een complot?
quote:Twinkle1001 schreef op 16 juni 2010 @ 21:05:

[...]

Hoe en waarom heeft die vriendin dat beïnvloed dan?

En hadden jullie allebei wel 'meer' gewild?

Zij ontmoette haar vriendin, ik de mijne. Als het moment daar was geweest, had ik zeker meer gewild, alleen niet een eenmalig iets. Punt. Wat zij er verder mee bedoelde weet ik niet. De opmerking kwam tijdens een gesprek over kinderen.

Ik ben trouwens al lang weer vrijgezel hoor.. Bij mij is het uit gegaan
Ow wacht! Die vriendin, is dat haar partner?? En wil zij dat jij met je tengels van haar liefje afblijft??!!
*mosterd na BGB, ik had het kunnen weten*
In het vervolg vriendin-van-vriendin niet meer - alleen - achterin laten zitten. Die wilde natuurlijk zelf lekker kleffen op de achterbank.
quote:dangeensuus schreef op 16 juni 2010 @ 21:10:

*mosterd na BGB, ik had het kunnen weten*Wacht dan ook gewoon totdat ik klaar ben
quote:dangeensuus schreef op 16 juni 2010 @ 21:07:

[...]

Ze is lesbisch omdat ze twee jaar geleden iets met jou had? Ik begrijp het niet zo goed geloof ikAl vanaf het moment dat ik haar ken is ze lesbisch
quote:dangeensuus schreef op 16 juni 2010 @ 21:09:

Ow wacht! Die vriendin, is dat haar partner?? En wil zij dat jij met je tengels van haar liefje afblijft??!!Volgens mij zit het wel een beetje zo ja.
Maar ze wilde wel wat meer van jou? Wilde ze je zaad voor een kind? Omdat het tijdens een gesprek over kinderen was? Je hebt al wat met haar gehad en dat was drama?

Ik begrijp er steeds minder van Culator.
Ja sorry Bianc, ik dacht ik durf het wel aan om een keer weer zelfstandig iets te bedenken. Ik ken mijn plaats weer....
quote:minny schreef op 16 juni 2010 @ 21:07:

[...]

Maar dan komt het idee dat jij meer zou willen niet zomaar uit de lucht vallen?Jawel, ben altijd open en eerlijk geweest tegen haar over mijn gevoelens. Dus ze kan er op vertrouwen dat als ik ze heb, ik er over praat met haar. Daarom is het nu niet van toepassing.
Waarom ben jij bevriend met haar?

Zij is lesbisch, maar jij hebt al wat met haar gehad. En ze wilde een keer nog meer van je. Tijdens een gesprek over kinderen. En toen zei haar vriendin: die gozer zit steeds aan je te plukken, zeg er eens wat van

Zoiets?
Twee jaar geleden wilde je inderdaad meer van dr, dat verzint ze blijkbaar niet zelf, en nu heeft haar vriendin gezien dat je aan haar been zit en maakt daar een opmerking over? Als je inderdaad ooit meer van dr wilde, dan snap ik best dat die aanrakingen een beetje verdacht zijn in de ogen van haar partner. Misschien was het er bij haar zo ingesleten dat ze er niet meer zo op lette, al vond ze het wellicht niet echt prettig, maar heeft die opmerking van haar vriendin haar wel aan het denken gezet. Na die woorden over haar CV, en misschien bracht jij dat eerder schamper dan grappig in haar optiek, dacht ze "weet je wat, dit kan er ook wel bij dan" en greep ze het moment aan om iets te zeggen wat ze al eerder had willen zeggen maar niet gedaan omdat ze geen ruzie met je wilde.

Zoiets?
quote:Culater schreef op 16 juni 2010 @ 21:06:

Had ik wel respectvoller gevonden. Zeker omdat zij ook altijd haar mond vol heeft van respect...

Dit mag ze best wel weten hoor. Zeg het maar gewoon.

(Of laat haar dit topic lezen )
quote:dangeensuus schreef op 16 juni 2010 @ 21:13:

Waarom ben jij bevriend met haar?

Zij is lesbisch, maar jij hebt al wat met haar gehad. En ze wilde een keer nog meer van je. Tijdens een gesprek over kinderen. En toen zei haar vriendin: die gozer zit steeds aan je te plukken, zeg er eens wat van

Zoiets?

Niets met haar gehad. Het ging over kinderen, omdat er toevallig een schoolklas voorbij liep op het moment dat we zaten te praten.

Ik weet niet wat haar vriendin allemaal zegt natuurlijk, maar het was haar vriendin ook opgevallen. Stond in de sms namelijk.
Oh, Suus vroeg ook al "Zoiets?".
quote:Culater schreef op 16 juni 2010 @ 21:12:

[...]

Jawel, ben altijd open en eerlijk geweest tegen haar over mijn gevoelens. Dus ze kan er op vertrouwen dat als ik ze heb, ik er over praat met haar. Daarom is het nu niet van toepassing.Nou nee, want je wilde ooit inderdaad meer van dr. Dan komt het niet uit de lucht vallen. Of het nu van toepassing is, dat is een tweede.
Tjonge, wat een figuur zeg.
heb jij toevallig niet onder een andere nick niet al eens een keer over deze vriendschap vertelt hier op het vivaforum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven